Thomassje123 Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 31 minuten geleden zei Elano: Nu nog wat versterking voor op de flanken en de voorhoede is compleet Ik zou nog wel graag een spelmaker er bij zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 35 minuten geleden zei Thomassje123: Ik zou nog wel graag een spelmaker er bij zien Die heb je, Taha! Maarja, die zullen ze wel hangend op rechts positioneren al hoop ik het niet. Komen nog 2 buitenspelers bij, en dat zouden directe vervangers van Misidjan en Cerny moeten zijn. We gaan het meemaken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 1 minuut geleden zei Jotew: Die heb je, Taha! Maarja, die zullen ze wel hangend op rechts positioneren al hoop ik het niet. Komen nog 2 buitenspelers bij, en dat zouden directe vervangers van Misidjan en Cerny moeten zijn. We gaan het meemaken! Hoop dat Taha het laat zien dan maar ik had liever een spelmaker gehad die zich al bewezen had. Dan denk ik een beetje aan Eiting, iets in die richting. Maar ik ken Taha niet als voetballer dus kww dan maar. Dacht trouwens dat Taha voor de flanken was gehaald en als extra optie op het middenveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 7 minuten geleden zei Thomassje123: Hoop dat Taha het laat zien dan maar ik had liever een spelmaker gehad die zich al bewezen had. Dan denk ik een beetje aan Eiting, iets in die richting. Maar ik ken Taha niet als voetballer dus kww dan maar. Dacht trouwens dat Taha voor de flanken was gehaald en als extra optie op het middenveld Mbt je eerste zin: eens hoor! Eiting waren ze ook ver mee maar die wou ineens afwachten, AZ schijnt concreet te worden.. Taha is in principe een 10, al speelde hij bij Marokko -23 ook hangend op rechts. Moeten het maar afwachten. Het feit dat Bruggink aan gaf nog 2 buitenspelers te willen aantrekken stemt me in ieder geval enigzins gerust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 1 minuut geleden zei Jotew: Mbt je eerste zin: eens hoor! Eiting waren ze ook ver mee maar die wou ineens afwachten, AZ schijnt concreet te worden.. Taha is in principe een 10, al speelde hij bij Marokko -23 ook hangend op rechts. Moeten het maar afwachten. Het feit dat Bruggink aan gaf nog 2 buitenspelers te willen aantrekken stemt me in ieder geval enigzins gerust. Ik zie een 10 en een spelmaker als 2 verschillende rollen eigenlijk. We hebben met Vlap en Steijn al 2 tienen maar dit zijn echt geen spelmakers. Wel spelers met diepte en daarom wil ik daar graag een spelmaker achter hebben voor de killerpass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Wellicht kan Regeer die rol wel invullen? Is wel meer een middenvelder dan een rechtsback volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 28 minuten geleden zei Elano: Wellicht kan Regeer die rol wel invullen? Is wel meer een middenvelder dan een rechtsback volgens mij. Regeer is (als middenvelder) meer een loper (box-to-box). Die heeft ook geen killerpass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 50 minuten geleden zei Thomassje123: Ik zie een 10 en een spelmaker als 2 verschillende rollen eigenlijk. We hebben met Vlap en Steijn al 2 tienen maar dit zijn echt geen spelmakers. Wel spelers met diepte en daarom wil ik daar graag een spelmaker achter hebben voor de killerpass Taha heeft wel de kwaliteiten die ene pass te geven, het spel goed te verleggen, i.t.t. Steijn en Vlap. Maar dan nog blijft het een KKD speler waar we pas wat van kunnen zeggen als we 'm in de Eredivisie gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Trouwens, wat zouden medesupporters er van vinden als we zonder buitenspelers verder gaan? Dus 5-3-2 met heel aanvallende backs. De backs hebben we er voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Hoe kijken de supporters van Twente naar Ünüvar? Wordt helemaal niet genoemd, maar is ook echt een nummer 10 natuurlijk. Zou me niet verbazen als hij een belangrijke rol kan gaat vervullen aankomend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Die transfer van Ugalde is commercieel ook heel lekker. Moet je reacties eens zien uit Costa Rica op de kanalen van Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 19 minuten geleden zei Thomassje123: Die transfer van Ugalde is commercieel ook heel lekker. Moet je reacties eens zien uit Costa Rica op de kanalen van Twente Precies, schijnt in het verleden ook nog een andere speler uit Costa Rica bij Twente te hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Hoe kijken de supporters van Twente naar Ünüvar? Wordt helemaal niet genoemd, maar is ook echt een nummer 10 natuurlijk. Zou me niet verbazen als hij een belangrijke rol kan gaat vervullen aankomend seizoen. Tsja kijkend naar de aangetrokken spelers ben ik er nog niet echt over uit hoe we gaan spelen komend seizoen. Oosting gaf wel aan op dezelfde voet door te willen dus dan verwacht je al gauw een 4-3-2-1 / 4-3-3. Unuvar zou daarin ook op 10 kunnen, maar dan ligt een verhuur van Steijn wel voor de hand. Mits hij Vlap meer als 8 gaat gebruiken en Steijn ook voor de 10. Voetballen kan die, dus ik hoop van harte dat hij het, het komend seizoen in de Eredivisie laat zien Ik ben blij met zijn komst. 3 uur geleden zei Thomassje123: Trouwens, wat zouden medesupporters er van vinden als we zonder buitenspelers verder gaan? Dus 5-3-2 met heel aanvallende backs. De backs hebben we er voor Nog wel inderdaad, maar kan haast niet anders dan dat Brenet sowieso al vertrekt, Sampsted is daarin niet een gelijkwaardige vervanger aanvallend gezien. Smal moet je eigenlijk nu verkopen, kijkend naar zijn marktwaarde en statistieken van afgelopen seizoen. Maar stel hij blijft nog een jaar, dan ben ik daar ook zeer content mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 41 minuten geleden zei Jotew: Tsja kijkend naar de aangetrokken spelers ben ik er nog niet echt over uit hoe we gaan spelen komend seizoen. Oosting gaf wel aan op dezelfde voet door te willen dus dan verwacht je al gauw een 4-3-2-1 / 4-3-3. Unuvar zou daarin ook op 10 kunnen, maar dan ligt een verhuur van Steijn wel voor de hand. Mits hij Vlap meer als 8 gaat gebruiken en Steijn ook voor de 10. Voetballen kan die, dus ik hoop van harte dat hij het, het komend seizoen in de Eredivisie laat zien Ik ben blij met zijn komst. Nog wel inderdaad, maar kan haast niet anders dan dat Brenet sowieso al vertrekt, Sampsted is daarin niet een gelijkwaardige vervanger aanvallend gezien. Smal moet je eigenlijk nu verkopen, kijkend naar zijn marktwaarde en statistieken van afgelopen seizoen. Maar stel hij blijft nog een jaar, dan ben ik daar ook zeer content mee! Mijn grootste kritiek op Ron Jans was dat er geen plan B was, dit vind ik overigens nog steeds Met de huidige backs zou 5-3-2 een interessante optie zijn als plan A niet lukt. Van Wolfswinkel en Ugalde kunnen ook prima samen in de spits denk ik. Hopelijk kan Oosting dit een stuk beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 8 minuten geleden zei Thomassje123: Mijn grootste kritiek op Ron Jans was dat er geen plan B was, dit vind ik overigens nog steeds Met de huidige backs zou 5-3-2 een interessante optie zijn als plan A niet lukt. Van Wolfswinkel en Ugalde kunnen ook prima samen in de spits denk ik. Hopelijk kan Oosting dit een stuk beter Er was ook geen plan B, en de helft van de tijd sloegen de wissels ook nergens op. Maar nogmaals; dit seizoen speel je echt niet met dezelfde jongens op de back Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Vanmiddag om 14.00 alvast de loting voor de 3e voorronde UCL. Voorloting is al geweest. Gaan één van de volgende ploegen worden: 6 Kecskeméti TE (HUN) / Riga FC (LVA) 7 FC Differdange 03 (LUX) / NK Maribor (SVN) 8 KA Akureyri (ISL) / Dundalk FC (IRL) 9 B36 Tórshavn (FRO) / Haverfordwest County AFC (WAL) 10 Heart of Midlothian FC (SCO) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 4 uur geleden zei 007mark: Vanmiddag om 14.00 alvast de loting voor de 3e voorronde UCL. Voorloting is al geweest. Gaan één van de volgende ploegen worden: 6 Kecskeméti TE (HUN) / Riga FC (LVA) 7 FC Differdange 03 (LUX) / NK Maribor (SVN) 8 KA Akureyri (ISL) / Dundalk FC (IRL) 9 B36 Tórshavn (FRO) / Haverfordwest County AFC (WAL) 10 Heart of Midlothian FC (SCO) Hongarije of Letland, it is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Heerlijke tripjes zeg. Klinkt jaloersmakend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Klein bananenschilletje, denk dat die Hongaarse club wel eens ongeveer van het niveau Hammarby kan zijn. Je moet er overheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Denk op papier een makkelijkere loting dan in de 2e voorronde nog. Zou te doen moeten zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 21 minuten geleden zei himan: Klein bananenschilletje, denk dat die Hongaarse club wel eens ongeveer van het niveau Hammarby kan zijn. Je moet er overheen. Ik denk dat Riga grotere kans heeft. Die hebben afgelopen transferperiode gewoon miljoen of 4 geinvesteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 #NoNaciNoParty Rots puur vanwege diepgang in de basis, denk ik? Hele matige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Rots heeft anders ook weinig diepgang, zie je ook aan het spel. Aanvallend is het niet veel, echt buitenspelers nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 45 minuten geleden zei Thierryvane: #NoNaciNoParty Rots puur vanwege diepgang in de basis, denk ik? Hele matige speler. Naci deel van voorbereiding gemist vanwege blessure, Taha vanwege interlands ook. Maar ik hoop ze nog te zien vandaag, Rots kan gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Kom op Twente, nog een goaltje op 2 erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten