De Beul Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Mijn vakanties Ik heb heel wat moeten puzzelen, want blijkbaar ga ik vooral naar plaatsen waar geen google maps is. Maar uiteindelijk ben ik toch op 5 locaties uitgekomen. Ik hoop dat jullie ze vinden... [spoiler=route] 1. Al vrij snel in de gaten waar ik moest zoeken. Na een stukje lopen bord gevonden met plaatsnaam en de nationale vlag. Zoeken in het land en redelijk snel de plaats gevonden. Your guess was 2.179 km from the correct location and gave 6298 points. 2. Na een tijdje voor een bus te hebben gezeten, dacht ik even kijken wat erop stond. Plaatsen snel gevonden, en bij toeval ook de juiste straatnaam. Bij de juiste splitsing neergezet. Your guess was 0.003 km from the correct location and gave 6479 points. 3. Hmm, wel het goede land, alleen kon niet goed vinden waar. Your guess was 80.186 km from the correct location and gave 3433 points. 4. Ik had geen idee, halve land doorgereden dacht ik. Uiteindelijke verkeerd werelddeel. Your guess was 9850.527 km from the correct location and gave 515 points. 5. Snel duidelijk wel gebied. Na een tijdje zag ik een site staan met .cz. Land was dus ook duidelijk. Na nog meer zoeken wist ik ook ongeveer welke buurt. Kon op een bordje vijf steden zien, daar maar beetje tussenin gegokt. Your guess was 20.154 km from the correct location and gave 5120 points. Totaal: You won the challenge with 21845 points against 10000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Lijkt me ook wel leuk om een klein toernooitje te doen. En dan inderdaad zonder het op te zoeken, maar dat je wel rond mag kijken en mag verplaatsen. Dat iedereen dan om de beurt een ronde in stuurt lijkt me het leukst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Lijkt mij wat dat betreft ook het beste. Kan iedereen ook gewoon mee doen. Ik vind trouwens wel dat je gebieden als 'op Antarctica' etc moet verbieden. Dan heb je drie stappen die je kunt zetten en meer dan ijs zie je niet... Wel grappig dat Jaccopsv aangeeft bij mijn 4e op een doodlopend iets te zitten en dat De Beul bij diezelfde aangeeft het hele land doorgelopen te zijn. Hij is in ieder geval niet doodlopend, maar je moet volgens mij wel een paar keer heen en weer, steeds een zijstraat in, voordat je echt ergens heen kan lopen, waardoor het misschien doodlopend lijkt. De tweede is daarentegen wel meer doodlopend. Verder dan de plaats zelf kom je niet. Ging mij eigenlijk ook om een andere locatie rond datzelfde, maar daar is geen google maps. Dus maar voor deze locatie gekozen. Ondanks dat ik wist dat het doodlopend was, waren er wel genoeg aanwijzingen, wat ook zichtbaar is aan jullie antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Hmm, kwam op een gegeven moment op een grotere weg uit. Vandaar uit heel veel rondgelopen. Ook maar even inschrijflijst maken: 1. De Beul 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 14 november 2013 Auteur Share Geplaatst 14 november 2013 1. De Beul 2. jaccopsv 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Doe maar gewoon elke keer de volgende een maken. En inderdaad, vette locaties gewoon, leuke steden, vakanties, wat je wilt. Dingen als Antarctica waar je 3 stappen kunt zetten of panorama's niet, anders kun je gewoon weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 1. De Beul 2. jaccopsv 3. PJHoutman 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Misschien twee ranglijsten bijhouden, één met het totaal aantal punten, één met gewonnen spellen? En IJsland is sowieso verboden. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 1. De Beul 2. jaccopsv 3. PJHoutman 4. Magikarp 5. 6. 7. 8. 9. 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 1. De Beul 2. jaccopsv 3. PJHoutman 4. Magikarp 5. JanVertonghen' 6. 7. 8. 9. 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 1. De Beul 2. jaccopsv 3. PJHoutman 4. Magikarp 5. JanVertonghen' 6. Lars990 7. 8. 9. 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 1. De Beul 2. jaccopsv 3. PJHoutman 4. Magikarp 5. JanVertonghen' 6. Lars990 7. MD. 8. 9. 10. [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; bij mij liep het idd ook dood de ene kant op. Vanaf de andere kan je het hele land rondlopen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; bij mij liep het idd ook dood de ene kant op. Vanaf de andere kan je het hele land rondlopen ;) Dat klopt ook, maar Jacco zei dat beide kanten doodlopend waren ;) Voor de competitie mag trouwens best een apart topic aangemaakt worden. Ik zou zeggen dat [MENTION=11810]jaccopsv[/MENTION]; deze aan maakt, aangezien hij met het idee kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 1. De Beul 2. jaccopsv 3. PJHoutman 4. Magikarp 5. JanVertonghen' 6. Lars990 7. MD. 8. Erwin. 9. 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 1. De Beul 2. jaccopsv 3. PJHoutman 4. Magikarp 5. JanVertonghen' 6. Lars990 7. MD. 8. Erwin. 9. Starálfur 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 28 november 2013 Auteur Share Geplaatst 28 november 2013 http://gyazo.com/dbc2ccccc1d96169febde5a5e1829a5f Ik heb hem gesloopt geloof ik :P. Kwam in Camp Nou terecht. Ging ik helemaal inzoomen om op 0,00 te komen. Op een gegeven moment zie ik dus de stip van Camp Nou. Ik klik daarop, komt er zo'n schermpje met 'Streetview'. Ik daar op klikken, zat ik in dat schermpje rechts waar je moet drukken dus ook in Camp Nou. Daar dus geklikt, krijg ik NaN punten. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 http://geoguessr.com/?s=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%3D Kijken of jullie het kunnen raden bij de 4de moeten jullie even achter je kijken :P Ik ben niet zo goed dus heb denk ik een paar *** plaatsen uitgekozen maarja veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 (bewerkt) http://www.geoguessr.com/?s=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%3D= Succes 25 maart 2014 bewerkt door Twan1810 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Iemand al gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Geoguessr Eerste al gedaan. Die was eitje. Verder nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Moest hier net opeens weer aan denken. Doe zo'n random ding, kom ik echt letterlijk midden in de Indische Oceaan terecht. Ergens tussen Tanzania en Jakarta, redelijk in het midden daarvan. Blijkbaar heeft google maps dus midden in de oceaan opnames gemaakt. Dat dit topic alweer 2 jaar oud was, dacht dat het recenter was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik had het een paar dagen geleden nog eens opgestart. Stond opeens midden in een juwelier ergens in India :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Net 5 gedaan 12896 punten eentje was wel heel makkelijk omdat ik verkeersboordje Quebec op de foto zag staan :-D Alleen de laatste totaal mis van de 5 daar dacht ik Frankrijk maar was Japan. Vind iig super tof spel dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Ook maar weer eens een half uur aan verspild ;c Uiteindelijk 21411 punten, zat bij ze allemaal binnen de kilometer op één na, daar zat ik in de buurt van Alicante maar het was op een van de Canarische eilanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Inderdaad leuk. Al suck ik er wel een beetje in, zag wel ergens sao paulo staaN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Iemand die de nieuwe Battle Royale mode van GeoGuessr speelt? Hier de laatste paar dagen vaak een paar potjes. Eindelijk eens een BR waar ik wél kan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Heel lang geleden dat ik dit spel heb geprobeerd. Volgens mij had ik trouwens gehoord dat het spel tegenwoordig betaald was geworden, of klopt dat niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten