Jump to content

TV-Series

Tomasson

Recommended Posts

Zijn er hier mensen die 'Suits' kijken? Hoor daar goede verhalen over. Heb zelf geen netflix, maar overweeg het wel. Instappen op tv heeft weinig zin dus.

Eerste twee/drie seizoenen zijn erg goed, daarna ben ik afgehaakt. Ik hoorde dat dat bij meer mensen het geval is,maar de eerste seizoenen zijn zeker het kijken waard!

Eerste twee/drie seizoenen zijn erg goed, daarna ben ik afgehaakt. Ik hoorde dat dat bij meer mensen het geval is,maar de eerste seizoenen zijn zeker het kijken waard!

Tja, om speciaal daarvoor netflix aan te schaffen gaat me wel wat ver. Ben normaal absoluut niet van de series namelijk.

Zijn er hier mensen die 'Suits' kijken? Hoor daar goede verhalen over. Heb zelf geen netflix, maar overweeg het wel. Instappen op tv heeft weinig zin dus.

Ja, eerste twee seizoenen ijzersterk. Daarna wordt het meer een soap, wat enorm lelijk is. Laatste seizoen was weer iets hoopgevend, dus hoop dat we weer die richting ingaan met het nieuwe seizoen.

Heb een lijstje gemaakt van series die hier werden benoemd, waarvoor dank. Ben begonnen met Marseille. lijkt op House of Cards alleen dan iets kleinschaliger. Is op zich wel een goede serie (pas 1 seizoen) maar kan natuurlijk niet tippen aan House of Cards. Ben nu begonnen met The Killing. Is totaal iets anders maar hier hou ik ook wel van.

De rest ga ik kijken zodra ik bij de laatste aflevering ben van The Killing.

The newsroom kon ik trouwens niet vinden op netflix?

Voor de fans van (Italiaanse) misdaad/maffia: Gomorra staat nu op Netflix. Veel gepolijster dan de min of meer gelijknamige film, maar wel met dezelfde basis in Napoli. Gelukkig nog niet super geromantiseerd, maar de strijd tussen jong (grote bek) en oud (traditie) is wel tofjes. Muziek en cinematografie ook dik in orde, dus best een aanradertje.

Nog bedankt voor de tip, Vinny. Eerste seizoen beviel uitstekend. Nu net begonnen aan seizoen 2.

al een tijdje de laatste aflevering van The Killing afgekeken. Is heel anders dan de meeste misdaadseries.

Nu al in seizoen 2 episode 11 van Sons of Anarchy. Nog bedankt voor de tip [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; (y) toffe serie.

Die Italiaanse serie zal ik ook aan mijn lijstje toevoegen. Vind die series altijd wel tof.

Begonnen met Stranger Things, nieuwe sci-fi horror series op Netflix. 't is een combinatie van Stephen King, Twin Peaks en Goonies in een jaren '80 sausje. Dikke aanrader! De muziek mag er ook zijn :D

[YOUTUBE]VPDZkbq0Zp8[/YOUTUBE]

Ben nu bijna bij E6, vind erg goed tot dusver :D :mrgy:

1. Stranger Things

2. X-Files

3. Animal Kingdom

4. The Flash

5. Marseille

6. Wayward Pines

7. Game of Thrones

8. Masters of Sex

9. Slasher

10. Hannibal

11. Gomorra

12. Bloodline

13. Knights of Cydonia

14. Halt & Catch Fire

15. Preacher

16. Mr.Robot

17. The Blacklist

18. Gotham

19. Billions

20. Blindspot op wilekeurige volgorde de series die ik op dit moment kijk en volg

Begonnen met Stranger Things, nieuwe sci-fi horror series op Netflix. 't is een combinatie van Stephen King, Twin Peaks en Goonies in een jaren '80 sausje. Dikke aanrader! De muziek mag er ook zijn :D

[YOUTUBE]VPDZkbq0Zp8[/YOUTUBE]

Oh had deze post niet gelezen, had er al een topic overgemaakt :D Gisterenavond de tip gekregen van een vriend, vanochtend om 6 uur de laatste aflevering gekeken hahaha