Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zag vandaag ook dat een programma naar later op de avond verschoven is. En dat er een ander programma vervalt. Zoiets zou ook kunnen. Al kijken er natuurlijk ook een hoop kinderen toch naar naar het programma, en je kunt niet verwachten dat die tussen 10-11 ook gaan kijken enz. Ik denk dat de OS toch wel een aantal kijkers weg houdt trouwens. En omdat het aantal kijkers toch wel hoog blijft, ook al is het er twee keer niet, er juist daarom voor gekozen is om het op te schuiven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie nu dat het wordt vervangen door een praatprogramma over de OS, die duurt van half 9 tot half 10. Dan kan WIDM prima om half 10 beginnen lijkt me. Dat praatprogramma zullen ze niet veel later willen uitzenden omdat het daar drie uur later is dan hier, kom je 's ochtends in de knoei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het ook over WIDM naar later op de avond als mogelijkheid. Ik hoorde deze week van een ander programma dat ook volgens mij tussen half 9 - half 10 normaal gesproken uitgezonden wordt, dat het volgende week om 10 uur begin ivm de OS. Van mij hadden ze dat ook met de WIDM kunnen doen. Tussen 10-11 is voor mij geen probleem. Maar ik denk toch dat het wel voor iets minder kijkcijfers zorgt als je het later op de avond doet. Kun je het beter een paar weken niet doen en dan weer op normale tijd. Dat lijkt me qua kijkcijfers beter uitkomen... Liever paar keer overslaan, dan later op de avond, zullen ze gedacht hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tygo had helemaal in het begin de E en F al veranderd, daar kon Freek vrij weinig aan doen.

Freek weet dus al welke woordne er wel of niet goed zijn als mol zijnde.

Vandaar dat hij probeert die twee foute extra woorden erin te stampen en dan achteraf zeggen ja ik heb me best gedaan maar als het al bij Tygo verkeerd gaat.. (goede kandidaat spelen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een aflevering. _O_ Genieten hoor. En ja, Susan is de mol.

@mensen die denken dat JW mol is; waarom pakt hij dan een kaartje op 3 jokers?

Dat is toch simpel, dan heeft een gewone kandidaat die niet.

Jan Willem of Sophie. 5 op een rij: JW voor de vijfde keer z'n mol eruit. Sophie mocht als vijfde kandidaat een knop omdraaien en werd als vijfde gekozen voor een groen of rood scherm.

Die schermen uit opdracht 3 lijken mij opdrachten uit de komende aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Freek z'n reacties veel te echt om de mol te zijn, je zag 'm vandaag echt opspringen toen ie z'n groene scherm te zien kreeg. Dat was bijna té perfect getimed, hij moet wel een heel goed acteur zijn anders.

Itt JW, die reactie vond ik een beetje gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je 4000 mensen afspeuren, kan me voorstellen dat je je liever verstopt :mrgy:

Vraag me af of de regie niet gewoon deze 2 plaatsen gekozen heeft en dat de mol dat dus wist? Dan kan je als mol zijnde afspreken dat jij bijvoorbeeld de achterste rij bespeurt en het dan 'niet ziet'. Achja, het is overigens wel verdacht dat JW alweer op de afvaller zat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites