Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

Als we moeten afgaan op blikken en grijnzen dan hadden we vanaf aflevering 1 kunnen weten dat het Marlijn is.

Even recap, Chris ging op Margriet, Rik op Margriet, Margriet op Rik, Marlijn op Chris, Chris ging eruit, ergo Marlijn is de mol.

Of Rik dus, die kan ook nog ;c

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja :cab: die stond daar alsof ie Mister Showman was. Heel die speech ook gericht op 'Rik is de mol'.

Wees de speech vorig jaar ook niet naar Freek, ook al was Susan de mol?

En Rik heeft gewoon al gehoord dat hij gewonnen heeft, maar dat mag hij nog niet zeggen, dus probeert daarom zijn lach in te houden. Na een nacht geslapen te hebben, ga ik toch gewoon voor margriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Margriet inderdaad. Alles deze aflevering wijst naar Rik, maar kan toch niet zo duidelijk zijn lijkt me.

[MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; Het is niet duidelijk dat Marlijn op Chris zat, ik denk dat zowel Rik en Marlijn op Margriet zaten en dat ze door hun joker allebei de finale hebben gehaald, ten koste van Chris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Margriet inderdaad. Alles deze aflevering wijst naar Rik, maar kan toch niet zo duidelijk zijn lijkt me.

[MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; Het is niet duidelijk dat Marlijn op Chris zat, ik denk dat zowel Rik en Marlijn op Margriet zaten en dat ze door hun joker allebei de finale hebben gehaald, ten koste van Chris.

Dit is wat Marlijn aanklikt:

33m4jya.png

Dat is Chris, dat zei hij namelijk nog tijdens De Slimste Mens (klik, op 11 minuten rond). Tenzij Margriet hetzelfde favoriete boek heeft opgegeven, maar dat zou wel raar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit jaar voor het eerst WIDM gekeken en vanaf die aflevering met Rik en Chris in dat vliegtuigje is Rik voor mij de mol. Maar ergens hoop ik dat hij het niet is, zou best een teleurstelling zijn als het zo makkelijk/duidelijk was. Doet dan voor mij toch wat af een het WIDM imago ofzo ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit jaar voor het eerst WIDM gekeken en vanaf die aflevering met Rik en Chris in dat vliegtuigje is Rik voor mij de mol. Maar ergens hoop ik dat hij het niet is, zou best een teleurstelling zijn als het zo makkelijk/duidelijk was. Doet dan voor mij toch wat af een het WIDM imago ofzo ;c

Wacht maar tot je met dat gevoel het tweede seizoen in gaat, en met de beroemde tunnelvisie dik fout zit;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites