Regis Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 40 minuten geleden zei 007mark: Nou, zit er klaar voor hoor Volendam speelt ze echt compleet van de mat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 3 minuten geleden zei Regis: Volendam speelt ze echt compleet van de mat. Spelbeeld verbaast mij niet eigenlijk. Spelen al bijna 2 jaar op deze manier onder Wim Jonk. Gaan ze overigens niet volhouden tegen PSV de hele wedstrijd verwacht ik, maar mooi om te zien dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Gaan ze bij AZ nog veel plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 3 minuten geleden zei 007mark: Spelbeeld verbaast mij niet eigenlijk. Spelen al bijna 2 jaar op deze manier onder Wim Jonk. Gaan ze overigens niet volhouden tegen PSV de hele wedstrijd verwacht ik, maar mooi om te zien dit. Ja, ken zijn visie wel vanuit de Ajax jeugd. Maar dit met Volendam tegen toch een heel sterk PSV elftal is wel knap hoor. Ook met die speelstijl in gedachte. Moeten zichzelf nu wel echt gaan belonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Wat een verschrikkelijke schwalbe van Dumfries zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 12 minuten geleden zei 007mark: Wat een verschrikkelijke schwalbe van Dumfries zeg Heeft hij sowieso wel een handje van. Volendam heeft zichzelf vandaag echt tekort gedaan vanavond. Hadden op zijn minst een verlening verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Als je zelfs de slechte wedstrijden al gaat winnen dan pak je sowieso die beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Van Rhijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Man man man man man. Van het weekend ook al in minuut 1 in de fout tegen Vitesse. Lekker track record krijgt hij op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Was helemaal geen buitenspel van Boadu..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 (bewerkt) Kwartfinales:Excelsior - Ajax - NEC- Heerenveen - Uitploegen PSV Feyenoord Vitesse VVV-Venlo Toch wel een vrij aardige kans op een topwedstrijd. Al hoop ik gewoon lekker op VVV. Excelsior-Feyenoord Ajax-VVV NEC-Vitesse Heerenveen-PSV Lijkt mij wel een mooie loting. 21 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Is toch allemaal voorgeloot of heb ik het verkeerd begrepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 7 uur geleden zei PJHoutman: Is toch allemaal voorgeloot of heb ik het verkeerd begrepen? Ze hebben alleen doorgeloot welke winnaars thuis gaan spelen. Nog geen tegenstanders aan gekoppeld. Heel vreemd allemaal. Laat Ajax maar tegen PSV spelen volgende ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 12 uur geleden zei Regis: Kwartfinales:Excelsior - Ajax - NEC- Heerenveen - Uitploegen PSV Feyenoord Vitesse VVV-Venlo Toch wel een vrij aardige kans op een topwedstrijd. Al hoop ik gewoon lekker op VVV. Excelsior-Feyenoord Ajax-VVV NEC-Vitesse Heerenveen-PSV Lijkt mij wel een mooie loting. Ik had dezelfde loting in gedachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Nou het is dit geworden. Ajax-PSV Heerenveen-Feyenoord Excelsior-Vitesse NEC-VVV De winnaars van Heerenveen-Feyenoord en Excelsior-Vitesse spelen thuis in de halve finale. Blijf het wel raar vinden dat ze niet gewoon helemaal doorloten en ze mogen best eens een grotere kom gebruiken. Die balletjes passen er amper in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Zonde, had liever Ajax/PSV/Feyenoord elkaar zien ontlopen. Hoop toch altijd dat de beker gewoon naar een ploeg gaat die Europees in ieder geval nog wat puntjes kan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 23 minuten geleden zei 007mark: Zonde, had liever Ajax/PSV/Feyenoord elkaar zien ontlopen. Hoop toch altijd dat de beker gewoon naar een ploeg gaat die Europees in ieder geval nog wat puntjes kan pakken. wat dat betreft moet Feyenoord er zo snel mogelijk uit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Wat jij wilt Regis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 42 minuten geleden zei Regis: Nou het is dit geworden. Ajax-PSV Heerenveen-Feyenoord Excelsior-Vitesse NEC-VVV De winnaars van Heerenveen-Feyenoord en Excelsior-Vitesse spelen thuis in de halve finale. Blijf het wel raar vinden dat ze niet gewoon helemaal doorloten en ze mogen best eens een grotere kom gebruiken. Die balletjes passen er amper in Herkenbaar. Hoop op Vitesse bekerkampioen, zouden ze zeker verdienen. Of in elk geval toch minstens de finale bereiken, want dan is de finale op z'n minst enigszins leuk om te zien. Zie het huidige Vitesse overigens wel eerder Europees punten pakken dan een Feyenoord ja. Zou ook wel aan het type tegenstanders liggen, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 De vraag bij ploegen als Vitesse is wel: Wat blijft er van het huidige team over volgend seizoen, nu ze zo goed presteren? Ervaring bij dat soort ploegen leert dat structureel plaats 4 spelen nog wel een uitdaging is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Feyenoord/Heerenveen - Ajax Vitesse - NEC/VVV. In de finale is de winnaar van de bovenste wedstrijd de thuisspelende ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Jammer geen finale mogelijkheid tegen Feyenoord. Zowel de beker als het kampioenschap pakken in De Kuip tegen Feyenoord had wel heel erg lekker geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Klassieker als finale had leuker geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Komt sowieso geen Klassieker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Balen, had liever niet Ajax in de halve finale gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten