Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Vandaag paar afleveringen van de serie Rita gezien. Best geinig.

Hier wil ik ook mee beginnen als ik weer wat meer tijd heb. Heb goede verhalen van zowel mijn broertje als moeder gehoord over deze serie:p.

Zijn er verder mensen die Archer kijken hier? heb de eerste zes afleveringen gezien de laatste dagen. Die humor is zo geweldig hé, heerlijke gevatte, grove en vulgaire grappen en momenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier wil ik ook mee beginnen als ik weer wat meer tijd heb. Heb goede verhalen van zowel mijn broertje als moeder gehoord over deze serie:p.

Zijn er verder mensen die Archer kijken hier? heb de eerste zes afleveringen gezien de laatste dagen. Die humor is zo geweldig hé, heerlijke gevatte, grove en vulgaire grappen en momenten.

Archer is heerlijk voor tussendoor ja :D Inderdaad heerlijke grove humor zo af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het eindigen van Mad Men ( :( ) op zoek gegaan naar een nieuwe serie en op Deadwood gestoten. Serie gaat over een pioniersstadje in de Far West en de eerste afleveringen zijn alvast erg veelbelovend. Een van de hoofdpersonages lijkt wel iets teveel op Balthazar Boma :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het eindigen van Mad Men ( :( ) op zoek gegaan naar een nieuwe serie en op Deadwood gestoten. Serie gaat over een pioniersstadje in de Far West en de eerste afleveringen zijn alvast erg veelbelovend. Een van de hoofdpersonages lijkt wel iets teveel op Balthazar Boma :D

Al zeker :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Be prepared om heel veel dit te horen:

''Cock sucker''

''Kok-sukker''

''C-Cock Sucker''

Heel veel plezier. 3 geweldige seizoenen Deadwood _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt er een seizoen 5 vanPrison Break? Iemand hier wat over gehoord?

De populaire serie Prison Break keert mogelijk terug op de televisieschermen.

Dat vertellen hoofdrolspelers Wentworth Miller en Dominic Purcell aan E! Online.

Zes jaar geleden verscheen de laatste aflevering van de gevangenisserie. "We hebben beiden aan Fox verteld dat we wel zin hebben om een nieuw leven in Prison Break te blazen", vertelt Miller. "Toen kregen we de indruk dat Fox al iets van plan was."

De twee hebben hun collega's van de serie nog niet benaderd. "We zitten in de vroegste fase van ontwikkeling, eigenlijk. Nu is het nog lang niet de juiste tijd om onze collega's te benaderen. Wij zijn in ieder geval zeker enthousiast."

Enthousiast

"Fox is eigenlijk heel erg enthousiast over dit idee. Dat weet ik absoluut zeker", voegt Purcell daar nog aan toe. Miller zegt dat het hem heel erg interessant lijkt om te zien waar de personages nu vijf jaar later terecht zijn gekomen. "Fans komen nog altijd op me af; er kijken nog steeds veel mensen naar de serie."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kent iemand de serie Secrets and Lies? Ik zat in Turkije en 's avonds zette ik even de tv aan, was er een zender Dizimax en die zond allerlei Engelstalige series uit zoals Castle, The Mentalist en dus Secrets and Lies. Ik vond het echt wat en ga het zeker kijken nu ik terug ben. Iemand die deze kent of al iets van gezien heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervolg op Prison Break officieel aangekondigd

Fox heeft het vervolg op de populaire serie Prison Break officieel aangekondigd.

Dat meldt Variety donderdag.

Hoofdrolspelers Wentworth Miller en Dominic Purcell keren terug in de serie. Het nieuwe seizoen krijgt tien afleveringen. Momenteel wordt het script geschreven, maar bedenker Paul Scheuring kan alvast zeggen dat het nieuwe seizoen zich enkele jaren na de gebeurtenissen uit de laatste aflevering afspeelt.

"De nieuwe afleveringen beantwoorden vragen die gedurende de afgelopen seizoenen door fans gesteld werden", verzekert Scheuring.

Begin dit jaar kwamen de twee hoofdrolspelers al met het idee om Prison Break te laten terugkeren. "We hebben beiden aan Fox verteld dat we wel zin hebben om een nieuw leven in Prison Break te blazen", vertelde Miller toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites