Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

WIDM-fans van dit forum. Zijn er weer leden die het spel WIDM op dit forum wil gaan spelen. Heb zojuist het topic van 2014 weer helemaal doorgelezen en het begint weer te kriebelen om een spel te organiseren. Een kanttekening dit jaar: ik wil graag samen met iemand het spel organiseren omdat het een hoop tijd in beslag neemt en ik graag de kwaliteit van het spel hoger wil hebben.

Ik hoor het wel!

Ik kan je wel helpen met organiseren. ;) Als de communicatie goed is tenminste, heb sommige dagen gewoon meer tijd als anderen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Domper dat Pieter eruit is, vind hem een toffe gozer. Maar wat een aflevering, het is aan :< Paar dingetjes:

- wat doet die mocro populair met die vrijstelling, domme zet. Wel mooi dat die er nog geen heeft weggegeven. Uiteraard gewoon zelf houden.

-Victor wil de mol uithangen, wat een slechte leugenaar zeg. Mooi dat die chick de jokers vond, jammer dat ze het deelde met Victor

- 2 chaotische opdrachten, dat wat voor de Mol gunstig is. Had het idee dat Chris Zegers 2x niks nuttigs heeft gedaan :D

Uitkijken na volgende week :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Viktor werd echt veel de duidelijk in beeld gebracht met zijn acties. Zal er dus wel lang in blijven maar is niet de mol.

Zo dramatisch, gewoon niet te volgen. Hoop dat je hem later wel normaal terug kan kijken.

Ben trouwens blij met de afvaller. Wat een saai iemand...

Pieter Derks saai? Vind dat echt een mooie kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajouad :r. Wat doet hij nou dan? Vrijstellingen laten zien, mafkees. Of een slimme zet natuurlijk. Doodzonde dat Pieter er al uit is, niet verwacht eigenlijk.

Er is echt nog geen touw aan vast te knopen. Puur op gevoel zou ik nu Rik, Marlijn, Ajouad of Chris zeggen. Maar ik zit ieder jaar weer compleet verkeerd :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de Westelaken is een typische mol. Zou me niks verbazen. Maar wat een vage actie van die Turk om de vrijstellingen openbaar te maken.

Volgens mij is het gewoon een Nederlander hoor.

Toffe uitzending, leuk dat het weer bezig is. Altijd naar uitkijken hoor dit programma. Verder is het momenteel natte vingerwerk, no way dat je nu al een mol kunt aanwijzen. Zitten een aantal erg leuke deelnemers bij, maar ook een paar enorme mongolen waaraan je je gaat ergeren. Zoals die twee oude wijven. :r Op het verkeerde scherm kijken, ja dat is niet eens zozeer een molactie maar gewoon ontzettend dom. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die voorstukjes (bijvoorbeeld die terugblik op eerdere seizoenen) leek het erop alsof in de eerste aflevering heel het spel al op zijn kop zou liggen. Dat is nog niet echt gebeurd. Denk trouwens dat er nog iets achter zit bij die Ajouad, dus dat hij niet zomaar naar voren stapte. Kreeg naast de vrijstellingen ook nog een briefje in zijn hand gedrukt.

Oh laat maar. Even terug gekeken. Die man haalde inderdaad naast de vrijstellingen ook een papiertje uit zijn zak, maar die hield hij in zijn hand bij het afgeven van de vrijstellingen.

bewerkt door FC-Breda
Link naar opmerking
Deel via andere websites