007mark Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 In België is de etappe eerst geneutraliseerd door een massale valpartij met motor erbij. Renners wilden niet meer verder rijden, dus heeft de organisatie besloten om de etappe definitief te stoppen. Mooi dat de renners eindelijk eens hun stem laten horen. Edit: Het nieuws over de omstandigheden sijpelt binnen. Volgens de laatste berichten wilden twee motoren het peloton inhalen over het fietspad in de afdaling van La Redoute. Op het einde van dat fietspad stopte de ene motor in het gras, waarop de tweede erop ingereden zou zijn. Daarop zijn ze allebei omgevallen, in het peloton. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Volgende slachtoffer op de fiets: David Canada (ex-renner van onder andere Quickstep en Saunier Duval). Tijdens een recreantenkoers in botsing gekomen met een andere renner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Ik hoorde het ook. Dramatisch gevolgen. Ik hoorde van 19 gevallen renners, 11 die naar ziekenhuis moesten. Allemaal door het motorongeluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Broeckx in coma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Hij is er zeer ernstig aan toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Het kampioenschap der knechten en continentals in de VS is gewonnen door Gregory Daniel van Axeon. Wie? Die ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Ik ken hem van de Ronde van Utah, volgens mij. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Lekkere kop Algemeen Dagblad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Lekkere kop Algemeen Dagblad. Dezelfde Broeckx die nog in coma wordt gehouden? Dat is wel heel guur dan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Schijfremmen blijven verboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 (bewerkt) Daarom dus ergernis bij zo een kranten. Enkel en alleen maar goed in de winter om de haard mee aan te steken. Dit is zelfs zo onrespectvol en zo een grote fout dat ik als CEO meteen de CV meegaf van die journalist. Ik begin me toch serieus vragen te stellen bij het niveau van die opleiding. Dat verdient dan 2000 euro netto per maand :cab: Hoe is de toestand van Broeckx nu eigenlijk. Kunstmatige of niet-kunstmatige coma. Hoor tegenstrijdige berichten. 5 juni 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Wat ik begrepen heb is niet-kunstmatig, maar wel kunstmatig verdiept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 (bewerkt) Best geinig concept zo'n klim proloog Klasse hoor Contador 5 juni 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Aru is dit jaar ook wel zeer tegenvallend bezig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Alberto _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Een iets minder verrassende winnaar dan bij de klimproloog in 2000 :huhu: http://www.cyclingfever.com/stage.html?editie_idd=ODg5&etappe_idd=MzY1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Nou opvallende sprint, body checks en kop stoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Keagan Girdlestone zou overleden zijn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Kan daar niets over vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Die Bouhanni moet ook maar eens een paar dranghekken koppen. Idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Die kerel van Katusha ging zich anders ook lekker invechten. Was al een tijdje aan het uitdelen in de trein van Bouhanni. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Die is al eerder doodverklaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Ja, gênant is de strijd om als eerste het nieuws te brengen af en toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Hij is buiten levensgevaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Sterk nummer van Aru hoor, of hij het nu redt of niet. Heldje. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten