Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Wat was die Ter Avest slecht zeg! Met een kleine schijnbeweging stuurde Kishna die Ter Avest constant het bos in, en bovendien een megablunder die de winnende goal betekende. Een werkelijk DRAMATISCH optreden van de rechtsback van Twente, hemeltergend slecht.

Gelukkig is die van jullie van internationaal topniveau..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, dat jochie is zeventien (?) jaar.

17 inderdaad, en naar mijn weten zijn eerste wedstrijd in t eerste. Hij was slecht, maar dat kan gebeuren. Onze selectie is gewoon niet breed en dan moet je soms met dit soort jochies spelen. Twente speelde gewoon best een goeie wedstrijd vind ik, en vond de 4 2 dan ook geen terechte uitslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cab: Dat is toch het hele punt niet Beerik?

Dat Twente moet echt zo snel mogelijk die Schreuder eruit flikkeren he. Wat een kleurloos elftal is het.

Twente heeft helaas de financiele middelen niet, maar wat zou ik Rutten nu graag als TD zien met Verbeek als hoofdtrainer. Verbeek heeft wel ooit aangegeven hier nog aan de slag te willen en dat gevoel was van Munsterman volgens mij wederzijds, en nu Munsterman geen actieve rol meer vervult binnen de club is de weg ook vrij voor Rutten. Heb je meteen mensen uit de regio en die graag aantrekkelijk voetbal spelen.

Maarja, gevalletje keep on dreaming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huilen. Groot deel van wedstrijd niet gezien, laatste half uur wel. Was niet eens echt slecht, paar dikke kansen maar het mocht gewoon weer niet baten. Gifbekertje moet natuurlijk leeg. Tegendoelpunten zijn al helemaal erg zuur, maar wat is die Tapia toch wel een beast hoor. Tis dat hij nog wat laconiek is, maar die jongen gaat echt een grote worden. Ook blij met het debuut van David. Die jongen kan ook retegoed voetballen, jammer dat hij destijds weg ging want het was toen een groter talent dan Promes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment wel ja, maar het ontbreken van persoonlijkheden in het elftal is ook een oorzaak van dit spel en de resultaten die worden behaald. Inderdaad gelukkig is David terug Randy, dat is wel een jongen met gif in de poten en daar ontbreekt het ook aan in dit elftal. Zeker achterin zijn het spelers die te laks ogen en waar er teveel basis dingen fout gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste middenveld is overdreven, maar wel een van de beste ja. Alleen gewoon erg jong en weinig ervaring, daar schort het 'm ook aan. Wel blij dat de trainer nu eindelijk eens inziet wat voor een sloaperd die Ebecilio is, die jongen kan een beste pot voetballen maar heeft de mentaliteit gewoon niet lijkt wel.

Corona hoort ook zeker tot een van de betere vleugelspelers hoor [MENTION=12060]De Stroot[/MENTION];, maar verder wel met je eens. Castaignos is overigens totáál uit vorm sinds hij er weer is van zijn blessure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ebecilio, Gutierrez, Ziyech, Mokotjo (Corona)

Voorin heb je één van de beste spitsen van Nederland, een Deens international als buitenspeler, een Japans international met PL ervaring en één van de grootste talenten van Nederland (Ould-Chikh)

Achterin heb je twee ervaren centrum verdedigers + Martina die niet zou misstaan in de PL

Weet nog goed dat een paar maanden terug mensen hier nog riepen dat het zelfs hét beste middenveld van Nederland is. Met deze selectie zou je gemakkelijk in de top drie van Nederland moeten kunnen spelen.

Twente heeft overigens één van de oudere teams in de Eredivisie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jonge Sophomore dit is echt een van je posts die de meeste poep bevat ooit.

Spelers kunnen wel international zijn, zoals Kusk en Miyaichi maar verder zijn ze gewoon slecht en zeker niet top-3 materiaal. Ould-Chickh een van de grootste talenten van Nederland noemen slaat ook nergens op en Martina zou wel misstaan in de PL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jonge Sophomore dit is echt een van je posts die de meeste poep bevat ooit.

Spelers kunnen wel international zijn, zoals Kusk en Miyaichi maar verder zijn ze gewoon slecht en zeker niet top-3 materiaal. Ould-Chickh een van de grootste talenten van Nederland noemen slaat ook nergens op en Martina zou wel misstaan in de PL.

Spurs had/heeft voor de grap interesse in hem (Ould-Chickh) & PL ploegen volgen voor de lol Martina

Denemarken is een respectabel voetballand, Kusk heeft als '91 boy zeven interlands gespeeld. Nou speel ik Krohn Dehli ook wel uit de basis, maar is toch wat. Bij de concurrent staat een amateur middenvelder op de buitenpositie bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat de spelers van FC Twente wereldspelers zijn, maar individueel zijn ze vaak beter dan die van de concurrenten. Zou Maher zo ruilen tegen Ebecilio, Gutierrez of Ziyech. Liever Ould-Chickh/Kusk dan Jozefzoon, liever Martina dan Brenet etc.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Kusk komt het er nog niet echt uit, maar die jongen kan wel degelijk voetballen ja. Miyaichi daarentegen totaal niet, die jongen kan beter gaan hardlopen. Zo'n beperkte speler is dat zeg. :cab: Martina is overigens wel gewoon een hele sterke verdediger, zie hem graag centraal spelen. Snel, sterk en verdedigend erg goed. Opbouwen kan hij alleen totaal niet. Verder geldt voor de meeste spelers dat er gewoon een gebrek aan ervaring is. Uitzonderingen zijn Castaignos (alhoewel hij nog steeds erg jong is), Schilder en Bjelland. Schilder's contract loopt dacht ik af, die van Bjelland na volgend seizoen (wil wel bijtekenen maar er niet op achteruitgaan in salaris, wat dus niet gaat gebeuren) en Castaignos zal wel verkocht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf niet zo heel kapot van wat er bij Twente veranderd is sinds Schreuder aan het roer staat, vind ze (ligt ook aan spelers) gewoon minder goed voetbal spelen dan voorheen. Twente heeft op papier alles behalve een slecht elftal, maar het lijkt er op bepaalde posities gewoon niet uit te komen. Ook raar dat een speler als Ziyech dat stapje hoger tot op heden niet aan kan, hele goede voetballer bij Heerenveen die elke Eredivisieclub graag had gehad, gaat naar Twente en is het tot op heden net niet.

En als je dan Mulder bij SV hoort praten alsof Twente een bedrijf is wat zich richt op geld verdienen, ja dan vraag ik me al helemaal af hoe het verder moet. Uitspraken als ''Schreuder heeft dit seizoen CL gehaald voor Twente, want verkoop van spelers levert x bedrag op'' dan vraag ik me af wat de toekomstvisie van de club is. Heel leuk, die inkomsten, maar als je dit seizoen geen Europees haalt kan je die 25 miljoen eigenlijk meteen weer uitgeven doordat je de extra Europese inkomsten misloopt. Vind Twente mooie club, en zou graag ze weer wat beter zien, maar heb het idee dat er na het succes van een paar jaar terug geen vervolgplan lag, en dat het nu maar kijken is waar ze uitkomen voordat ze weer opnieuw gaan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja alles zit momenteel even tegen :r laatste jaren ging t overigens net zo. Begonnen telkens wel aardig aan het seizoen en aan het eind elke keer buiten de doelstelling gevallen. Nu wordt het wel heel bot, straks wordt je nog 10e ofzo :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites