Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol? krijgt ook een nieuw tintje: de finale van het programma werd altijd ruim van te voren opgenomen, maar zal dit jaar live uitgezonden worden.

De Mol zal zich tijdens een live-uitzending, die opgenomen wordt in het Vondelpark in Amsterdam, bekendmaken. "En dat is ontzettend spannend, want nieuw, maar ook wel heel erg leuk", aldus Art Rooijakkers, die het programma presenteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WIDM-fans van dit forum. Zijn er weer leden die het spel WIDM op dit forum wil gaan spelen. Heb zojuist het topic van 2014 weer helemaal doorgelezen en het begint weer te kriebelen om een spel te organiseren. Een kanttekening dit jaar: ik wil graag samen met iemand het spel organiseren omdat het een hoop tijd in beslag neemt en ik graag de kwaliteit van het spel hoger wil hebben.

Ik hoor het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WIDM-fans van dit forum. Zijn er weer leden die het spel WIDM op dit forum wil gaan spelen. Heb zojuist het topic van 2014 weer helemaal doorgelezen en het begint weer te kriebelen om een spel te organiseren. Een kanttekening dit jaar: ik wil graag samen met iemand het spel organiseren omdat het een hoop tijd in beslag neemt en ik graag de kwaliteit van het spel hoger wil hebben.

Ik hoor het wel!

Best interesse om deel te nemen hoor. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites