Elsjorro1990 Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Je hebt het constant over 'al die supporters', maar ik heb naar mijn weten Kloppie, RanDMC, Elano, Roprop, Thomassje123 en mijzelf de taal van Vak-P niet zien gebruiken (hooguit begrip opbrengen zoals Kloppie). Dat jij dan het statement van Vak P als maatstaf gebruikt voor de Twente-supporter is prima, maar spam dan lekker de facebookpagina van Vak P vol i.p.v. constant hier te komen zeiken. Het was ook niet op users hier ofzo. De Algehele tendens onder de Twente supporters is een beetje zoals vak-p hier laat blijken. Je moet gewoon god op je blote knieën danken dat je nog een club hebt om te supporten en voor de rest moet je gewoon lekker alles ondergaan want alles wat er over gezegd of geschreven word is meer dan terecht. Maar laten we deze discussie verder afkappen, want we kunnen nog wel wat pagina's door haan. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 augustus 2016 Share Geplaatst 6 augustus 2016 Vandaag dus nogmaals de bevestiging dat het een lang en zwaar seizoen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 augustus 2016 Share Geplaatst 6 augustus 2016 Vandaag dus nogmaals de bevestiging dat het een lang en zwaar seizoen gaat worden. Ik verwacht eerlijk gezegd dat Twente gaat degraderen dit seizoen, zeker als Ziyech weg gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 augustus 2016 Share Geplaatst 6 augustus 2016 Beter gaat Ziyech weg, liep er bij als een zak patat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 augustus 2016 Share Geplaatst 6 augustus 2016 Beter gaat Ziyech weg, liep er bij als een zak patat Ja kan ik me ook wel voorstellen(heb niet de hele wedstrijd gezien) Die had gedacht al lang weg te zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 augustus 2016 Share Geplaatst 6 augustus 2016 Maar is nog niet weg dus zou er alles aan moeten doen om toch weg te komen? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 augustus 2016 Share Geplaatst 6 augustus 2016 Maar is nog niet weg dus zou er alles aan moeten doen om toch weg te komen? ;) Ja dat zou je ook kunnen zeggen ja, geen idee wat er precies aan de hand is, waarschijnlijk vraagt Twente te veel.... En de andere clubs geven Twente de dikke vinger. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Vandaag dus nogmaals de bevestiging dat het een lang en zwaar seizoen gaat worden. Maar wel lekker rustig op de tribunes met al die stadionverboden voor die bestuurders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Maar wel lekker rustig op de tribunes met al die stadionverboden voor die bestuurders. Ik neem aan dat Gudde en co er toch wel gewoon waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Een Italiaanse journalist meldt dat Ziyech voor ongeveer 10 miljoen naar AS Roma vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Lees het ook op meerdere sites.. Hoewel het een fantastische speler is voor dit twente ben ik benieuwd wat voor effect gaat hebben op het team wanneer hij vertrekt. Hoop zelf dat het de teamgeest ten goede komt. Je moet hem ook niet langer willen behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Zogenaamde update omtrent transfer Hakim Ziyech (FC Twente) naar #Roma brengt helemaal niets nieuws. #Roma heeft momenteel geen plek in selectie en wacht op verkoop Ricci of Iturbe. Vooralsnog geen interesse in duo, dus geen transfer Ziyech. Teams Serie A mogen dit seizoen maximaal 25 man inschrijven. 4 zelf opgeleid. 4 in Italie opgeleid. #Roma heeft (nog) geen plek voor Ziyech. Dit was afgelopen woensdag ook allemaal al bekend. Conclusie: kans op snelle transfer Ziyech naar #Roma heel erg klein. Aldus @WillemHaak op Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Hoppa, drie puntjes ingelopen op Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Hoppa, drie puntjes ingelopen op Ajax. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 26 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2016 Goed nieuws vanuit Enschede: ENSCHEDE - Mateusz Klich zet vrijdag zijn handtekening onder een driejarig contract bij FC Twente. De Pool komt over van Kaiserslautern. Mateusz Klich op weg naar FC Twente De middenvelder speelde in het verleden onder meer voor Wolfsburg en PEC Zwolle. De 26-jarige Klich is tienvoudig international voor Polen. ENSCHEDE - FC Twente heeft de derde huurling van Manchester City binnen. Bersant Celina, een Noorse jeugdinternational met Kosovaars bloed, meldt zich naar alle waarschijnlijkheid vrijdag al bij de club. De nieuwe aanwinst Celina zal over veertien dagen tegen Heerenveen voor het eerst bij de selectie zitten. “Een paar maanden geleden is er voor het eerst contact geweest. Ik was direct enthousiast over een overstap naar FC Twente. Ik kijk er ontzettend naar uit om naar Nederland te komen en mijn teamgenoten, trainer en alle andere mensen van de club te ontmoeten. FC Twente is een grote club in Nederland en ik hoop hier veel te spelen en doelpunten te maken. Ik zou mezelf beschrijven als aanvallende middenvelder die op meerdere posities kan spelen, bijvoorbeeld ook op de vleugel. Ik heb er ontzettend veel zin in", aldus de speler op de website van FC Twente. Celina is een 19-jarige aanvaller/middenvelder. Hij debuteerde begin dit jaar al in het eerste elftal van Manchester City. Celina speelde toen vijf minuten mee in een FA-Cup-duel. Celina speelt sinds 2012 bij City. Op 2-jarige leeftijd verhuisden zijn ouders vanuit het toenmalige Joegoslavië naar Noorwegen. Celina is de derde speler die FC Twente dit seizoen huurt van Manchester City. Eerder al maakten Yaw Yeboah en Enes Ünal de overstap naar FC Twente. Laatstgenoemde maakte zondag indruk met een loepzuivere hattrick bij FC Groningen. Duidelijk dus dat Ziyech gaat vertrekken. Met Klich geen topper als Ziyech maar die jongen kan zeker voetballen. Content mee :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Zeker voor de positie van Twente is Klich een erg goede speler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Als Klich z'n niveau van PEC kan halen, dan is het zeker een versterking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Ziyech naar Fener dan? :(:(:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Leon ten Voorde meldt overigens dat de transfer van Klich losstaat van een vertrek van Ziyech. Komst is mogelijk gemaakt dankij betalingen van FC Porto voor Jesus Corona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 http://www.twentefans.nl/nieuws/24276/breaking-fc-twente-behoudt-licentie-en-keert-terug-naar-categorie-2.html#HkpleisrtoMoYu2U.97 Categorie 2 is een feit! Om in categorie 2 te komen moest Twente minimaal 66 punten halen, Twente haalde er 112. Nu de garantstelling nog en dan kunnen we weer vooruit kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Sowieso complimenten voor de manier waarop Twente er weer staat na al dat gedoe van de laatste paar jaar. Doen gewoon goed mee, jeugdspelers als Bijen en Vd Lely kunnen aardig mee in de Eredivisie, paar hele goede spelers gehuurd, niets dan lof voor hoe Twente het doet nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 (bewerkt) Oussama Aissaidi transfervrij naar FC Twente. Als er bij FC Twente iemand van die gozer nachtmerries heeft gehad, is het Roberto Rosales. 6-2 tegen Heerenveen, 3 goals en 2 assists en een 10 in de VI voor Aissaidi. Qua naam een mooie transfer, nu afwachten wat er is overgebleven van de Assaidi bij Heerenveen. 22 december 2016 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 (bewerkt) Dat is een heerlijke transfer zeg. Sowieso zijn Unal en Celina echt prima spelers maar vond ik Yeboah, Ede en die Belg toch te min. Nu is dat goed opgelost. Al spelen Celina en Assaidi beiden het liefst op links. 23 december 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Daar valt wel een oplossing voor te vinden, mij gaat het vooral om het feit of Assaidi nog het niveau heeft van 3-4 jaar terug.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Waar sloeg dat spandoek van Kosovo op, weet iemand dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten