Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Wat is er allemaal veranderd sinds Hake de trainer is? Bar weinig toch?

Dat valt mij idd vies tegen, ik dacht dat er meer kwaliteit in de spelersgroep zat dan wat er nu uitkomt. Bij Schreuder dacht ik dat het aan de trainer lag, dus was ik content met zijn vertrek. Maar nu krijgt ook Hake de ploeg niet echt op de rit. Ik heb ook de indruk dat het niet alleen kwalitatief is, maar ook mentaal. Zeker als ik Gutierrez over het veld zie slenteren, dan is er nog steeds iets goed mis in de spelersgroep.

Dus ik weet het eigenlijk ook niet, hoe ze dit probleem kunnen oplossen. Het is op dit moment als supporter vooral schamen wat je kunt doen en ik probeer door middel van galgenhumor in ieder geval maar positief te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen haalt ook z'n niveau niet..Als iedereen z'n niveau haalt kun je gewoon play-offs halen hoor (nu niet meer natuurlijk) er is echt iets goed mis vrees ik :(

Wie halen hun niveau niet dan buiten Gutierrez en Mokotjo, de achterhoede zijn vier gasten die vorig jaar 13e werden in de JL met een Braziliaan ertussen. De voorhoede is een spits met 16 goals in de JL, een flankspeler die na 80 minuten niet meer kan lopen en een flankspeler die het seizoen begon in de 3.Bundesliga. Het elftal is gewoon ontzettend uit balans met een middenveld, waarmee je in de eredivisie zou mee spelen om het kampioenschap en daarachter, een verdediging rechtstreeks uit de Jupiler League en een voorhoede van spelers die allemaal na 1/3 van de competitie hooguit een keer iets hebben laten zien.

Ik dacht ook eerst dat de spelers hun niveau niet haalden (door Alfred), maar ik begin daar steeds meer in te twijfelen. Zeker nu je langzaam kunt zien, dat de aankopen/huurlingen van Ted van Leeuwen, niet zo goed zijn als Ted ons deed geloven.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het ook meer over de spelers die bepalend moeten zijn. Gutierrez met name ben ik erg teleurgesteld over, Olaitan schijnt een best groot talent te zijn maar het komt er totaal niet uit en dat terwijl die toen tegen Schalke nog een erg goede goal maakte. Uvini stelt me ook teleur, van iemand die een interland heeft voor Brazilië (ook al is het er maar 1) dan moet je toch wel wat kunnen lijkt me. Verder is de achterhoede gewoon te onervaren, dat ben ik met je eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen haalt ook z'n niveau niet.. Als iedereen z'n niveau haalt kun je gewoon play-offs halen hoor (nu niet meer natuurlijk) er is echt iets goed mis vrees ik :(
.

Playoffs komen steeds meer in zicht, alleen niet de playoffs die jij voor ogen hebt ;)

Gister de wedstrijd gezien, maar er zit niets in. Zyech die als enige nog actief is maar dat op een gegeven moment ook liet lopen. Het lijkt erop dat de hele beleving weg is. Kwaliteit is er zoals gezegd veel te weinig dat kan ook niet anders dan dat je met zoveel jongens uit de eigen jeugd speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als je ook kijkt naar wat op het veld staat bijvoorbeeld gisteren, volgens mij zijn Ziyech en Guttierez (misschien Mokotjo) de enige spelers die er voor kunnen zorgen dat je bij de eerste 7 komt ofzo. Ter Avest, Drommel, Van der Lely, Oosterwijk, Andersen, Bijen en Agyepong allemaal talenten die hun eerste jaar Eredivisie spelen en dan heb je nog een Ede erin staan die in een ver verleden eens een seizoen voor een degradatiekandidaat in de Bundesliga heeft gespeeld.

Edit: Oh, wat Kelvin dus eigenlijk zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk met Ziyech of zonder Ziyech het wordt geen degradatie, nou dan zou ik hem gewoon verkopen in de winter geld beuren en met deze jongens seizoen afmaken en opnieuw beginnen in de zomer met wat meer geld. Zo'n Gutierrez brengt echt helemaal niks he, zonde heeft er geen zin meer in.

Hoor vaak Feyenoord als voorbeeld maar toen kwam daar De Vrij, Indi, Clasie, Boetius, Vilhena en vast nog wel meer aan he. Dat is echt heel wat anders dan Peet Bijen, Van der Lely en Oosterwijk vooral die laatste kan helemaal niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; Daarom zij ik ook tussen haakjes, nu niet meer

Ik zie Ziyech ook graag voor een flink bedrag verkocht worden, en ook gutierrez mag met een strik er om heen weg.. Die speelt helemaal niets meer klaar. Of anders zie ik Gutierrez liever op tien wat zijn oorspronkelijke positie is. Met het geld van Ziyech kun je achterin tenminste wat kopen

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Borven komt ook nog terug he, maakte in zijn eerste wedstrijden toch wel een goede indruk wat mij betreft, hopelijk kan die nog wat laten zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan Gutierrez nu neerzetten waar je wil, er zit gewoon iets niet goed in de kop van die jongen. Mentaal even geknakt ofzo lijkt wel, de echte drive zit er iig niet meer in

Ik heb ook het idee dat ie ook gewoon niet echt bepaald een positie heeft. In zijn sterke seizoen was het heel duidelijk: De bal in de verdediging ophalen en hem daarna verdelen. En in de tussentijd ook veel strakke verdedigende acties. Nu zie ik hem overal een beetje opduiken, maar maakt ie nooit meer een beslissende actie. Doodzonde, want het is zo'n fijne voetballer. Alleen dit seizoen lijkt het nergens op met guti.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dergelijke basis (vanuit de jeugd e.d.) heeft Twente toch gewoon helemaal niet?

Twente heeft de laatste jaren veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding, komen laatste jaren veel talenten uit voort. Denk dat je eerder naar het scenario van AZ moet kijken als Twente zijnde dan Feyenoord, dat jeugdniveau ga je nooit evenaren in de komende vijf jaar. Maar de weg naar boven kan wel op dezelfde manier met een aanvulling vanuit de eigen jeugd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twente heeft de laatste jaren veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding, komen laatste jaren veel talenten uit voort. Denk dat je eerder naar het scenario van AZ moet kijken als Twente zijnde dan Feyenoord, dat jeugdniveau ga je nooit evenaren in de komende vijf jaar. Maar de weg naar boven kan wel op dezelfde manier met een aanvulling vanuit de eigen jeugd.

Dat lijkt me idd een meer logische vergelijking dan Feyenoord. Overigens weet ik niet of je wel ooit dat jeugdniveau van Feyenoord gaat bereiken. Los van de kennis en ervaring, hebben ze een gunstiger directe achterland met in directe zin minder scoutconcurrentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites