Mythe87 Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Helemaal eens. Snap sowieso niet waarom ze in Twente zo graag die Schreuder als trainer wilden. Ook weer lekker voor het Nederlands voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Volgens mij wil Munsterman met Schreuder een soort "de Boer" imitatie doen, met een trainer voor de langere termijn. Schreuder zit er niet kort genoeg op, en heeft niet de verbetenheid die Frank de Boer heeft. Ik heb ook echt mijn twijfels bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Ik ken weinig meer beschamende momenten als twente supporter dan vanavond. Dit slaat echt alles, ik schaam me ook de ogen uit de kop dat we er tegen zon ploeg uitvliegen. Sowieso nu al klaar met dit hele seizoen, als ze de rest van hef seizoen zo gaan spelen scheelt het me een hoop frustratie als ik maar gewoon niet kijk. En die mokhtar zeg ;e die had er in de 50e minuut al uit gemoeten. Veel slechter kan je niet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Het heeft ook geen enkel nut om Borven en Bjelland naar voren te sturen als je twee buitenspelers hebt lopen die tot dan toe elke voorzet op de parkeerplaats van de Universiteit schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mythe87 Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Volgens mij wil Munsterman met Schreuder een soort "de Boer" imitatie doen, met een trainer voor de langere termijn. Schreuder zit er niet kort genoeg op, en heeft niet de verbetenheid die Frank de Boer heeft. Ik heb ook echt mijn twijfels bij hem. Schreuder weet ook niet wat er nodig is om te slagen in de top. Dat voordeel heeft Frank de Boer wel en die heeft ook 'betere' mensen om zich heen verzameld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ja. Ik vind Twente te matig op de flanken dat gaat ze opbreken dit seizoen denk ik /check Je kan toch niet met zulke matige buitenspelers het seizoen in of wat? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2014 Wat goed van jou. Die conclusie kun je nog niet trekken na drie wedstrijden. Mokthar komt nog steeds tekort, Kusk is net aangetrokken en Corona net terug bij de selectie na een te luie vakantie. Bovendien heeft Twente altijd het probleem de laatste jaren een seizoen te kennen met pieken en dalen, zie het straks goed lopen tot de laatste twee maanden en dan kakt alles weer in. Zou wel typisch zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ik vind het echt Drama, Mokhtar is gewoon geen niveau Twente. Kusk hoor je goede verhalen over maar ik heb het niet gezien (Nog tijd geven natuurlijk) Corona gaat natuurlijk niks worden zo veel is duidelijk, mentaal gewoon niet geschikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Kusk kan evt ook wel op 10 mocht ziyech geblesseerd zijn ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 september 2014 Auteur Share Geplaatst 3 september 2014 Engelaar traint mee en krijgt waarschijnlijk een contract, wat ervaring kunnen we wel gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 FC Twente #4 Engelaar traint mee en krijgt waarschijnlijk een contract, wat ervaring kunnen we wel gebruiken. Zal dan wel gaan banken. Ervaring erbij kan geen kwaad, zolang hij maar niet teveel verdiend. Schreuder is trouwens erg gecharmeerd van hem, dacht ik uit een filmpje van een hele poos terug te herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Engelaar voor de kleedkamer? Die wil je toch niet op het veld zien. Zat hij trouwens niet in Australië? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 september 2014 Auteur Share Geplaatst 3 september 2014 Engelaar voor de kleedkamer? Die wil je toch niet op het veld zien. Zat hij trouwens niet in Australië? Voor de kleedkamer ja, die komt er niet meer aan te pas met Mokotjo, Ziyech, Kyle en natuurlijk Guti :< Contract afgelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Twente heeft echt een lekker teampje nu zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Twente heeft elk jaar wel een leuk teampje. Dit jaar hebben we echter wel heel veel in moeten inleveren. Mokotjo is vooralsnog heerlijk en Ziyech heeft een paar mooie acties gehad, maar verder is het gewoon wachten op de terugkeer van Guti, want veel meer is er niet om warm van te worden helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Ben wel benieuwd wie moet schikken als Guti er weer is. Haal je Ebecilio eraf, haal je de meeste diepgang uit het middenveld. Ziyech is onze enige echt goede optie als 10, al heeft Guti daar ook eerder gespeeld maar vind m daar niet meer zo voor geschikt, en Mokotjo doet het ook gewoon heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Zag gisteren bij Studio Sport Wout B/Drama, was hem helemaal vergeten. Gezien de resultaten zou je bijna zeggen dattie gemist wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 6 september 2014 Auteur Share Geplaatst 6 september 2014 Zag gisteren bij Studio Sport Wout B/Drama, was hem helemaal vergeten. Gezien de resultaten zou je bijna zeggen dattie gemist wordt. Niet meer actief bij Twente he. Wou zijn contract niet verlengen omdat hij weg wou en heeft meegetraind. Wil ook geen nieuw contract tekenen dus niet meer bij Twente. Zou je best kunnen gebruiken maar niet voor dat salaris wat die wou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Zal wel wat willen verdienen. Bruins en Koolwijk trainen ook apart bij Excelsior maar willen daar (nog) niet tekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Nog een paar weken wachten en dan willen ze wel voor minder doekoe tekenen, net FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 15 september 2014 Auteur Share Geplaatst 15 september 2014 Eerste drie punten binnen. Laat ze volgende wedstrijd eens echt dominant zijn zodat ze hem rustig uit kunnen spelen. Maar alle vertrouwen dat het tij langzamerhand gekeerd is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 a 27-sep 14:30 FC Twente VA A1 Ajax A1 Wat is VA heren ;c? En weten jullie waar A1 zijn wedstrijden speelt? Hoeveel kost het om erbij te zijn en je hoeft hopelijk toch niks te hebben om een jeugdwedstrijdje te bezoeken toch? [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=709]Elano[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Zelfde geldt voor Twente B1 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 a 27-sep 14:30 FC Twente VA A1 Ajax A1 Wat is VA heren ;c? En weten jullie waar A1 zijn wedstrijden speelt? Hoeveel kost het om erbij te zijn en je hoeft hopelijk toch niks te hebben om een jeugdwedstrijdje te bezoeken toch? [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=709]Elano[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Zelfde geldt voor Twente B1 ;c http://junioren.voetbal.nl/clubs_comp/competities/comp/A-junioren-eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Voetbal Academie. Meestal voetbalt FC Twente bij 't Fanny Blankers Koen stadion in Hengelo. Daar ligt het complex van Twente omheen. Meestal kost het niks. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Bedank beide, ga dan wel kijken denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten