Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

GeoGuessr

jaccopsv

Recommended Posts

http://www.geoguessr.com

Spreekt verder voor zich. Plaats hier de mooie/leuke/aparte plekken waar je terecht komt, je topscores etc.

Ook kun je met behulp van de website http://www.geosettr.com een link maken voor anderen met 5 plaatsen die jij voor hem uitkiest. Zo kun je bijv. ook in Nederland doen, want die komt bij het origineel bijna nooit langs.

En tips ed zijn ook altijd welkom natuurlijk.

http://www.geoguessr.com

Spreekt verder voor zich. Plaats hier de mooie/leuke/aparte plekken waar je terecht komt, je topscores etc.

Ook kun je met behulp van de website http://www.geosettr.com een link maken voor anderen met 5 plaatsen die jij voor hem uitkiest. Zo kun je bijv. ook in Nederland doen, want die komt bij het origineel bijna nooit langs.

En tips ed zijn ook altijd welkom natuurlijk.

Vetste plek waar ik ooit geweest ben is ergens in Japan. Kwam ergens terecht met allemaal grachten, net Nederland. Maar overal Japanse tekens. Bus met daarop Paleis Huis ten Bosch. Ging rondlopen, zag ik de Dom, en het stadhuis van mijn stad Gouda. Maar overal Japanse tekens. Bleek een of ander park te zijn in Japan waar ze dus gedeeltes van Nederland hebben nagebouwd, supervet. Ook bij Universal Studios geweest en in Volkswagen Arena van Wolfsburg. Dat zijn toch de mooie plekken om te komen :).

Topscore nu 22620. Damn wat doe ik met mijn tijd ;c Mja zat één vrij onmogelijke tussen, was één panorama op een pleintje, zag enkel graffiti met Russische letters, en verder gebouwen waarvan je de borden nét niet kon lezen, bleek uiteindelijk ergens in Oekraïne te zijn.

Topscore nu 22620. Damn wat doe ik met mijn tijd ;c Mja zat één vrij onmogelijke tussen, was één panorama op een pleintje, zag enkel graffiti met Russische letters, en verder gebouwen waarvan je de borden nét niet kon lezen, bleek uiteindelijk ergens in Oekraïne te zijn.

You got 25178 points in total.

Mijn record, al gevestigd bij poging 2 :D

Daarna ging het bergafwaarts.

[MENTION=15408]MagicMvL[/MENTION]; wat dacht je, we doen de meest onmogelijke locaties ofzo? De eerste was al hilarisch, maar de tweede is ook niet bepaald makkelijk...

Edited by MisterX

Die van Magic, zonder opzoeken: 22990

Eerste is onmogelijk, zat wel min of meer in de goede richting, maar die is niet te doen. Overigens, als je mag opzoeken op Google valt ie wel mee. Op een van de kisten buiten staat letterlijk de plaats waar je zit, en ook met andere zoektermen kom je wel een eind in de buurt denk.

Die tweede had ik pas al gehad, toen dus wel een tijdje moeten zoeken maar uiteindelijk adhv de dieren die er zaten op het juiste eiland gekomen. Dat dus onthouden klopte weer.

Derde eiland daar nog nooit geweest, maar eerder op een eiland geweest met alleen maar die vogels. Dat eiland weer gekozen dus, maar dat hele eiland zit dus vol met die beesten :P. En was hetzelfde eiland dus.

Vierde is een vette plek. Aan de mensen kan je het land wel zien, maar uiteindelijk voor mij vrij matig gegokt.

Laatste was het simpelst, was al snel duidelijk waar ik zat, beetje rondkijken en dan kom je dus op 0,725 km.

En hier een compilatie van de vetste plekken waar ik ben geweest, benieuwd of jullie ze kunnen vinden:

http://geoguessr.com/?s=eyJ0b3RhbFBvaW50cyI6MTAwMDAsInZlcnNpb24iOjEsInJvdW5kcyI6W1sicm91bmQiLCJsYXQiLCJsbmciLCJnTGF0IiwiZ0xuZyJdLFsxLC0xMS4yNjYwNTIsMTMyLjE5NzI2OCwtMTEuMjY2MDUyLDEzMi4xOTcyNjhdLFsyLDMzLjA4Mzc2NywxMjkuNzg3NzE2MDAwMDAwMDUsMzMuMDgzNzY3LDEyOS43ODc3MTYwMDAwMDAwNV0sWzMsLTAuNDk4ODM1LC05MC4yNDYxNTkwMDAwMDAwMywtMC40OTg4MzUsLTkwLjI0NjE1OTAwMDAwMDAzXSxbNCw1Mi40MzI1LDEwLjgwMzMwNDAwMDAwMDAyNiw1Mi40MzI1LDEwLjgwMzMwNDAwMDAwMDAyNl0sWzUsNDkuOTgyNzQ5LDIwLjA1NDQ4NTk5OTk5OTk5Nyw0OS45ODI3NDksMjAuMDU0NDg1OTk5OTk5OTk3XV19

Edited by jaccopsv

Even het lijstje van jacco gedaan:

1. Het land was snel duidelijk. Helaas toch nog een behoorlijk eind van de juiste plek af.

2. Het land was bekend, maar meer wist ik niet. Helaas precies aan de verkeerde kant gezocht.

3. Wederom het land correct, maar de plek blijkt toch behoorlijk ver verwijderd van de door mij gekozen locatie.

4. Deels al verklapt, dus dit was de makkelijkste ;)

5. Land was al snel duidelijk dankzij een bordje. Uiteindelijk de juiste plek gevonden.

18735 punten zonder opzoeken

[MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; Ik heb inderdaad op basis van de landkaart de meest afgelegen plekken opgezocht om op zoek te gaan naar mooie plaatjes. De laatste is mijn eigen woonplek. Ruim drie jaar geleden was het nog een grote zandvlakte, nu woon ik er alweer 1,5 jaar :)

Die van Magic met opzoeken uiteindelijk allemaal weten te traceren. Volgens mij had hij een lijstje van 'onmogelijk te vinden plaatsen' gevonden op internet ofzo. Bij het zien van de tweede wilde ik hier eigenlijk een grap posten, maar het bleek achteraf waarheid te zijn :| Nu heb ik iets van 32.000 als score, zonder opzoeken had het 0 geweest :P

Ook maar ff die van Magic en Jacco doen. Alhoewel die laatste van magic voor mij wel heel simpel is ;c

12535 punten bij die van Jacco.

12889 punten bij die van Magic. Laatste was makkelijk voor ongeveer de helft van mijn totale punten:

[spoiler=straatnamen in plaatje enzo]bbkY0SC.png

[MENTION=15408]MagicMvL[/MENTION]; ;c

Edited by De Beul

Vetste plek waar ik ooit geweest ben is ergens in Japan. Kwam ergens terecht met allemaal grachten, net Nederland. Maar overal Japanse tekens. Bus met daarop Paleis Huis ten Bosch. Ging rondlopen, zag ik de Dom, en het stadhuis van mijn stad Gouda. Maar overal Japanse tekens. Bleek een of ander park te zijn in Japan waar ze dus gedeeltes van Nederland hebben nagebouwd, supervet. Ook bij Universal Studios geweest en in Volkswagen Arena van Wolfsburg. Dat zijn toch de mooie plekken om te komen :).

zijn ze met widm ook geweest.

Bij die van Magic 6479 punten

Bij jacco 13548

Edited by MD.

Wat plekjes waar ik op vakantie ben geweest huhu

Plaats is bij de eerste al makkelijk te vinden maar ach als je zo wil winnen he bahbah rij maar gewoon vooruit ipv achteruit. De tweede is een leuk stadje, aanrader voor iedereen die daar eens in de buurt is.

Oh ben nog een bazenplek vergeten :( Ligt bij de eerste in de buurt. Ook een aanrader trouwens, die streek.

Edited by Magikarp

Geoguessr MD.

good luck.

1. Makkie, 0,009 km van de juiste plek :)

2. Plaatsnaam was direct zichtbaar, dus ook hier weinig problemen (0,016 km)

3. De vlag aan het balkon gaf al een hint voor de locatie. Uiteindelijk snel de juiste stad gevonden en met wat zoomwerk dook daar ineens een bekende hotelnaam op. Vlaggetje gedropt op 0,002 km

4. Lastige startplek, dus maar even wat rondgewandeld in de omgeving. Al snel op een bekende naam gestuit. De drop was matig, zat een halve km verderop.

5. Zeer bekende plek, dus een eitje.

32345 punten :-)

Geoguessr MD.

good luck.

Is die laatste nu een foto, waarbij je dus niet rond kan kijken?!

Edit: Fuck, pagina laad zich opnieuw. Waarschijnlijk iets verkeerds aangeklikt ofzo. Had de eerste 3 binnen de paar honderd meter. Bij de vierde al niet meer zoveel zin om te zoeken. Plaats was al snel duidelijk, maar ergens neer gedumpt, waardoor ik er nog best ver af zat. Moet nu alleen opnieuw beginnen. Geen zin in. Ik klik wel even snel vier keer, en kijken of ik de laatste weet te raden. Had een score van 24.000 na 4 foto's. Ben deze keer trouwens niet gaan googlen.

edit: Totaal verkeerd gegokt bij de laatste. Ik zat uiteindelijk nog net niet aan de andere kant van de wereld ;c

Geen flauw idee waar het was. Kwam me wel bekend voor. Van Bassie en Adriaan. Maar meer dan dat was het niet.

Ik zou in totaal op iets van 26000 uit gekomen zijn.

Edited by MisterX