chrisje1993 Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 Op 10-2-2023 om 04:59 zei chrisje1993: https://www.scorito.com/subleague/643755/klassiekerspel-2023/mu-klassiekertour/dc856ec7-3650-45cb-a48a-362ff17691e7?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv Mensen die mee willen doen nog?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Ontzettend genoten van het nieuwsblad. Denk niet dat het gaat lukken voor Jumbo zo te domineren, maar wat zij vandaag hebben laten zien, erg tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Citaat Opvallende ploegentijdrit "Maar het echte antwoord komt vandaag", weet Merijn Zeeman, sportief directeur van Jumbo-Visma. Dan staat de ploegentijdrit op het programma, maar wel met iets andere regels dan gebruikelijk. Niet de tijd van de vierde binnenkomer telt, maar iedere renner van de ploeg krijgt zijn eigen tijd. "Het wordt interessant om te zien welke tactiek de ploegen zullen hanteren", zei koersdirecteur François Lemarchand eerder tegen Sporza. "Ik kan me een scenario inbeelden waarbij nog maar twee renners van een team de slotkilometer ingaan, waarna de ene dan de sprint voor de andere lanceert." "In een koers waarin vaak met seconden gegoocheld wordt, willen we op deze manier ook vermijden dat een team met het merendeel van zijn renners in de kop van het klassement komt te staan." Jumbo-Visma heeft in elk geval het strijdplan iets aangepast. "Normaal hou je iets in, zodat je als ploeg bij elkaar blijft. Nu gaan we dat op het eerste gedeelte ook wel doen, maar in de laatste kilometers kan Jonas voluit gaan." Leuk concept in Parijs-Nice vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Krijgt Jonas toch wel flink op z'n kloten. Moet niet alleen Pogi laten gaan, maar ook Mäder en Paret-Peintre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Blies zich goed op. Pogi weer zo makkelijk. Saai seizoen als dit zo doorgaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Had het Gaudu erg gegund. Pakte knap een mooi gat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Mooie 5de plek ook voor mijn gokje Vauquelin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 12 uur geleden zei Richarð.: Mooie 5de plek ook voor mijn gokje Vauquelin. Die was sterk inderdaad, goede keus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 15 uur geleden zei Lenstra: Krijgt Jonas toch wel flink op z'n kloten. Moet niet alleen Pogi laten gaan, maar ook Mäder en Paret-Peintre. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij puur op eigen kracht Pogi kan hebben om eerlijk te zijn. Denk dat de Tour vorig jaar toch vooral door het fenomenale teamwerk van Jumbo kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 4 uur geleden zei Justin: Ik kan me ook niet voorstellen dat hij puur op eigen kracht Pogi kan hebben om eerlijk te zijn. Denk dat de Tour vorig jaar toch vooral door het fenomenale teamwerk van Jumbo kwam. Mwah een ploeg is natuurlijk maar net zo goed als de kopman. Bahrain heeft voor Landa ook weleens vol koers gemaakt en vervolgens loste Landa als eerste van de kopmannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Roglic wint ook alweer snel dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 (bewerkt) Prima dagje weer voor Jumbo zeg Eerste WT-verwinning voor Kooij denk ik ook? Ninjaedit: Nee, vorig jaar in Polen blijkbaar al. 9 maart 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Haha betrapt! Je praat gewoon de commentators na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 25 minuten geleden zei Sophomore: Haha betrapt! Je praat gewoon de commentators na. Lol, zeiden ze dit echt? Had geluid uit, want zat te kijken op werk en ondertussen zelf ook te bellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 1 uur geleden zei 007mark: Lol, zeiden ze dit echt? Jep, Renaat maakte dezelfde 'fout'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Ik heb veel zin in het eerste monument van het jaar. Hopelijk zijn van Aert en van der Poel beter in staat om mee te doen om de overwinning dan tijdens Tirreno-Adriatico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Wat een rit van die Ganna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Hoppa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Lekker gedaan hoor van Mathieu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Gewoon in een paar jaar tijd alle monumenten met vijf verschillende Nederlanders gewonnen, wat een weelde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Sterk nummertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 19 uur geleden zei Bogatyr: Wat een rit van die Ganna. Het vermogen dat die kerel heeft weg moeten trappen is bijna buitenaards gezien zijn bouw als renner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Mooie koers in de Panne gezien. Begreep wel niet helemaal de tactiek van Soudal quick step Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 1 uur geleden zei rich ruzzian: Mooie koers in de Panne gezien. Begreep wel niet helemaal de tactiek van Soudal quick step Ik ook niet. Lampaert moest op een gegeven moment toch aanvallen? Of dacht hij serieus dat hij de sprint kon winnen, omdat hij zo lang in het wiel bleef zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 13 minuten geleden zei Lenstra: Ik ook niet. Lampaert moest op een gegeven moment toch aanvallen? Of dacht hij serieus dat hij de sprint kon winnen, omdat hij zo lang in het wiel bleef zitten Hij vond het goede moment om aan te vallen niet en twijfelde teveel. Heel veel overschot zal hij ook niet gehad hebben trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten