Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verstandig, WIDM hoort gewoon van half 9 tot half 10 en zie het positief het duurt nu een week langer voordat WIDM is afgelopen.

Ik denk eerder dat er een keer twee aflevering zijn ofzo. Of op een andere dag. De afsluitende aflevering zou toch live zijn dit jaar en daarin wordt de mol pas echt bekend gemaakt, dus dat de finalisten ook nog niet de uitslag weten... Ik dacht zoiets gelezen te hebben. Dan staat die datum toch redelijk vast. Of ze moeten van de live uitzending afzien. Of ze moeten die een week weten te verplaatsen (als dat mogelijk zou zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo was het programma 5/6/7 jaar geleden toch niet? Wat een focus op jokers ipv geld, behalve deze (laatste) opdracht niks aan.

edit;

Laten we hopen dat die twee enge vrouwtjes eruit gaan en Carolina ook.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt wijzer gaan we niet worden van de afleveringen zeg. Wat een chaos! En er ligt inderdaad vrij veel focus op alles wat niet met geld verdienen te maken heeft. De mol heeft wel echt een makkie bij deze groep. Al mijn serieuze verdachten zitten nog wel in het spel :D.

Chris kunnen we nu toch wel afschrijven als mol? Vorige week geld gepakt en zorgt er met zijn rol nu weer voor 1500 euro. Hij had de beste positie om te mollen nu.

Carolina wederom niets zien doen, maar verdenk haar nog steeds. Verdenking op Marlijn is juist weer gestegen na vandaag. Zij pakt jokers, weet dat ze ze toch weer kwijt kan raken en dus ook geen geld in de pot speelt. In de bootjes deed ze ook weer vreemd hier en daar. Hetzelfde geldt voor Rik.

Op dit moment zou ik mijn geld weer op Marlijn of Rik zetten. Maar het blijft dom gokken :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet steeds kraaien in beeld. Met de naam Rik van de Westelaken kan je als enige het woord kraai maken. Nog een aanwijzing voor mijn Mol. #tunnelvisie ;)

Ga even verder puzzelen met zijn naam. Kwam al tot Kraai Steelde (hou over VNWKEN)

Het lijkt trouwens de huiskraai te zijn, hoewel ik niet de beelden terug heb gekeken om dat de verifiëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben ze bij Moltalk een verbod in gesteld om Chris te verdenken ofzo? :r Al vanaf de eerste aflevering wordt welke verdenking op hem / molactie van hem weggewuifd. Alsof er gewoonweg geen verdenkingen op hem mogen plaats vinden. Ze lachen de app-gebruikers die op hem stemmen nog net niet lekker uit. Over alle andere kandidaten kan steeds openlijk gesproken worden. Ben ik de enige die dit opvalt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chris kunnen we nu toch wel afschrijven als mol? Vorige week geld gepakt en zorgt er met zijn rol nu weer voor 1500 euro. Hij had de beste positie om te mollen nu.

Volgens mij heb ik een andere aflevering bekeken... Ik heb Chris geen 1500 euro zien pakken... Ik heb wel een Chris zien kloten tijdens de Nederland-opdracht...

En paar edities terug, toen Kees Tol de mol was: In een helicopter moest hij geld pakken en heeft daar 1500 euro gepakt. Kees Tol was niet de mol dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kloten? Waar dan?

En gvd die Victor wat dom :D je bent met 7 man over waarvan je er zelf 1 bent dus spreid maar ff op 4 van de 6 :D jajaja mafketel

Op dit moment zou ik mijn geld weer op Marlijn of Rik zetten. Maar het blijft dom gokken :D.

Dit ja

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kloten? Waar dan?

En gvd die Victor wat dom :D je bent met 7 man over waarvan je er zelf 1 bent dus spreid maar ff op 4 van de 6 :D jajaja mafketel

Dit ja

Sowieso was Viktor teveel goedzak in de groep, vertelde bij de opdracht met zwarte vrijstelling zonder wederdienst waar de bom lag en vandaag ook weer lekker twee keer de waarheid vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites