Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Waar sloeg dat spandoek van Kosovo op, weet iemand dat?

De inhoudelijke boodschap van het spandoek? Of waarom Vak P (of iig een aantal mensen) die mening hebben?

Zal wel grappig zijn om nu met een 'Enschede is Germany' spandoek te komen :huhu:

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De inhoudelijke boodschap van het spandoek? Of waarom Vak P (of iig een aantal mensen) die mening hebben?

Zal wel grappig zijn om nu met een 'Enschede is Germany' spandoek te komen :huhu:

Niet verrassend dat jij weer met zo'n post komt. Sneue vent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste. Waarom komen ze daar ineens mee vraag ik mij af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt in het beste geval play-offs en zelfs dan hou ik mijn hart vast met de druk die er dan opkomt. Dan moet je gewoon hopen dat je de standaardclubs die boven zichzelf uit kunnen stijgen ontloopt, zoals De Graafschap, Volendam, Go Ahead (al gaan die het niet halen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat van Halst er nog achteraan gaat, maar als je organisatie zo gigantisch naar de kloten is, dan is degradatie uiteindelijk terecht.

Bij het ontslag van Hake is het al misgegaan. Op dat moment dacht van Halst nog dat we een potentiele subtopper waren. Hake won 2 van zijn 3 thuiswedstrijden dit seizoen, Verbeek komt niet verder dan vier gelijke spelen in 7 wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites