Glenn08 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Had je dat ook gedaan als in Belgie scheidsrechter zwaar mishandeld zou worden, en mensen dan Belgen grappen gemaakt zouden hebben? Ja hoor, mishandelen hoort gewoon niet. Zegt @Arezotoch ook gewoon in zijn post? Maar de opmerking erna is gewoon humor ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zojuist zei Glenn08: Ja hoor, mishandelen hoort gewoon niet. Zegt @Arezotoch ook gewoon in zijn post? Maar de opmerking erna is gewoon humor ja. Hümör bedoel je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 25 minuten geleden zei Kyrill: En kan je kappen met je achterlijke humor? Oké sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 14 minuten geleden zei Kyrill: Had je dat ook gedaan als in Belgie scheidsrechter zwaar mishandeld zou worden, en mensen dan Belgen grappen gemaakt zouden hebben? Maakt het veel uit in welk land dit is gebeurd? Als ik op het veldje hier tegenover de scheidsrechter in elkaar geslagen zie worden vind ik het net zo erg als dat het in Zimbabwe gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 12 minuten geleden zei Vreven: Hümör bedoel je. Gräpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Maakt het veel uit in welk land dit is gebeurd? Als ik op het veldje hier tegenover de scheidsrechter in elkaar geslagen zie worden vind ik het net zo erg als dat het in Zimbabwe gebeurd. Voor mij niet nee. Voor Arezo blijkbaar wel, heeft alleen maar domme humor, en negeert minstens helft van het incident. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Voor mij niet nee. Voor Arezo blijkbaar wel, heeft alleen maar domme humor, en negeert minstens helft van het incident. Oei ik zie het ja, ik ga het gelijk reporten en dan doet de staf er mee wat ze moeten doen. Arezo, doe de groeten aan putdus! Scherp Karel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Nou ik dacht dat ik de voorzitter: soyunma odası bu aralar diğer tarafta hoorde roepen. Dat betekent: de kleedkamer zit aan de andere kant tegenwoordig, maar blijkbaar heb ik me vergist. Het zal niet meer gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zojuist zei La Pulga: Oei ik zie het ja, ik ga het gelijk reporten en dan doet de staf er mee wat ze moeten doen. Arezo, doe de groeten aan putdus! Scherp Karel! Ho-ho-ho Arezo heeft natuurlijk geen strafpunten, en is totaal geen boefje zoals ik dat ben/was Ik heb in ieder geval geen actieve herinnering aan een ban van Arezo ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Nou ik dacht dat ik de voorzitter: soyunma odası bu aralar diğer tarafta hoorde roepen. Dat betekent: de kleedkamer zit aan de andere kant tegenwoordig, maar blijkbaar heb ik me vergist. Het zal niet meer gebeuren. Een training omgaan met agressie is ook wel nodig voor de scheidsrechter. Om dan meteen te gaan janken op de grond.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ach, nu wordt er tenminste eens gesproken over het Turks voetbal. Doen we anders toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Dansmeister: Een training omgaan met agressie is ook wel nodig voor de scheidsrechter. Om dan meteen te gaan janken op de grond.. Ernstig Neymargedrag hoor. Gewoon de hele competitie een schorsing aannaaien zo. 12 december 2023 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zojuist zei Nom de Guerre: Ernstig Neymargedrag hoor. Toch wel benieuwd of wij dit in FM'25 ook gaan zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei Dansmeister: Toch wel benieuwd of wij dit in FM'25 ook gaan zien? Nieuwe PPM's incoming. "Kicks the referee" "Rolls around when hit" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Wat ik me nu afvraag, zou de VAR het gecheckt hebben? (oké nu hou ik er echt over op) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 4 minuten geleden zei Arezo: Wat ik me nu afvraag, zou de VAR het gecheckt hebben? (oké nu hou ik er echt over op) Ik heb me laten vertellen dat er een Belgische VAR aan het werk was voor die wedstrijd. Die zijn nu aan het checken, of de voorzitter van op z'n zitje kwam, of uit de kleedkamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 3 uur geleden zei Satyr: Uiteraard is het geen reële optie, maar er moet iets gebeuren, ook in Nederland Wat gaat er dan mis in Nederland? Er is juist een dalende trend mbt incidenten in voetbal stadions. We raken al in paniek als er een plastic bekertje richting het veld gaat en stoppen dan de hele wedstrijd. Er werd laatst zelfs een wedstrijd stil gelegd bij FC Den Bosch - Telstar omdat iemand 'Kut KNVB' geroepen zou hebben. We slaan zwaar door in dit land, we moeten juist kappen met supporters collectief te straffen dmv uitsupporters te weren en wedstrijden stil te leggen/staken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Lachen gyros brullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 20 minuten geleden zei joostmakaay: Lachen gyros brullen Gyros is Grieks jij enorme bak met lava Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 uur geleden zei LouisPSV: Wat gaat er dan mis in Nederland? Er is juist een dalende trend mbt incidenten in voetbal stadions. We raken al in paniek als er een plastic bekertje richting het veld gaat en stoppen dan de hele wedstrijd. Er werd laatst zelfs een wedstrijd stil gelegd bij FC Den Bosch - Telstar omdat iemand 'Kut KNVB' geroepen zou hebben. We slaan zwaar door in dit land, we moeten juist kappen met supporters collectief te straffen dmv uitsupporters te weren en wedstrijden stil te leggen/staken. Plastic bekertjes naar het veld gooien is ook wel intens triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Als Nijhuis de scheids was geweest dan was die voorzitter er met een waarschuwing vanaf gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 6 uur geleden zei Dansmeister: Hoe reageren de media vandaag in Turkije @cimbomcu? Gelukkig heel zwaar en heftig. Iedereen vind het schandalig, belachelijk en schaamt zich. Men is ook boos op die mongool van een voorzitter en op de club Ankaragucu. Naar mijn idee mag je die club gewoon per direct uit de competitie flikkeren, weg met dat gezeik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Doet me denken aan die voorzitter van Paok die even met een pistool het veld op komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 16 uur geleden zei Zawisza: Doet me denken aan die voorzitter van Paok die even met een pistool het veld op komt Diego Biseswar had hierover wel een leuk verhaal: Citaat ‘Ineens was het oorlog’, vat Biseswar samen. Het ging helemaal mis op het moment dat de clubpresident Ivan Savvidis naar beneden kwam. Biseswar vertelt dat de meeste spelers een hechte band met hem hadden. ‘Hij was een vader voor ons.’ Alleen die middag had de clubbaas zijn emoties niet in bedwang. Hij deed zijn vest uit, maar was even vergeten dat hij een pistool bij zich droeg. ‘Ik probeerde nog naar hem toe te rennen en hem te waarschuwen, maar toen was het al te laat. Iedereen had het al gezien.’ Biseswar legt uit dat de clubpresident wel bevoegd was om een pistool bij zich te dragen, omdat mensen in Griekenland dat mogen als ze een bepaald vermogen hebben. De president legde later aan de spelers uit dat hij was vergeten dat hij een pistool bij zich droeg, zoals iemand ook kan vergeten dat hij een telefoon in zijn zak heeft. De Griekse competitie werd na het voorval stilgelegd. Biseswar heeft de clubpresident die fout vergeven: ‘Ik blijf hem niet herinneren aan dat incident.’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 4 uur geleden zei Tim': Diego Biseswar had hierover wel een leuk verhaal: Klinkt meer alsof die voorzitter een Amerikaan dan Griek is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten