Mvdv Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Kuipers zag er een penalty in waardoor hij meteen floot, daarna kreeg hij in z'n oortje te horen dat Blom het ermee eens was. Aldus Kuipers na de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DonnyBrasco Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Klopt, beide hebben daar arbitraal uiterst hard geblunderd :P Dat is dan je topscheidsrechter en die andere ook eentje die hoog aangeschreven staat. Dat je zelfs achter je TV daar nog een penalty in kan zien.. Man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) Vaak genoeg dat ze uitgaan van wat hun assistent zegt als ze het zelf niet gezien hebben, dus dat terugkijken lijkt me ook niet noodzakelijk. Wel begrijpelijk als de mogelijkheid er is. 15 december 2016 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 [twitter]871742142011592705[/twitter] :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Wordt hier wel ff stil van zeg, verschrikkelijk nieuws :(! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Is dat die Tiote die ook bij Newcastle heeft gespeeld? Anyway, het nieuws is sowieso droevig :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 @Titan : Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Toch opvallend dat zoiets blijft gebeuren om de zoveel tijd. Alhoewel het statistisch misschien niet gek is, geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 (bewerkt) Rip sjeik. Wat een goede voetballer was dat ongelooflijk dat hij niet hoger dan Newcastle heeft gespeeld. 5 juni 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Bizar, nog eens op een blauwe maandag bij hem thuis geweest :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 juni 2017 Share Geplaatst 15 juni 2017 (bewerkt) Argentijn schakelt tegenstanders uit met naald: ‘Voetbal is voor slimmeriken’ Donderdag, 15 juni 2017 om 11:50 Sport Pacifico stuntte afgelopen week door het grote Estudiantes uit te schakelen in de Copa Argentina. De club, normaal actief in de lagere divisies van het Argentijnse voetbal, won in Buenos Aires met 2-3. Nu blijkt echter dat verdediger Federico Allende wel een hele bijzondere manier had om zijn tegenstanders uit te schakelen. Allende had namelijk een naald meegenomen en prikte zijn tegenstanders gedurende de wedstrijd. “Om van grote clubs te kunnen winnen, moet je gemeen spelen. Zo gaat dat in het voetbal. Ik bleef de aanvallers van Estudiantes prikken met een naald. Voetbal is voor de slimmeriken”, zegt Allende in een interview met de Argentijnse radio. Tegenstander Juan Otero beklaagde zich enkele keren bij de scheidsrechter, maar de leidsman greep niet in. “Ik schakelde hem volledig uit. Hij zal mij wel haten”, aldus de verdediger, die bij zijn eigen club geen vrienden maakte met de truc. Sport Pacifico kreeg een heldenonthaal na de overwinning, maar de blijdschap is inmiddels omgeslagen in verontwaardiging. Voorzitter Hector Moncada is verbijsterd. “Dit incident bezoedelt de knappe prestatie van het team. Ik ben vastbesloten hem weg te sturen bij de club.” --------------- Kan ook alleen maar weer in Zuid-Amerika dit :-D 15 juni 2017 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juni 2017 Share Geplaatst 16 juni 2017 Brengt wel op ideeën haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 (bewerkt) Een klein stukje uit tekst over het (omkoop)schandaal in Portugal: Benfica sleepte de afgelopen vier seizoenen steeds de titel in de wacht en in het vorige voetbaljaar eindigde men met een voorsprong van zes punten op FC Porto. Met dank aan Armando Nhaga, het hoofd van de nationale politie van Guinea-Bissau, maar vooral toverdokter op verzoek. Het is niet bekend welke zwarte magie hij precies heeft gebruikt, maar uit alle correspondentie blijkt volgens Marques dat Benfica Nhaga de afgelopen jaren duizenden euro’s heeft betaald Nhaga sloot naar eigen zeggen in 2015/16 een mondeling akkoord met toenmalig Benfica-directeur Rui Gomes da Silva. Hij zou de club helpen om prijzen te winnen en daar een vergoeding voor krijgen. Na het vertrek van Rui Gomes da Silva in oktober vorig jaar nam Benfica echter geen contact meer op. “Desondanks zijn we doorgegaan met ons werk en zijn we enkel gestopt voor wedstrijden tegen Moreirense en Vitória Setúbal en die gingen ook verloren.” Nhaga verzocht Filipe Vieira om contact op te nemen om de samenwerking middels een handtekening alsnog te bezegelen en dat deed de president, aldus Marques. Hij heeft in totaal 75.000 euro aan Nhaga betaald voor het binnenslepen van het kampioenschap. Veel meer succes boekte Benfica niet; men werd uitgeschakeld in de Champions League. Die Borussen wonnen in de return van de achtste finale met 4-0 en Filipe Vieira stuurde na afloop direct een mailtje naar Nhaga: “Wat is er gebeurd?” Nhaga zei dat hij te weinig tijd had gehad om zich voor te bereiden: “Het komt doordat ik niet in Guinea was. Wie dit heeft gedaan, de voorbereiding op de wedstrijd, heeft het niet op het juiste moment gedaan. De master in Lissabon wachtte op een signaal, maar in de communicatie is er iets misgegaan. Ik kwam met morgenrood aan in Guinea, communiceerde met de master, maar het was te laat. De master was teleurgesteld en we zullen ons nu concentreren op wat er verder nog belangrijk is: de titel en de beker. Bedankt voor je begrip, dit zal nooit meer gebeuren.” Met de zogeheten ‘master’ zou overigens Nhaga’s broer zijn bedoeld. Of die vlak voor het duel met Borussia Dortmund daadwerkelijk in Lissabon was, laat zich raden. Hier het hele artikel. 14 september 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Bert van Marwijk is niet langer bondscoach van Saudi-Arabië. De Nederlander, die zich recentelijk met het land plaatste voor het WK van volgend jaar, wordt opgevolgd door Edgardo Bauza. Vreemd:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Celta de Vigo heeft een wel heel opmerkelijke boete opgelegd gekregen door de Spaanse voetbalbond. Omdat de club in de eerste twee competitieduels te weinig publiek heeft getrokken, moet Celta de bond een compensatiebedrag betalen. Estadio Balaídos heeft een capaciteit van 29.000, maar tegen Real Sociedad en Deportivo Alavés kwamen er respectievelijk maar 16.961 en 17.384 toeschouwers opdagen. En dat is tegen het zere been van de voetbalbond, die in de reglementen een minimale bezettingsgraad van zeventig procent heeft opgenomen. Vooral de tribunes die prominent op televisie verschijnen, moeten flink gevuld zijn. De hoogte van de boete is overigens onbekend. Celta de Vigo, momenteel zeventiende in La Liga, heeft voor het thuisduel met Getafe van donderdag actie ondernomen door enkele ticketprijzen te verlagen. Zo zijn er al kaarten beschikbaar vanaf 10 euro. Moeten ze hier dan ook maar invoeren, kunnen veel clubs hun prijs omlaag gooien omdat ze anders een boete hebben. Wel goed tegen de jong teams. Maar eigenlijk is het wel bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 In de Eredivisie zit iedereen boven de 70%. Of doel je op de Jupiler League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 In de Eredivisie zit iedereen boven de 70%. Of doel je op de Jupiler League? Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 In de Eredivisie zit iedereen boven de 70%. Of doel je op de Jupiler League? Eredivisie valt op vitesse na wel mee. Maar in de Jupiler League zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Eredivisie valt op vitesse na wel mee. Maar in de Jupiler League zeker niet. Ik denk niet dat kagere ticketprijzen daar veel aan zal helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Ik denk niet dat kagere ticketprijzen daar veel aan zal helpen Ik denk het ook niet. Maar vind het vooral vreemd dat een voetbalbond hier een boete voor kan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 (bewerkt) Is vorig seizoen al afgesproken. Sommige clubs hangen doeken op en verplaatsen fans naar plekken die in beeld komen. Dat vind ik ook vreemd van de TV bijvoorbeeld. Dat de camera in de JL bijna altijd op de hoofdtribune staat, waardoor die niet in beeld komt. Terwijl deze vaak het best is gevuld. Bij Telstar is dit niet het geval en krijg je voor de tv echt het idee dat het behoorlijk druk is, terwijl dat wel meevalt. Vitesse Bij 14.000 zitten die op 70%. Helemaal nu de capaciteit was is teruggebracht. Gemiddeld komen er net iets meer dan 14.000. Zouden dus net geen boete krijgen als je dit zou invoeren. Maar moet eerlijk toegeven dat ik dacht dat ze er wel wat ruimer boven zaten. 20 september 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Vitesse Groningen is ook drama de laatste jaren. Roda zie ik ook altijd veel lege plekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 (bewerkt) Groningen is ook drama de laatste jaren. Roda zie ik ook altijd veel lege plekken. Utrecht toch ook wel. Bij 14.000 zitten die op 70%. Helemaal nu de capaciteit was is teruggebracht. Gemiddeld komen er net iets meer dan 14.000. Zouden dus net geen boete krijgen als je dit zou invoeren. Maar moet eerlijk toegeven dat ik dacht dat ze er wel wat ruimer boven zaten. Zondag zaten er 15200 dus dan zitten ze op ongeveer 75%. Maar vind het wel een gekke regel hoor, in Italie zullen ze ook wel de nodige boetes moeten geven als ze dat invoeren :D 20 september 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Roda zie ik ook altijd veel lege plekken. Bij Roda is ook geen voetbal te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten