Beppu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 1 uur geleden zei La Pulga: Onzin weer wat je allemaal lult hier Pangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 4 minuten geleden zei Beppu: Pangaman Altijd lekker krokant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus https://www.transfermarkt.com/kristoffer-klaesson/profil/spieler/418561 Kristoffer Klaesson, wel bekend onder de FM spelers, zou ontslagen zijn/worden bij Rakow na slechts 37 dagen. te zwaar aangekomen bij de club en enkele weken later nog geen verbetering zichtbaar. Werd enkele jaren geleden toch gezien als een groot talent (niet enkel in FM). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Nu toevallig in Polen, maar het zal overal welk gebeuren he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus (bewerkt) 8 uur geleden zei Satyr: Nu toevallig in Polen, maar het zal overal welk gebeuren he Thijs heeft zijn tweet verwijderd en het account dat de originele tweet plaatste is gedeactiveerd 14 augustus bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 11 uur geleden zei rich ruzzian: Thijs heeft zijn tweet verwijderd en het account dat de originele tweet plaatste is gedeactiveerd Die had ook nog gepost dat ie zijn bron nog moest bevestigen en daardoor zijn tweets had teruggetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus https://www.voetbalzone.nl/nieuws/meer-details-bekend-over-bliksemontslag-hyballa-duitser-duikt-op-in-seksvideo/bltc609c91ce5c662c8 Hyballa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus https://www.nu.nl/voetbal/6325078/fc-zurich-trainer-moniz-met-paraplu-bekogeld-door-vader-van-gewisselde-speler.html Nu heb ik ook wel eens de neiging gehad om Moniz te bekogelen met van alles en nog wat toen hij FC Eindhoven trainer was (maar aangezien ik aan de overkant zat is dat niet gebeurd), maar serieus, sommige mensen zijn wel heel erg snel beledigd. Als het inderdaad zo is, dat die speler niet normaal kan reageren, is het dik in orde wat Moniz deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Preston North End had na de 1e speeldag al hun trainer ontslagen en nu is na de 2e speeldag de interim opgestapt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus https://www.vi.nl/nieuws/szczesny-34-stopt-ermee-mijn-hart-ligt-er-niet-meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september "NÜRNBERG-SPELER Niklas Sommer (26) fysiek aangevallen door eigen ‘supporters’ na dragen van Bayern-shirt" https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240902_95328035 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Is ook gewoon dom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 4 minuten geleden zei Magikarp: Is ook gewoon dom Ik mag hopen dat je sarcastisch bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 2 minuten geleden zei Rogier.: Ik mag hopen dat je sarcastisch bent. Ben ik niet. Praat het niet goed dat ie een paar pestklappen gekregen heeft hoor, daar heb ik het verder ook niet over. Op zichzelf staand vind ik het te achterlijk voor woorden om een shirt van een andere club te dragen als je onder contract staat. Zeker als dat een club uit hetzelfde land is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Nurnberg en Bayern zijn dan ook eeuwige concurrenten in de strijd om het kampioenschap. Schandalig dit. Laat die mens toch gewoon lekker zijn shirtjes verzamelen en trots zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Moet inderdaad kunnen. Wij vallen @007mark ook niet aan als hij weer in de Arena zit met zijn Ajax shirt (+ korte broek en lange kousen. Sluit niet uit dat er ook gewoon kicksen onder zitten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Je moet kunnen verzamelen, evenals dat de CEO van de AH z'n appelstroop bij de Jumbo moet kunnen halen. Op het moment dat hij heel tof gaat lopen doen op social media met een pot Jumbo huismerk wordt het een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Osimhen naar gala vind ik ook wel vrij opmerkelijk eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Ik snap dat ze naar iets zoeken, maar dat zou het spel enorm veranderen in de kelderklasses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Dit is een open deur waar menig user hier jaloers op zou zijn. Waanzin dat zoiets nodig is. Teveel asocialen in de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september (bewerkt) Flikker die gasten die zich misdragen gewoon metéén het ledenbestand uit. Blijkt dat niet genoeg, pleur je hele teams eruit. Blijkt dat niet genoeg, hef je hele clubs maar gewoon op. Willen ze dan nog voetballen kunnen ze dat onderling met vrienden regelen, wellicht dat ze die wat minder snel voor hun bek schoppen. 5 september bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten