Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

Jup, altijd wel lachen. Vind dat van JW met dat 'mol' schijnen wel erg sterke hint overigens.

Jup same, daarom zit ik ook op hem. Vriendin van me zei dat hij ook iets had gezegd in de zin van 'het doel van het spel is om jokers te verzamelen', terwijl dat natuurlijk eigenlijk is geld in de pot en mol ontmaskeren, maar dat vind ik een mindere hint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=hint]Iemand ook al gelezen dat Jan Willem, tijdens die lampen opdracht met z'n zaklamp mol in de lucht had 'geschreven'

[spoiler=hint?]mijn broer zei dat Jan Willem op de groepsfoto ook een M maakte met zijn hand?

Als presentator van de Roodshow is hij natuurlijk veel meer dan andere kandidaten op de hoogte van de mindfuck in het spel en hij weet dus als geen ander hoe je de kijkers kunt fucken... Beetje hetzelfde als toen Hans Schiffers mee deed. Expres een zonnebril op doen en dat soort dingen, omdat hij wist dat de kijkers daarop zouden letten en hem gingen verdenken. Dat maakt het lastig om de hints richting JW echt op waarde in te schatten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jup, altijd wel lachen. Vind dat van JW met dat 'mol' schijnen wel erg sterke hint overigens.

Jup same, daarom zit ik ook op hem. Vriendin van me zei dat hij ook iets had gezegd in de zin van 'het doel van het spel is om jokers te verzamelen', terwijl dat natuurlijk eigenlijk is geld in de pot en mol ontmaskeren, maar dat vind ik een mindere hint.

Ja en dan is het iemand anders en zijn al die hints dus gewoon voor de kat z'n kut geweest. Bah. Leuk programma om te kijken, maar dit soort dingen zijn dan weer heel erg jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand al de eerste minuut van morgen gezien? Komt echt duidelijk een schip voorbij met daarop "Mol" terwijl (volgens mij) Owen aan het praten is.

Ik heb er al meerdere uitleggen over gehoord. De 'mol'-container is wit, terwijl die daarboven/onder rood en groen zijn. Alsof de mol momenteel nog geen scherm heeft gezien -> JW als enige. Al hoorde ik dat Mol ook gewoon een of ander wereldwijd transportbedrijf was. Ook in Hong Kong zijn zo nu en dan dus containers daarvan te vinden. Ik acht de kans zelf zeer groot dat dit het geval is en het eigenlijk geen hint is. Gewoon toeval dat ze dit tegen kwamen, leuk erin gestopt voor dwalingen. Bedenk zelf eens hoeveel moeite het kost om een container op een bepaalde plaats zichtbaar te laten zijn. Al het papierwerk, de kosten etc die er bij komen kijken. Veel te omslachtig / te duur voor 1 shot wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er al meerdere uitleggen over gehoord. De 'mol'-container is wit, terwijl die daarboven/onder rood en groen zijn. Alsof de mol momenteel nog geen scherm heeft gezien -> JW als enige. Al hoorde ik dat Mol ook gewoon een of ander wereldwijd transportbedrijf was. Ook in Hong Kong zijn zo nu en dan dus containers daarvan te vinden. Ik acht de kans zelf zeer groot dat dit het geval is en het eigenlijk geen hint is. Gewoon toeval dat ze dit tegen kwamen, leuk erin gestopt voor dwalingen. Bedenk zelf eens hoeveel moeite het kost om een container op een bepaalde plaats zichtbaar te laten zijn. Al het papierwerk, de kosten etc die er bij komen kijken. Veel te omslachtig / te duur voor 1 shot wat mij betreft.

100% eens.

Dit is overigens nog me favo aflevering met favo mol en veel leuke kandidaten: http://www.youtube.com/watch?v=_xvAhqWF4V8, zo jammer dat ik dat niet echt gevolgd heb toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu de serie met Dick Jol terug te kijken, eerste keer dat ik deze serie zie en verfrissend dat ik niet weet wie het is. Toen ik de serie met [spoiler=spoiler]Patrick Stoof

terugkeek dacht ik "waar ken ik die ook al weer van" en stond er gelijk op zijn wiki dat hij 't was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat echt door de bomen het bos niet meer zien met dit spelletje, haha :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Hint - Niet de mol]Nadat een site vorige week al in staat was om te voorspellen dat Maurice als eerste af zou vallen aan de hand van zijn gedrag op social media, heeft men ook gevonden dat Aaf ook vroegtijdig het spel gaat verleden. Haar columns bleven gewoon verschijnen tijdens de opnames. 3 v.d. 4 columns kunnen echter al geschreven zijn voor aanvang van de editie, nummer 4 gebruikt informatie die pas tijdens de opnames vrij kwam. Als we aannemen dat ze geen columns schreef op het moment dat ze nog in het spel zat (wat mij een zeer logische aanname lijkt), zal ze ergens tussen aflevering 2 en 5 afvallen, is de conclusie.

https://www.buzzcapture.com/blog/opnieuw-afvaller-wie-de-mol-ontdekt-dankzij-online-monitoringtool/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Hint - Niet de mol]Nadat een site vorige week al in staat was om te voorspellen dat Maurice als eerste af zou vallen aan de hand van zijn gedrag op social media, heeft men ook gevonden dat Aaf ook vroegtijdig het spel gaat verleden. Haar columns bleven gewoon verschijnen tijdens de opnames. 3 v.d. 4 columns kunnen echter al geschreven zijn voor aanvang van de editie, nummer 4 gebruikt informatie die pas tijdens de opnames vrij kwam. Als we aannemen dat ze geen columns schreef op het moment dat ze nog in het spel zat (wat mij een zeer logische aanname lijkt), zal ze ergens tussen aflevering 2 en 5 afvallen, is de conclusie.

https://www.buzzcapture.com/blog/opnieuw-afvaller-wie-de-mol-ontdekt-dankzij-online-monitoringtool/

Blijven de kandidaten niet gedurende het hele spel op locatie? Anders is het wel érg simpel natuurlijk, als ze ook daadwerkelijk naar huis zouden gaan. Of ze moeten een tijd als kluizenaar leven en incognito het vliegtuig pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft natuurlijk altijd gissen. Ik probeer vanaf dit seizoen niet zozeer op de hints af te gaan, maar meer op het spelelement. Benieuwd naar deze aflevering.

Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, alleen dit bedacht ik me tijdens potje fifa :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke aflevering weer, met name die controlekamer was zo'n enorme mol opdracht. Sofie liep daar zo te kutten, heeft haar zeer verdacht gemaakt. Slim gespeeld trouwens van Susan, alleen nu enorm dom dat ze het heeft zegt..

Tygo vorige week: Maurie, nu vandaag Owie :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites