Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik ben met 2 vingers in neus kampioen geworden met fantasy. Alleen 1 TK gebruikt , had 16 winst 1 gelijk 1 verlies.

Had voorhoede met Messi , Neymar en Sane.

Dit is mijn team in mijn crewcompetitie in Noorwegen speeldag 26/34:

Batsuhayi is normaal geen basisspeler. Maar ik speel thuis tegen niet onwijs goed team, train ik Chiesa en krijgt ie rust. Spelers als Brozovic met 93 zijn voor de doorverkoop. En ik train al tijdje alleen spelers met 90 en 100+

Team is nu om en nabij 700 miljoen waard.

IMG_20201221_182136.jpg

IMG_20201221_182156.jpg

IMG_20201221_182149.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Zeus:

Nu ja, enkel Ederson en Sergio Ramos staan op een positie waar ze horen. Hernandez en Messi kan ook nog. Maar de rest staat allemaal verkeerd.

Dat maakt in OSM niet zoveel uit. Had gaat om de kwaliteit die de speler bezit. Keeper = Keepen, Verdediger = verdedigen, middenveld = het gemiddelde van verdedigen en aanvallen en aanvaller = aanvallen. 

Dus je kunt makkelijk een linksback met een lengte van 150 cm en gewicht van 10 kilo als rechtercentrale verdediger neerzetten. Het gaat gewoon om die score. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand interesse om een competitie in spanje te spelen. Net gestart, geen traningskampen en je kunt clubkas niet aanvullen met bosscoins. Zijn nu met 10 managers mocht je interesse hebben laat effe weten met je managersnaam zodat ik je kan uitnodigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei cairo:

Iemand interesse om een competitie in spanje te spelen. Net gestart, geen traningskampen en je kunt clubkas niet aanvullen met bosscoins. Zijn nu met 10 managers mocht je interesse hebben laat effe weten met je managersnaam zodat ik je kan uitnodigen. 

Helaas zijn mijn vier slots bezet, anders graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei cairo:

Bedankt voor suggestie maar heb geen slots vrij en ga binnenkort verder met wat al deed KL bijvoorbeeld :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-12-2020 om 19:40 zei Zeus:

Nu ja, enkel Ederson en Sergio Ramos staan op een positie waar ze horen. Hernandez en Messi kan ook nog. Maar de rest staat allemaal verkeerd.

@FMNOOB

Er is een update uit waarbij dit is aangepast. Bijvoorbeeld Ramos is een CV en zal minder presteren op linksback. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bump.

Ik zit er al sinds 2019 of begin 2020 (met periode pauze) maar onze OSM crew Rise Up, heeft onlangs de CrewCup Champions League gewonnen. Het mooie is, toen ik er begon zaten we echt nog op 8e niveau ofzo of lager. En eigenlijk nog wel heel veel mooier, het is altijd gezellig op discord en als je als crewlid mindere periode hebt, fouten maakt of niet goed presteert, wordt je er hier bij Rise Up niet op afgerekend en worden ze ook niet boos. Ik heb vroeger ook bij ''elite'' crew als Imperium gezeten vergelijkbaar met LFS(Looking for Silverware) of Goodfellas maar dan moet je echt presteren en is de druk hoog. Alleen na zo'n 2,5 jaar blijf ik wel bij ze op discord maar heb ik mijn interesse in OSM grotendeels verloren. De crew is dus in iedergeval van Nederland momenteel de beste van allemaal. Ik heb zelf niet meegedaan aan Champions League maar mijn teamgenoten dus wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei joostmakaay:

Heb met het werk een pouletje, en heb Man City al team gekregen willekeurig, iemand nog tips/aanmerkingen?

image.thumb.png.87e57181dd3572b3dd57596486a0df33.png

image.thumb.png.1a7ef3186f4b92041232a63535167bbf.png

- Foden staat er normaliater in voor B.Silva

- En ben bezig met het scouten van een nieuwe LB

- Comp begint over 3 dagen

Ja

Opkomende backs is waardeloos en werkt voor geen meter met OSM trust me.

En verkoop steeds je duurste 4 spelers voor maximale prijs en ga al dan niet via scouten of wat er op de lijst staat voor 95+ en uiteindelijk 100+ spelers.

Verder ziet je taktiek er prima en goed uit.

En bekijk zoveel mogelijk de spion van je tegenstander want sommige taktieken/formaties werken heel goed tegen sommige maar tegen anderen bijvoorbeeld niet. 523 is bijvoorbeeld uit bij 451 heel goed. En 433 werkt tegen veel dingen als je favoriete team bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites