Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

In België is de etappe eerst geneutraliseerd door een massale valpartij met motor erbij. Renners wilden niet meer verder rijden, dus heeft de organisatie besloten om de etappe definitief te stoppen. Mooi dat de renners eindelijk eens hun stem laten horen.

Edit:

Het nieuws over de omstandigheden sijpelt binnen. Volgens de laatste berichten wilden twee motoren het peloton inhalen over het fietspad in de afdaling van La Redoute. Op het einde van dat fietspad stopte de ene motor in het gras, waarop de tweede erop ingereden zou zijn. Daarop zijn ze allebei omgevallen, in het peloton.

:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom dus ergernis bij zo een kranten. Enkel en alleen maar goed in de winter om de haard mee aan te steken. Dit is zelfs zo onrespectvol en zo een grote fout dat ik als CEO meteen de CV meegaf van die journalist. Ik begin me toch serieus vragen te stellen bij het niveau van die opleiding. Dat verdient dan 2000 euro netto per maand :cab:

Hoe is de toestand van Broeckx nu eigenlijk. Kunstmatige of niet-kunstmatige coma. Hoor tegenstrijdige berichten.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites