Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Ik ken weinig meer beschamende momenten als twente supporter dan vanavond. Dit slaat echt alles, ik schaam me ook de ogen uit de kop dat we er tegen zon ploeg uitvliegen. Sowieso nu al klaar met dit hele seizoen, als ze de rest van hef seizoen zo gaan spelen scheelt het me een hoop frustratie als ik maar gewoon niet kijk. En die mokhtar zeg ;e die had er in de 50e minuut al uit gemoeten. Veel slechter kan je niet spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wil Munsterman met Schreuder een soort "de Boer" imitatie doen, met een trainer voor de langere termijn. Schreuder zit er niet kort genoeg op, en heeft niet de verbetenheid die Frank de Boer heeft. Ik heb ook echt mijn twijfels bij hem.

Schreuder weet ook niet wat er nodig is om te slagen in de top. Dat voordeel heeft Frank de Boer wel en die heeft ook 'betere' mensen om zich heen verzameld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed van jou.

Die conclusie kun je nog niet trekken na drie wedstrijden. Mokthar komt nog steeds tekort, Kusk is net aangetrokken en Corona net terug bij de selectie na een te luie vakantie. Bovendien heeft Twente altijd het probleem de laatste jaren een seizoen te kennen met pieken en dalen, zie het straks goed lopen tot de laatste twee maanden en dan kakt alles weer in. Zou wel typisch zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Twente #4

Engelaar traint mee en krijgt waarschijnlijk een contract, wat ervaring kunnen we wel gebruiken.

Zal dan wel gaan banken. Ervaring erbij kan geen kwaad, zolang hij maar niet teveel verdiend.

Schreuder is trouwens erg gecharmeerd van hem, dacht ik uit een filmpje van een hele poos terug te herinneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twente heeft elk jaar wel een leuk teampje. Dit jaar hebben we echter wel heel veel in moeten inleveren. Mokotjo is vooralsnog heerlijk en Ziyech heeft een paar mooie acties gehad, maar verder is het gewoon wachten op de terugkeer van Guti, want veel meer is er niet om warm van te worden helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd wie moet schikken als Guti er weer is. Haal je Ebecilio eraf, haal je de meeste diepgang uit het middenveld. Ziyech is onze enige echt goede optie als 10, al heeft Guti daar ook eerder gespeeld maar vind m daar niet meer zo voor geschikt, en Mokotjo doet het ook gewoon heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag gisteren bij Studio Sport Wout B/Drama, was hem helemaal vergeten. Gezien de resultaten zou je bijna zeggen dattie gemist wordt.

Niet meer actief bij Twente he. Wou zijn contract niet verlengen omdat hij weg wou en heeft meegetraind. Wil ook geen nieuw contract tekenen dus niet meer bij Twente. Zou je best kunnen gebruiken maar niet voor dat salaris wat die wou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

a 27-sep 14:30 FC Twente VA A1 Ajax A1

Wat is VA heren ;c?

En weten jullie waar A1 zijn wedstrijden speelt? Hoeveel kost het om erbij te zijn en je hoeft hopelijk toch niks te hebben om een jeugdwedstrijdje te bezoeken toch?

[MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=709]Elano[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];

Zelfde geldt voor Twente B1 ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

a 27-sep 14:30 FC Twente VA A1 Ajax A1

Wat is VA heren ;c?

En weten jullie waar A1 zijn wedstrijden speelt? Hoeveel kost het om erbij te zijn en je hoeft hopelijk toch niks te hebben om een jeugdwedstrijdje te bezoeken toch?

[MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=709]Elano[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];

Zelfde geldt voor Twente B1 ;c

http://junioren.voetbal.nl/clubs_comp/competities/comp/A-junioren-eredivisie

Link naar opmerking
Deel via andere websites