Pino Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Op 31-1-2019 om 20:15 zei Justin: Brooklyn Nine-Nine vind ik ook fantastisch. Zag het wel eens op CC toen vond ik het niks. SInds kotrt op Netflix gaan volgen en wel geinig ja. Jack Peralta is wel een mooie rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 57 minuten geleden zei Pino: Dat is gewoon echt een van de beste comedy series ooit gemaakt Als Pino het met me eens is moet ik m'n mening herzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Magikarp: Als Pino het met me eens is moet ik m'n mening herzien. Mwah ik heb wel humor hoor: 30Rock, Parc & Rec, Friends, Family Guy, American Dad. HIMYM de eerste paar seizoenen. 4 februari 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 februari 2019 Share Geplaatst 5 februari 2019 Beste comedies blijven voor mij toch ook Modern Family, Friends en HIMYM. Momenteel met een rewatch van GoT bezig. Na seizoen 1 altijd alles 'live' gekeken dus merk nu pas hoeveel content die afleveringen hebben en hoeveel je weer vergeet. Ben zo lekker ready voor het laatste seizoen. Sex Education leek mij nooit echt wat als ik het zo voorbij zie komen op Netflix, maar zal mijn mening ook eens herzien en er een begin aan maken. Voor de rest The Good Place een heerlijke wegkijker, helaas was het laatste seizoen wel een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 februari 2019 Share Geplaatst 5 februari 2019 Heb de Vlaamse serie Gevoel voor tumor de afgelopen weken gevolgd. Vind het werkelijk waar een briljante serie. De cast is ijzersterk en ik vind het mooi om te zien hoe een zwaar onderwerp filmisch zeer treffend wordt overgebracht. Deze serie heeft me zeker geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 februari 2019 Share Geplaatst 7 februari 2019 Vikings is echt hard achteruit gegaan zeg. Dit was een van mijn favoriete series en nu heb ik gewoon moeite om dit seizoen door te komen. You is wel tof overigens @007mark. Een beetje ongeloofwaardig af en toe, maar verder zit het wel goed. Moet nog 3 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Ik ben overigens weer begonnen aan Paks & Rec. Heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Op 4-2-2019 om 16:03 zei Pino: Parc & Rec, 6 minuten geleden zei Pino: Paks & Rec. Als die twee je bevallen kan ik je nog wel een andere briljante serie aanraden die er wel wat van wegheeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Thanks die zal ik nadat ik Parks & Rec voor de 2e keer heb bekeken, gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Op 7-2-2019 om 17:47 zei Dysproz: Vikings is echt hard achteruit gegaan zeg. Dit was een van mijn favoriete series en nu heb ik gewoon moeite om dit seizoen door te komen. Ik vind 'm ook minder ja, meeste personages worden ook wat vervelend. Vooral Ivar en in mindere mate Bjorn. Vind alleen Ubbe positief veranderd als personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 21 minuten geleden zei Justin: Ik vind 'm ook minder ja, meeste personages worden ook wat vervelend. Vooral Ivar en in mindere mate Bjorn. Vind alleen Ubbe positief veranderd als personage. Heb je 5b al helemaal gezien? Ik ben nu halverwege (ep 15) en het wordt wel iets beter als de eerste 3 afleveringen maar het is nog steeds niets vergeleken met eerdere seizoenen. Ik kijk hem de komende dagen wel af denk ik. Spoiler Voornaamste reden is natuurlijk de dood van Ragnar. Maar ook Ecbert en Halfdan. Rollo komt ook niet meer voor (leek er wel op dit seizoen maar dat hebben ze dus ook aardig verpest). Floki's verhaallijn is enorm slecht (hoe verneuk je een van je beste karakters). Lagertha is ook kut geworden. Bjorn is veel minder dan andere seizoenen. Ivar vond ik wel een baas in seizoen 4, maar die is inderdaad heel vervelend nu. Hvitserk is mehh (had daar dit seizoen wel iets meer van verwacht maar er zit gewoon 0 karakterontwikkeling in). Ubbe is wel prima ja en over Alfred en Aethelred ben ik ook nog wel positief. En Harald ook natuurlijk. In de eerste 3/4 seizoenen waren er zo veel goede karakters en nu zijn er echt heel weinig die mij interesseren. De plots zijn ook gewoon telkens hetzelfde en worden ieder seizoen slechter. Een vrouw met slechte intenties(Sigi, Margrete, en nu die meid van Ivar), een 'band' tussen een Viking en een Saxon (Ragnar/Athelstan, Ragnar/Ecbert, Ivar/Haehmund, Ubbe/Alfred) en broers die elkaar verraden. Maar het ergste is nog die Haehmund. Schijnt een goede acteur te zijn maar wat is het verschrikkelijk om naar hem te kijken. Die is nog 10x erger dan Yidu. Ik ga hierna maar eens Last Kingdom kijken. Daar hoor ik positieve geluiden over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Ik hem 'm al helemaal klaar ja. Wordt wel beter. De storyline met Floki is hetgene dat mij echt het meest stoort, die is zo saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Maar weer eens vanaf 1 e aflevering begonnen met The Shield. Nog altijd de laaste 2 seizoenen niet gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 7 minuten geleden zei komodo25: Maar weer eens vanaf 1 e aflevering begonnen met The Shield. Nog altijd de laaste 2 seizoenen niet gezien Dat is en blijft ook een hele goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei r4vje: Dat is en blijft ook een hele goede serie. Klopt . En hoewel die al aardig oud is blijft het goed . Heb alle 7 seizoenen op DVD dus ga er van uit dat ik de serie nu wel helemaal ga afkijken . Probleem is dat wanneer ik ga kijken ik blijf kijken en dan weer veel te laat op bed ga 9 februari 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 13 uur geleden zei komodo25: Klopt . En hoewel die al aardig oud is blijft het goed . Heb alle 7 seizoenen op DVD dus ga er van uit dat ik de serie nu wel helemaal ga afkijken . Probleem is dat wanneer ik ga kijken ik blijf kijken en dan weer veel te laat op bed ga Ik zou hem zeker een keer helemaal afkijken, dan maar laat naar bed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Op 31-1-2019 om 20:15 zei Justin: Sex Education nu af trouwens, hoop echt op een tweede seizoen hoor. Heerlijke serie! Ook deze week gezien. Mooie inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Maar eens begonnen met het 2e seizoen van The Punisher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Klaar met Sex Education en You dus nu wel een beetje op zoek naar een nieuwe serie want om HIMYM voor de 7e keer opnieuw te kijken is ook zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Zit nu in Friends from College. Beetje hysterisch zo nu en dan, awkward en niet echt goed of zo. Maar toch blijven kijken hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 8 minuten geleden zei Karlo: Zit nu in Friends from College. Beetje hysterisch zo nu en dan, awkward en niet echt goed of zo. Maar toch blijven kijken hè Laatst seizoen twee daarvan afgerond. Keek met dezelfde reden als jij: ik moest en zou hem afronden. Vond er echter vrij weinig aan. Enige leuke personage is die kale, vrouwen zien er aardig uit en verder is het niet veel bijzonders. Veel dingen zijn ook slecht in elkaar gezet en/of worden slecht geacteerd. Denk wel een van de minste series die ik gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 Seizoen 2 is dus laatste seizoen voor Friends in College Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 9 uur geleden zei Pino: Seizoen 2 is dus laatste seizoen voor Friends in College Niet gek ook. Wel een gaar einde dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 (bewerkt) Rome (HBO) eerste seizoen gezien ondertussen,vind het toch niet fantastisch,had er meer van verwacht. 23 februari 2019 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 In mijn broek gepist van het lachen bij de eerste aflevering van This Time With Alan Partridge :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten