Beppu Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Heb Banshee net afgekeken. Leuke serie, vooral aan het begin. Maar naarmate het vordert, wordt het minder. Daarom ook prima dat er een einde is gekomen na S4. Heb het geen moment minder gevonden hoor. Alleen het laatste seizoen was anders dan de andere drie natuurlijk, nog steeds gruwelijk ziek vond ik hem. Net pas de allerlaatste aflevering gezien, echt heerlijk was die weer :r. Elk verhaal echt prima afgesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Hier Two and a Half Men weer eens opgepakt vanaf seizoen 9. Was de draad halverwege dat seizoen kwijt geraakt. Je komt er weer snel in hoor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 In 2 dagen 2 seizoenen van Banshee gekeken :D Ongekend weer. Zieke serie zeg. [spoiler=Banshee spoilers t/m einde seizoen 2]Siobhan :love: Wel echt ziek rare plot twists soms, al zie je sommige ook al van mijlenver aankomen. Het Rabbit-verhaal lijkt me zo goed als afgesloten, zal nu wel vooral over Proctor en die gekke Indiaan gaan. Wel enorm jammer dat Yawners zo afgemaakt wordt, vond dat ook wel een baas. Dat kleffe gedoe tussen Proctor en dat nichtje van hem vind ik wel een beetje luguber om te zien, maar goed. Zo maar eens seizoen 3 downloaden, jammer dat er maar 4 seizoenen van zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 In 2 dagen 2 seizoenen van Banshee gekeken :D Ongekend weer. Zieke serie zeg. [spoiler=Banshee spoilers t/m einde seizoen 2]Siobhan :love: Wel echt ziek rare plot twists soms, al zie je sommige ook al van mijlenver aankomen. Het Rabbit-verhaal lijkt me zo goed als afgesloten, zal nu wel vooral over Proctor en die gekke Indiaan gaan. Wel enorm jammer dat Yawners zo afgemaakt wordt, vond dat ook wel een baas. Dat kleffe gedoe tussen Proctor en dat nichtje van hem vind ik wel een beetje luguber om te zien, maar goed. Zo maar eens seizoen 3 downloaden, jammer dat er maar 4 seizoenen van zijn. Hard hé:D.Je moet het wel met een korreltje zout kijken natuurlijk want het slaat nergens op dat er zoveel leipo's in één dorpje wonen die elkaar allemaal af willen maken:D Seizoen drie is echt gruwelijk ook, laat maar weten wat je er van vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Hard hé:D.Je moet het wel met een korreltje zout kijken natuurlijk want het slaat nergens op dat er zoveel leipo's in één dorpje wonen die elkaar allemaal af willen maken:D Seizoen drie is echt gruwelijk ook, laat maar weten wat je er van vond. Als ik iets realistisch wil zien zet ik wel een documentaire op ;c Zolang er geen gekke futuristische of andere 'neppe' dingen in voorkomen vind ik bijna alles wel prima. Deze serie is ook gewoon een dikke prima, kijkt lekker weg en bijna alle characters zijn wel interessant. [spoiler=Geen idee of het echt een spoiler is, maar better safe than sorry]Sommige 18+-scènes kan ik ook zeker wel waarderen, vooral als het Siobhan betreft :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Wacht maar, in seizoen 4 komt een 18+ scene die je denk ik niet wilt zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Hard hé:D.Je moet het wel met een korreltje zout kijken natuurlijk want het slaat nergens op dat er zoveel leipo's in één dorpje wonen die elkaar allemaal af willen maken:D Seizoen drie is echt gruwelijk ook, laat maar weten wat je er van vond. Als ik iets realistisch wil zien zet ik wel een documentaire op ;c Zolang er geen gekke futuristische of andere 'neppe' dingen in voorkomen vind ik bijna alles wel prima. Deze serie is ook gewoon een dikke prima, kijkt lekker weg en bijna alle characters zijn wel interessant. Huhu, nou denk dat dat nog wel iets realistischer is dan POI bij tijd en wijlen dus we zijn wel wat gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Hier de vraag maar omdat ik van Jantje geen antwoord krijg: houdt dat halfzachte uitgekauwde dramatische gedoe rondom de 'romance' van die vent en dat mokkel aan, of kan ik verder kijken? Heb weinig zin in een serie die gevuld is met van die scenes waarin ze 400x herhalen dat hij wil maar zij niet en het kan niet en oh maar het was zo leuk vroeger en het kan echt wel maar nee zij kan niet en ze wil niet maar hij wel en o jeminee wat nu nou we herhalen dit gewoon nog 400x in een seizoen want hij wil echt heel graag maar zij toch niet nee zij niet. Wel jammer want de serie leek me wel vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Hier de vraag maar omdat ik van Jantje geen antwoord krijg: houdt dat halfzachte uitgekauwde dramatische gedoe rondom de 'romance' van die vent en dat mokkel aan, of kan ik verder kijken? Heb weinig zin in een serie die gevuld is met van die scenes waarin ze 400x herhalen dat hij wil maar zij niet en het kan niet en oh maar het was zo leuk vroeger en het kan echt wel maar nee zij kan niet en ze wil niet maar hij wel en o jeminee wat nu nou we herhalen dit gewoon nog 400x in een seizoen want hij wil echt heel graag maar zij toch niet nee zij niet. Wel jammer want de serie leek me wel vermakelijk. [spoiler=tetten]Wordt een stuk minder geloof ik, in ieder geval vanaf seizoen drie als ik me niet vergis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 [spoiler=Seizoen 3, episode 5]Zo. Zag het halverwege de episode al aankomen, wist dat de romance het einde niet ging halen, maar om Siobhan nu al en op deze manier af te maken had ik niet verwacht. Had liever gehad dat ze gewoon wegging ofzo, niet dit :( Ben benieuwd hoe Lucas dit recht gaat zetten, mag toch hopen op een flinke marteling. Man man man, jammer dit zeg. Ondanks dat je eigenlijk al weet dat ze niet samen lang en gelukkig blijven leven, blijf je ergens hopen dat toch wel zo is. Siobhan :cry: [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Huhuhu, ja inderdaad een goed begin van de serie. Veel overeenkomsten met Person of Interest. Iemand die er hier Marseille kijkt? (nog) niet maar ben wel van plan binnenkort te gaan kijken.. Overigens alweer bij E11 van Outlander vindt erg gaaf. [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; jij kijkt ook Outlander toch, welke episode ben je nu? Verder nu bij E6 van Gomorra en S4 E12 van The X-Files. E11 was gaaf met de acteur die in BB Tuco Salamance speelt die hier[spoiler=X Files S4 E11 spoiler]iedereen doodt die hij aanraakt de Chewbaccabra soort Mexicaanse folk tale heel tof [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Welk seizoen van X-Files ben jij nu ongeveer/en welke episode? Banshee krijg ik door jullie reacties toch weer zin om op te pakken bij E7-8 van seizoen 3 ben ik een van de laatste was de[spoiler=Banshee S3 E7 of 8 spoiler denk ik]Dat ze die Army Base gingen overvallen. Maar volgens mij is mijn moeder zelfs al verder dan dit met Banshee terwijl ze 1.5 maand of maand geleden pas begon:-D En The Flash ben ik nu bij E16 van seizoen 1 ook heel gaaf en zo nu en dan ook nog tijd vrij maken voor Knights of Sidonia na Ajin-Demin Human en The Leftovers waar nu bij S1 E7 ben ook wel geinig serietje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Welk seizoen van X-Files ben jij nu ongeveer/en welke episode? Heb paar weken geleden mijn herziening afgerond ;c Alles twee keer gezien nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Heb seizoen 1 afgekeken. Laatste twee afleveringen zijn wel ziek, vooral de laatste, dus bereidt je maar voor en laat vooral even weten wat je ervan vond.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 :mrgy: Zalige serie Seizoen 3 bijna afgekeken nu. Zeker leuk genoeg om door te kijken en lag me af en toe helemaal kapot, maar had er op de één of andere manier (nog) meer van verwacht. Komt denk doordat deze serie ("Peep Show") vaak in hetzelfde rijtje als The Inbetweeners wordt geplaatst, maar dat zie ik nog niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Seizoen 3 bijna afgekeken nu. Zeker leuk genoeg om door te kijken en lag me af en toe helemaal kapot, maar had er op de één of andere manier (nog) meer van verwacht. Komt denk doordat deze serie ("Peep Show") vaak in hetzelfde rijtje als The Inbetweeners wordt geplaatst, maar dat zie ik nog niet helemaal. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Ja ik kijk liggend op mijn zij, met hoofd op kussen. Na een minuut of tien krijg je dan toch kramp en ga je kapot. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 (bewerkt) Net de eerste aflevering van Marseille gezien. Best een prima begin :) EDIT: En volledig er door gejast, prima serie wel. Geen wereldtopper, maar heb me er prima mee vermaakt! 28 mei 2016 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Net de eerste aflevering van Marseille gezien. Best een prima begin :) EDIT: En volledig er door gejast, prima serie wel. Geen wereldtopper, maar heb me er prima mee vermaakt! :mrgy: Altijd een goed teken natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Net de eerste aflevering van Marseille gezien. Best een prima begin :) EDIT: En volledig er door gejast, prima serie wel. Geen wereldtopper, maar heb me er prima mee vermaakt! Toevallig paar dagen terug de eerste vijf minuten bekeken. Binnenkort maar verder gaan dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Alle series die ik volg zijn aan de summerbreak toe, op GoT na dan, dus nu maar eens begonnen met Prison Break (voor de 1e keer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Alle series die ik volg zijn aan de summerbreak toe, op GoT na dan, dus nu maar eens begonnen met Prison Break (voor de 1e keer). Laat eens weten wat je van Prison Break vindt, is bij mij één van mijn favoriete series! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Neem alles terug over Peep Show; veel meer dan 'leuk' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Pilot van Cuckoo gezien maar die moeder Lorna was al Cuckoo voor ze hem kende hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Kijken er al mensen Bloodline? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 De Jacht op SBS6. Eindelijk weer eens een leuke serie op de buis. Vorige week van start gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten