Richarð. Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2014 En ik heb kaarten voor Pinkpop zaterdag. :< :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Hier helaas niet gelukt :( Niks aan te doen helaas. Waar ik wel boos om kan worden zijn die eikels die ze nu al marktplaats hebben staan voor ruim €150,00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Mij wel. Kwart voor 9 ingelogd. Al zijn de kaarten niet voor mij, maar voor vrienden van mij en mijn vriendin. Zij stonden in rijen en ik probeerde het online. Ik was de eerste die succes had. En Rich dat begrijp ik. Daarom heb ik ook alleen kaarten gekocht voor mijn vrienden en niet voor de doorverkoop terwijl t wel mogelijk was. Het is niet fair voor de mensen die al om 11 uur gisternacht in de rij stonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Manmanman. Man. Dat ticketmaster. Wat een systeem. Hier iemand om 08.30 ingelogd, geen kaarten. [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; om 09.10, wel kaarten. 2 andere laptops hier ook om 09.10, stonden nog op 30-60 min toen ik er in kwam. Voor de grap om 09.30 op mn iphone geprobeerd namelijk. Kaarten en alles geselecteerd, afrekenen... technische fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Die eerste gif :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 maart 2014 Share Geplaatst 16 maart 2014 Hier kaarten voor TW Classic. Vanmorge al meteen 3 en vanmiddag er ook nog voor iemand een extra bij kunnen bestellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2014 Nieuwe BKS namen; James Blake, Lykke Li, Midlake, The 1975, The Notwist, Wild Beasts, Breton, Deap Valley, Broken Twin, Connan Mockasin, Eaux, Falco Benz, MØ, Heavy Times, Lyla Foy, Moddi, The Preatures, Thumpers, Truckfighters en Tijuana Panthers. Tevreden met James, Lykke, Midlake, Wild Beasts en Deap Valley. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Meh is helaas weer het gevoel dat overheerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Hier ook. Goed in de markt gezet in het eerste jaar dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Hier weekendkaarten gekocht voor Bospop met twee vrienden, naast de kaarten voor TW Classic die al binnen waren. Wordt zo toch een aardige zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 (bewerkt) The War On Drugs naar BKS! Eindelijk eentje waar ik echt blij mee ben, super goed album die nieuwe. Nadat vorige week o.a. al James Blake bekend werd gemaakt heeft Best Kept Secret weer een reeks nieuwe namen vrijgegeven. The War On Drugs, Forest Swords, Catfish & The Bottlemen, Pins, Samaris, Starslinger en Telegram zijn toegevoegd aan de line-up. Bron: festivalinfo.nl 28 maart 2014 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 The War On Drugs is idd echt een goeie. Laatste twee albums zijn echt heel sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Melt en Dour. Die vallen in hetzelfde weekend :/ Wij hebben uiteindelijk voor Dour gekozen, goedkoper, dichterbij, langer en ook andere muziek dan alleen techno. Nu nog hopen op mooi weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Dour is van alle festivals die ik al gedaan heb toch diegene die ik altijd aan iedereen aanraadt. Daar heerst toch een soort moeilijk uit te drukken sfeertje dat je op andere festivals niet hebt. Geniet ervan :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Heb net mijn kaartje voor de zaterdag van Best Kept Secret gekocht, steekt vrij hoog boven de andere dagen uit als je het mij vraagt. Ga The War on Drugs nu waarschijnlijk twee keer in een vrij korte tijd zien, maar dat is geen straf na zo'n geweldige plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Dour is van alle festivals die ik al gedaan heb toch diegene die ik altijd aan iedereen aanraadt. Daar heerst toch een soort moeilijk uit te drukken sfeertje dat je op andere festivals niet hebt. Geniet ervan :thumb: Ah cool, klinkt goed (d) Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 april 2014 Auteur Share Geplaatst 4 april 2014 Lekkere line-up, hoor. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Waarschijnlijk toch kaarten halen voor LGW May Day. together PANGEA, Black Lips, The War on Drugs en nog wat klein spul, maar bovenal, Neutral Milk Hotel. Moet even kijken of het lukt met tentamens maar als het doorgaat, god dan ben ik een gelukkig man :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Wie is er bij Mysteryland te vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Mysteryland staat net als ieder jaar weer op de agenda, heerlijk festival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Ik ook aanwezig :) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Asgeír waarschijnlijk naar Lowlands, erg blij mee:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Wie is er bij Mysteryland te vinden? Ik :) Lekker doortrekken na een weekend Lowlands. Om de zomer af te sluiten... Verder nog, minimaal, Amsterdam Open Air en Extrema erbij. En verder nog even kijken waar we heen kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 april 2014 Share Geplaatst 9 april 2014 Weer nieuwe Lowlands namen: Stromae | Volbeat | St. Vincent | Jonathan Wilson | Royal Blood | The Asteroids Galaxy Tour | Larry and His Flask | Neck Deep | Josef Salvat | Congo Natty | The Growlers | The Barons of Tang | Bongo Botrako | Marmozets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten