Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

https://www.transfermarkt.com/kristoffer-klaesson/profil/spieler/418561

Kristoffer Klaesson, wel bekend onder de FM spelers, zou ontslagen zijn/worden bij Rakow na slechts 37 dagen. te zwaar aangekomen bij de club en enkele weken later nog geen verbetering zichtbaar. Werd enkele jaren geleden toch gezien als een groot talent (niet enkel in FM). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei rich ruzzian:

Thijs heeft zijn tweet verwijderd en het account dat de originele tweet plaatste is gedeactiveerd 

Die had ook nog gepost dat ie zijn bron nog moest bevestigen en daardoor zijn tweets had teruggetrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.nu.nl/voetbal/6325078/fc-zurich-trainer-moniz-met-paraplu-bekogeld-door-vader-van-gewisselde-speler.html

Nu heb ik ook wel eens de neiging gehad om Moniz te bekogelen met van alles en nog wat toen hij FC Eindhoven trainer was (maar aangezien ik aan de overkant zat is dat niet gebeurd), maar serieus, sommige mensen zijn wel heel erg snel beledigd.

Als het inderdaad zo is, dat die speler niet normaal kan reageren, is het dik in orde wat Moniz deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Ik mag hopen dat je sarcastisch bent.

Ben ik niet. Praat het niet goed dat ie een paar pestklappen gekregen heeft hoor, daar heb ik het verder ook niet over. Op zichzelf staand vind ik het te achterlijk voor woorden om een shirt van een andere club te dragen als je onder contract staat. Zeker als dat een club uit hetzelfde land is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flikker die gasten die zich misdragen gewoon metéén het ledenbestand uit. Blijkt dat niet genoeg, pleur je hele teams eruit. Blijkt dat niet genoeg, hef je hele clubs maar gewoon op. Willen ze dan nog voetballen kunnen ze dat onderling met vrienden regelen, wellicht dat ze die wat minder snel voor hun bek schoppen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites