Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat soort dingen lees ik dus expres niet hè, hele kijkplezier weg dan.

Dit ja, snap ook niet dat mensen zulke dingen gaan lezen.

Andere jaren vond ik het ook altijd wel grappig om te kijken wat mensen allemaal voor theorieën verzinnen enzo, maar dit jaar nog niet echt de behoefte gehad. Zorgt er toch voor dat je heel anders naar de serie gaat kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag niks wijzer geworden, is nauwelijks gemold. Gevoel zegt nu Rik omdat ie zich redelijk afzijidg houdt en qua spontane emoties weinig laat zien ofzo. Martine is mn tweede verdachte. Victor en Ajouad verdenk ik juist niet. Hoop verder dat die Margriet er snel uitligt, irritant wijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poll vernieuwd. Zelf op Chris gestemd, op basis van een simpele afstreepmethode. Een mol zou bij de laatste opdracht makkelijk ongemerkt iets van de kar kunnen laten verdwijnen zodat de geld niet in de pot gaat. Is niet gebeurd, dus kijk ik naar de drie mensen bij de vrachtwagen. Zij hadden amper invloed op de opdracht. Dat zijn Ajouad, Chris en Martine. Ajouad heb ik na de eerste aflevering weggestreept, Martine had bij de Bioscoopopdracht best haar groep buiten de tijd pas te laten arriveren of niet te laten arriveren. Chris heb ik amper in beeld gezien met zijn acties, past wel bij een mol. Heel kortzichtige beredenering uiteraard, een mol kan ook eens een opdracht niet laten mislukken, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poll vernieuwd. Zelf op Chris gestemd, op basis van een simpele afstreepmethode. Een mol zou bij de laatste opdracht makkelijk ongemerkt iets van de kar kunnen laten verdwijnen zodat de geld niet in de pot gaat. Is niet gebeurd, dus kijk ik naar de drie mensen bij de vrachtwagen. Zij hadden amper invloed op de opdracht. Dat zijn Ajouad, Chris en Martine. Ajouad heb ik na de eerste aflevering weggestreept, Martine had bij de Bioscoopopdracht best haar groep buiten de tijd pas te laten arriveren of niet te laten arriveren. Chris heb ik amper in beeld gezien met zijn acties, past wel bij een mol. Heel kortzichtige beredenering uiteraard, een mol kan ook eens een opdracht niet laten mislukken, maar toch.

Een mol zou toch nooit voor die positie kiezen? Denk dat je beter kunt kijken naar iemand die steeds ongewild gedwongen werd om bij de karren voorop te lopen, of achteraan steeds door een medekandidaat werd vergezeld. .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mol zou toch nooit voor die positie kiezen? Denk dat je beter kunt kijken naar iemand die steeds ongewild gedwongen werd om bij de karren voorop te lopen, of achteraan steeds door een medekandidaat werd vergezeld. .

Klopt, maar als de groep duidelijk mensen aanwijst die bij de vrachtwagen blijven (was niet in beeld geloof ik) dan kan de mol ook op een plek komen waar die niet wilt zijn. Als mol zijnde zou je bij die karretjes toch wat uit moeten richten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessante aflevering weer. Ongelofelijk dat Rik en Chris met die boot meegaan naar de mangrovebossen :D

Victor de enige die geld opbrengt in de eerste opdracht. Twijfel daarom toch wel een beetje aan mijn eerdere gedachten met hem als mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessante aflevering weer. Ongelofelijk dat Rik en Chris met die boot meegaan naar de mangrovebossen :D

Victor de enige die geld opbrengt in de eerste opdracht. Twijfel daarom toch wel een beetje aan mijn eerdere gedachten met hem als mol.

Aan de andere kant was het wel maar 100 euro en kom je in een enorm positief daglicht te staan als je als enige geld pakt. Maarja het was wel nog de enige envelop met geld die over was dus had hij niet veel keus, maarr kan ook weer dat daarmee gesjoemeld is, dat doen mollen wel vaker volgens mij. Met andere woorden, je wordt niet heel veel wijzer van dit spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schreeeeeeeeeeeuwen die Chris en dat wijf die dat andere wijf afschoot :D manman. Volgende het tot vorig jaar, nu niet, maar gister weer ff meegekeken met m'n vriendin. Gvd stuk om die domme ('domme') groep :D

En heerlijk ook die Chris. "Hey Rik! Kijk!" *wijst weg van de reddingsboei waar de envelop op zat*. Verder echt ongelofelijk opvallend gemold, manman. Moet zeggen dat ik het wel een leuke groep vind, dus misschien maar weer volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke aflevering zeg, net zoals bij de anderen, echt stukgaan om de actie van Martine en Chris. Wat een debiele acties. Neig erna dat de titel van de aflevering gebaseerd is op de gegeven vrijstellingen. Toch is het altijd jammer wanneer er in een aflevering niemand afvalt, beetje een mehhh gevoel. Zeer benieuwd na volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites