Thierryvane Gepost August 9, 2023 Share Gepost August 9, 2023 Op 28-10-2022 om 16:40 zei Kyrill: 433B Verdedigers achterin blijven Middenveld ondersteun aanval Aanval ondersteun middenveld Zonaal(altijd mandekking is waardeloos) Agressief Balkjes van boven naar beneden: 80 70 70 EDIT: Taktiek is zoek de vleugels Deze gepakt van Kyrill. Eerste pot 3-1 winst met Udinese tegen Inter. Schoten 16 om 4. Alleen 'aanval ondersteun middenveld' bestaat niet dus die op 'in positie blijven' gezet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 14, 2023 Share Gepost September 14, 2023 (edited) Op 9-8-2023 om 08:45 zei Thierryvane: Deze gepakt van Kyrill. Eerste pot 3-1 winst met Udinese tegen Inter. Schoten 16 om 4. Alleen 'aanval ondersteun middenveld' bestaat niet dus die op 'in positie blijven' gezet. Hoe ga je inmiddels maatje? Ook wel bump waard voor dit topic! Ik heb as zondag een meeting met mijn oude OSM Crew Rise Up, in Haarlem! We gaan bowlen. Rise Up toen ik er lid van was 2-3 jaar over 2 periodes waren beste crew van Nederland op geven moment. Oa de Crewcup op CL niveau gewonnen(ik zelf niet gewonnen maar crewgenoten van mij wel toen ik lid was). Eentje die super goed is/was Patje komt mij zondag ophalen met de auto omdat hij in Schveningen woont, ik heb er heel veel zin in. Als crew hadden we vaak weerstand en ellende van ''elite'' crews als Godfather of Looking for Silverware uiteindelijk werden we er zelf eentje maar wij zijn altijd normaal gebleven, en niet arrogant gaan doen. Edited September 14, 2023 by Kyrill 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 12 uur geleden zei Kyrill: Hoe ga je inmiddels maatje? Ook wel bump waard voor dit topic! Ik heb as zondag een meeting met mijn oude OSM Crew Rise Up, in Haarlem! We gaan bowlen. Rise Up toen ik er lid van was 2-3 jaar over 2 periodes waren beste crew van Nederland op geven moment. Oa de Crewcup op CL niveau gewonnen(ik zelf niet gewonnen maar crewgenoten van mij wel toen ik lid was). Eentje die super goed is/was Patje komt mij zondag ophalen met de auto omdat hij in Schveningen woont, ik heb er heel veel zin in. Als crew hadden we vaak weerstand en ellende van ''elite'' crews als Godfather of Looking for Silverware uiteindelijk werden we er zelf eentje maar wij zijn altijd normaal gebleven, en niet arrogant gaan doen. Lachen man! Speel het nu vooral met vrienden en gaat prima. Beetje te kloten nog met de 4-3-3 B formatie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 DIt spel voelt wel als heel wat baarden geleden zeg. Jarenlang gespeeld, vrienden gemaakt en op een goed moment zelfs een top 100 ranking. Dat was toch wel heel erg vet hoor! Mijn twee langste crews aren TOSC (The Online Soccer Crew) en Escuriao Revela. Zelf nooit echt meegedaan aan de CrewCup, maar altijd wel mensen gehad in mijn crews die daar serieus werk van maakten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts