Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Magikarp:

Als Pino het met me eens is moet ik m'n mening herzien.

Mwah ik heb wel humor hoor:

30Rock, Parc & Rec, Friends, Family Guy, American Dad. HIMYM de eerste paar seizoenen. 

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste comedies blijven voor mij toch ook Modern Family, Friends en HIMYM. Momenteel met een rewatch van GoT bezig. Na seizoen 1 altijd alles 'live' gekeken dus merk nu pas hoeveel content die afleveringen hebben en hoeveel je weer vergeet. Ben zo lekker ready voor het laatste seizoen. 

Sex Education leek mij nooit echt wat als ik het zo voorbij zie komen op Netflix, maar zal mijn mening ook eens herzien en er een begin aan maken. Voor de rest The Good Place een heerlijke wegkijker, helaas was het laatste seizoen wel een stuk minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-2-2019 om 17:47 zei Dysproz:

Vikings is echt hard achteruit gegaan zeg. Dit was een van mijn favoriete series en nu heb ik gewoon moeite om dit seizoen door te komen. 

Ik vind 'm ook minder ja, meeste personages worden ook wat vervelend. Vooral Ivar en in mindere mate Bjorn. Vind alleen Ubbe positief veranderd als personage. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Justin:

Ik vind 'm ook minder ja, meeste personages worden ook wat vervelend. Vooral Ivar en in mindere mate Bjorn. Vind alleen Ubbe positief veranderd als personage. 

Heb je 5b al helemaal gezien? Ik ben nu halverwege (ep 15) en het wordt wel iets beter als de eerste 3 afleveringen maar het is nog steeds niets vergeleken met eerdere seizoenen. Ik kijk hem de komende dagen wel af denk ik.

Spoiler

Voornaamste reden is natuurlijk de dood van Ragnar. Maar ook Ecbert en Halfdan. Rollo komt ook niet meer voor (leek er wel op dit seizoen maar dat hebben ze dus ook aardig verpest). Floki's verhaallijn is enorm slecht (hoe verneuk je een van je beste karakters).  Lagertha is ook kut geworden. Bjorn is veel minder dan andere seizoenen. Ivar vond ik wel een baas in seizoen 4, maar die is inderdaad heel vervelend nu. Hvitserk is mehh (had daar dit seizoen wel iets meer van verwacht maar er zit gewoon 0 karakterontwikkeling in). Ubbe is wel prima ja en over Alfred en Aethelred ben ik ook nog wel positief. En Harald ook natuurlijk. In de eerste 3/4 seizoenen waren er zo veel goede karakters en nu zijn er echt heel weinig die mij interesseren. 

De plots zijn ook gewoon telkens hetzelfde en worden ieder seizoen slechter. Een vrouw met slechte intenties(Sigi, Margrete, en nu die meid van Ivar), een 'band' tussen een Viking en een Saxon (Ragnar/Athelstan, Ragnar/Ecbert, Ivar/Haehmund, Ubbe/Alfred) en broers die elkaar verraden. 

Maar het ergste is nog die Haehmund. Schijnt een goede acteur te zijn maar wat is het verschrikkelijk om naar hem te kijken. Die is nog 10x erger dan Yidu.

Ik ga hierna maar eens Last Kingdom kijken. Daar hoor ik positieve geluiden over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei r4vje:

Dat is en blijft ook een hele goede serie.

Klopt . En hoewel die al aardig oud is blijft het goed . Heb alle 7 seizoenen op DVD dus ga er van uit dat ik de serie nu wel helemaal ga afkijken . Probleem is dat wanneer ik ga kijken ik blijf kijken en dan weer veel te laat op bed ga 

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei komodo25:

Klopt . En hoewel die al aardig oud is blijft het goed . Heb alle 7 seizoenen op DVD dus ga er van uit dat ik de serie nu wel helemaal ga afkijken . Probleem is dat wanneer ik ga kijken ik blijf kijken en dan weer veel te laat op bed ga 

Ik zou hem zeker een keer helemaal afkijken, dan maar laat naar bed ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Karlo:

Zit nu in Friends from College. Beetje hysterisch zo nu en dan, awkward en niet echt goed of zo. Maar toch blijven kijken hè

Laatst seizoen twee daarvan afgerond. Keek met dezelfde reden als jij: ik moest en zou hem afronden. Vond er echter vrij weinig aan. Enige leuke personage is die kale, vrouwen zien er aardig uit en verder is het niet veel bijzonders. Veel dingen zijn ook slecht in elkaar gezet en/of worden slecht geacteerd. Denk wel een van de minste series die ik gezien heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites