Jotew Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 (edited) 1 uur geleden zei ElMarcos: Haha, de naam doet niet meteen een belletje rinkelen, maar de crews zeker wel. Kom er zelf al jaren niet meer, maar de fora herken ik zeker nog. Heb je ook nog mee gedaan aan de competities tussen Crews? Haha dat waren dé crews in die tijd, toch maar mooi mee weten te pakken ! Nee ik was voornamelijk actief op de fora, en de crewfora etc. De competities werden altijd door anderen gespeeld. De Stiekumerds schiet me zo ook ineens te binnen als crew waar ik nog in heb gezeten. God man als ik er aan terug denk, daar was het echt godgeslagen druk op die forums toentertijd. Mooie tijd, jouw naam zegt me nog wel wat kijkend naar je gebruikersnaam op OSM. Heb 2 of 3 jaar terug naar een keer gekeken daar maar toen was het op die forums al helemaal niks meer. Konjin was daar nog jarenlang Forum Support toch? Edited November 18, 2022 by Jotew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 1 minuut geleden zei Jotew: Haha dat waren dé crews in die tijd, toch maar mooi mee weten te pakken ! Nee ik was voornamelijk actief op de fora, en de crewfora etc. De competities werden altijd door anderen gespeeld. God man als ik er aan terug denk, daar was het echt godgeslagen druk op die forums toentertijd. Mooie tijd, jouw naam zegt me nog wel wat kijkend naar je gebruikersnaam op OSM. Heb 2 of 3 jaar terug naar een keer gekeken daar maar toen was het op die forums al helemaal niks meer. Konjin was daar nog jarenlang Forum Support toch? Konjin heeft dat inderdaad jaren gedaan ja. Is volgens mij inmiddels ook al jaren gestopt. Hebben ook samen in de crew gezeten bij TOCS en later Escuridao Revela. Samen met nog wat gasten van wie ik de username soms niet eens meer weet. Waren wel gouden tijdens op de fora in die periode inderdaad. Mega druk altijd. Geen idee of er nog iets van over is. Volgens mij is er veel veranderd sinds de oprichter(s) eruit gestapt zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 2 uur geleden zei Jotew: heel wat jaren terug* had dat overigens moeten zijn, maar dat terzijde! Whrangsterr Waren wel dé tijden toen op de forums daar. SKH, AV, S&I. Heb toen nog in de Creepy Soccer Crew gezeten, Kanarifugluene ofzoiets, en in een crew met GTC enzo, 0onStyle ofzoiets Ah nee die naam is voor mijn tijd. Ik was geloof ik ergens tussen 2013 en 2015 mod op het SKH forum. 2 uur geleden zei ElMarcos: Wat was jouw username in die tijd, want mijn hemel dit zijn wel écht de oud gedienden uit de beginjaren van OSM zeg. Konjin zie ik trouwens nog steeds met enige regelmaat! Mijn user was Marcos Gonzales. Ben er zelf nog een tijdje mod geweest van het Sport forum. Jouw naam zegt me vaag wat, welke tijd was jij daar mod? Dat forum was wel goud ja, dat sowieso. Zoveel gasten die ik toen buiten OSM ook sprak, een hoop later ook nog hier tegen gekomen. Maar SKHF was wel echt briljant ja. Niet normaal druk dat dat was. Jammer dat zoiets dan helemaal uitsterft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 3 minuten geleden zei Justin: Jouw naam zegt me vaag wat, welke tijd was jij daar mod? Ergens tussen 2008 en 2010 vermoed ik. In de tijd van Konjin, Sir Eddie, Sir_Ralph en al die namen eigenlijk. Écht al heel wat baarden geleden dus. Mijn vrouw kende ik nog niet (zijn inmiddels 9 jaar samen) en voor die tijd was ik al een tijdje gestopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 22 minuten geleden zei ElMarcos: Ergens tussen 2008 en 2010 vermoed ik. In de tijd van Konjin, Sir Eddie, Sir_Ralph en al die namen eigenlijk. Écht al heel wat baarden geleden dus. Mijn vrouw kende ik nog niet (zijn inmiddels 9 jaar samen) en voor die tijd was ik al een tijdje gestopt. Oooh dat is voor mijn forum tijd daar ook. Die begon 2010/2011 denk ik. Mod zijn op het Seizoenskaarthouders Forum was soms trouwens net een bijbaan god wat liepen daar soms kleuters rond hehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 39 minuten geleden zei Justin: Oooh dat is voor mijn forum tijd daar ook. Die begon 2010/2011 denk ik. Mod zijn op het Seizoenskaarthouders Forum was soms trouwens net een bijbaan god wat liepen daar soms kleuters rond hehehe Haha, ja daar zijn sommige discussies en verwensingen hier niks bij. Mijn hemel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 (edited) @ElMarcos @Justin in mijn tijd waren FC Schwinkie, Lars_Swieringa, Kagchelland (die ook genoeg bij de hakken had) en Red Dwars daar nog moderator. Altijd aan geduid als -1 geloof ik! Op S&E had je toen ook een heeeele lange tijd nog Jens Pauw geloof ik. Edited November 18, 2022 by Jotew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 17 uur geleden zei Jotew: @ElMarcos @Justin in mijn tijd waren FC Schwinkie, Lars_Swieringa, Kagchelland (die ook genoeg bij de hakken had) en Red Dwars daar nog moderator. Altijd aan geduid als -1 geloof ik! Op S&E had je toen ook een heeeele lange tijd nog Jens Pauw geloof ik. Meeste van die namen ken ik nog wel. Bizar hoe lang dat geleden is eigenlijk al. Zou bijna tijd worden voor een reunie met iedereen op een vintage OSM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 Op 19-11-2022 om 13:39 zei ElMarcos: Meeste van die namen ken ik nog wel. Bizar hoe lang dat geleden is eigenlijk al. Zou bijna tijd worden voor een reunie met iedereen op een vintage OSM Haha haal ze hierheen zou ik zeggen. Zolang het maar geen SKH niveau gaat worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Op 18-11-2022 om 20:17 zei Jotew: @ElMarcos @Justin in mijn tijd waren FC Schwinkie, Lars_Swieringa, Kagchelland (die ook genoeg bij de hakken had) en Red Dwars daar nog moderator. Altijd aan geduid als -1 geloof ik! Op S&E had je toen ook een heeeele lange tijd nog Jens Pauw geloof ik. Ah ja, Kagchelland heb ik nog mee in een crew gezeten ook. Ik heet j club op OSM, maar denk dat ik net na jullie tijd was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 1 minuut geleden zei Justin: Ik heet j club op OSM, maar denk dat ik net na jullie tijd was. Vermoedelijk wel ja. Ben er echt al heel wat jaren uit. Nog wel een aantal keren geprobeerd een comeback te maken, maar helaas nooit echt gelukt. Maar gouden tijden beleefd wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost November 26, 2022 Share Gepost November 26, 2022 Op 22-11-2022 om 11:25 zei Justin: Ah ja, Kagchelland heb ik nog mee in een crew gezeten ook. Ik heet j club op OSM, maar denk dat ik net na jullie tijd was. Was jij niet degene met die profielfoto van Gorillaz dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 Op 26-11-2022 om 20:05 zei Netzwerk: Was jij niet degene met die profielfoto van Gorillaz dan? Jazeker! Die had ik jarenlang haha. Wie ben jij op OSM dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 Ik open straks een nieuwe competitie naar keuze met @chrisje1993. Iemand zin om mee te doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Ik open straks een nieuwe competitie naar keuze met @chrisje1993. Iemand zin om mee te doen? Ik heb pas een account vrij binnen zestien dagen, anders wou ik wel. @Justin Ik gebruik helaas mijn echte naam op OSM maar was vroeger niet actief qua reacties in het SKHF maar was altijd lachen om te volgen met mensen als Niwre, DominicM, Kagchelland etc. Laatst nog eens gekeken en helaas is heel dat forum nu dood. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost November 30, 2022 Share Gepost November 30, 2022 17 uur geleden zei Netzwerk: Ik heb pas een account vrij binnen zestien dagen, anders wou ik wel. Anders voeg ik je al toe als vriend. De competitie is al aangemaakt, maar tegen dan kan ik ook wel op een ander slot joinen met jou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost November 30, 2022 Share Gepost November 30, 2022 20 uur geleden zei Netzwerk: Ik heb pas een account vrij binnen zestien dagen, anders wou ik wel. @Justin Ik gebruik helaas mijn echte naam op OSM maar was vroeger niet actief qua reacties in het SKHF maar was altijd lachen om te volgen met mensen als Niwre, DominicM, Kagchelland etc. Laatst nog eens gekeken en helaas is heel dat forum nu dood. Haha ja dat klinkt wel als de tijd dat ik daar mod was inderdaad. Dat waren inderdaad briljante tijden. Zoveel memorabele figuren liepen er rond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost December 2, 2022 Share Gepost December 2, 2022 (edited) Op 30-11-2022 om 13:41 zei Bogatyr: Anders voeg ik je al toe als vriend. De competitie is al aangemaakt, maar tegen dan kan ik ook wel op een ander slot joinen met jou. Ja in orde ik stuur zo me naam naar je toe. TK's hopelijk toch uit? Ben laatst nog is wat random competities gejoint na lange tijd en de TK's vliegen me wederom om de oren, niets meer aan zo'n pay to win spel met constant TK's tegen. Edited December 2, 2022 by Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 @Bogatyr @Netzwerk @chrisje1993 is nu helaas transfer madness. Dan mag je tot en met 6 spelers tegelijk te koop zetten op transfer lijst zetten. In crew leven had iedereen hier hekel aan, er van profiteren is natuurlijk mooi meegenomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 15, 2022 Share Gepost December 15, 2022 Mijn team in onze competitie dus met Bogatyr, Netzwerk en Chrisje1993. Heb geen 1x gescout ben erg blij mee en tevreden. Laatste twee dagen trainingskampen tegen gekregen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 17 Share Gepost February 17 Iemand nog eens zin in een potje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts