Alessandro Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Tja prima besluit natuurlijk, kan blijkbaar gewoon niet omdat er nog steeds een aantal debielen rond lopen die het verzieken. Dit geldt overigens voor beide kanten, dat zullen de Feyenoorders ook wel met me eens zijn, toch? Nope, van mij hoeft het niet. Feyenoorders die willen, kunnen er dankzij FLKG toch wel makkelijk heen. Is de laatste jaren gewoon goed gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Ik lees in ander topic op MU dat er mensen zijn die poepen in de douche, dus dan is natuurlijk de vraag wat mensen op een wc doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Wat is FLKG? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Gaan op kaarten in thuisvakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Ik lees in ander topic op MU dat er mensen zijn die poepen in de douche, dus dan is natuurlijk de vraag wat mensen op een wc doen. Fikkies stoken en wasbakken/leidingen/wc-potten slopen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Wat is FLKG? Feyenoord Losse Kaarten Groep. Die zorgt voor alle kaarten van andere eredivisieclubs. Dan kan je buiten de combi om naar een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 En die gaan en gedragen zich dan wel gewoon netjes of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 En die gaan en gedragen zich dan wel gewoon netjes of? In de ArenA wel. Geen rellen tussen supporters van Feyenoord en Ajax toch? Nou, er zaten er wel een paar honderd in de ArenA naar wat ik hoor. Waar in andere wedstrijden vaak maar weer eens wordt aangetoond hoe tolerant voetbalfans zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Arena wel ja maar goed FLKG is dus ook de groep die problemen hadden bij Roda, Rkc etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 In de ArenA wel. Geen rellen tussen supporters van Feyenoord en Ajax toch? Nou, er zaten er wel een paar honderd in de ArenA naar wat ik hoor. Waar in andere wedstrijden vaak maar weer eens wordt aangetoond hoe tolerant voetbalfans zijn. Rookbommetje na de 2-1, maar indd niet echt boeiend. Was voor me neus dus vandaar dat ik het weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Arena wel ja maar goed FLKG is dus ook de groep die problemen hadden bij Roda, Rkc etc? Niet helemaal. Bij RKC bijvoorbeeld hebben bekende hooligans gewoon een kaartje gekocht bij de kassa (jep, dat konden ze). Bij Roda en al die andere wedstrijden was er wat onrust doordat thuissupporters agressief werden na het juichen van Feyenoorders in hun vak. Bij Roda bijvoorbeeld begonnen die thuisfans met riemen te slaan. Wat staat er in de krant: "Feyenoorders in thuisvakken zorgen voor onrust" Ja, lekker makkelijk. Geldt ook voor Utrecht overigens waar alleen die Feyenoorder met die riem werd laten zien, maar niet de 30 seconde ervoor waarbij hij door 20 man bedreigd werd. Rookbommetje na de 2-1, maar indd niet echt boeiend. Was voor me neus dus vandaar dat ik het weet. Precies, waar er daarna toch ook een aantal lui op zoek gingen naar die gozer?:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Hm oke. Blijft toch jammer dat Nederland met dat soort zaken steeds verder afglijdt. Sterk optreden van Ajax trouwens mooi (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Niet helemaal. Bij RKC bijvoorbeeld hebben bekende hooligans gewoon een kaartje gekocht bij de kassa (jep, dat konden ze). Bij Roda en al die andere wedstrijden was er wat onrust doordat thuissupporters agressief werden na het juichen van Feyenoorders in hun vak. Bij Roda bijvoorbeeld begonnen die thuisfans met riemen te slaan. Wat staat er in de krant: "Feyenoorders in thuisvakken zorgen voor onrust" Ja, lekker makkelijk. Geldt ook voor Utrecht overigens waar alleen die Feyenoorder met die riem werd laten zien, maar niet de 30 seconde ervoor waarbij hij door 20 man bedreigd werd. Precies, waar er daarna toch ook een aantal lui op zoek gingen naar die gozer?:cab: Haha ja te sneu voor woorden. Was aan de lange zijde, bijna in de hoek zeg maar (onduidelijk dit wss) maar inderdaad, vanuit Vak 410 (denk ik?) kwamen er een man of 60 over een paar wanden etc. heen geklommen om die vent te vinden. Alleen werd die direct weggehaald. Sowieso een sneue bedoeling rond die klassiekers. Volwassen mannen met 110% anti kakkerlak t-shirts...... Heb me verbaasd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Hm oke. Blijft toch jammer dat Nederland met dat soort zaken steeds verder afglijdt. Sterk optreden van Ajax trouwens mooi (y) Dat zeker. Ik zou graag gewoon chill naar een uitwedstrijd kunnen. Ik weet dat ik rustig ben, en niet bijvoorbeeld in hekken ga klimmen ofzo (cc [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; ), dus voor mij hoeven ze niet 700 miljoen ME en politie te betalen om te beveiligen. Helaas wel voor een aantal andere die altijd vrij hun ding kunnen en mogen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Rookbommetje na de 2-1, maar indd niet echt boeiend. Was voor me neus dus vandaar dat ik het weet. hihi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 hihi Ik moest lachen gekkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Eeuwig zonde dat het weer zo ver moet komen. Zou persoonlijk graag eens een klassieker willen meemaken waarbij beide partijen aanwezig zijn. Jammer dat weer een aantal clowns het verzieken voor de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Supportersvereniging Ajax begrijp beslissing; Feyenoord is er nog niet uit Ajax en Feyenoord spraken in 2009 af om vijf jaar lang geen uitsupporters mee te nemen naar de Klassiekers. Dit jaar loopt dit verbod dus af, maar Ajax heeft woensdag reeds laten weten dat het nog drie jaar lang geen uitfans mee zal nemen. De Amsterdammers zijn tot deze beslissing gekomen na de ongeregeldheden van afgelopen zondag bij de bekerfinale tegen PEC Zwolle. Het is nog niet bekend of Feyenoord wel uitfans wil meenemen naar de Amsterdam ArenA. "Wij zijn op dit moment nog niet zo ver'', liet een woordvoerder van de Rotterdamse club weten aan het ANP. Feyenoord speelde in januari nog in de beker een uitwedstrijd tegen Ajax en van de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan mochten er bij dit duel al uitfans aanwezig zijn, als Ajax dan ook maar uitsupporters mee mocht nemen naar de competitiewedstrijd in De Kuip, die een paar weken later werd gespeeld. Dat ging echter niet door. De supportersvereniging van Ajax heeft begrip voor de beslissing van de club om voorlopig geen uitfans mee te nemen naar Rotterdam. "Wij begrijpen het wel. In het licht van de gebeurtenissen van zondag, snappen we dat dit nodig is", zegt woordvoerder Erol Erdogan tegen RTL Nieuws. "We vinden het wel heel jammer; we hebben veel moeite gedaan om het weer mogelijk te maken." Hoezo zou Feyenoord nu uitsupporters ook nog een paar jaar de Arena verbieden? We hoeven toch niet solidair te gaan zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 De beslissing is nog niet genomen zeggen ze, verder niks toch. Begrijp jouw onbegrip (?) niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Is nog geen onbegrip, dat zou pas komen zodra ze besluiten om ook nog geen fans mee te nemen. Vind het alleen opmerkelijk dat ze blijkbaar nog twijfelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Is nog geen onbegrip, dat zou pas komen zodra ze besluiten om ook nog geen fans mee te nemen. Vind het alleen opmerkelijk dat ze blijkbaar nog twijfelen. Is natuurlijk makkelijk scoren voor dit soort mensen: Ja we zouden het dit jaar echt overwegen (grootste bulshit ooit ;) ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Dat zeker. Ik zou graag gewoon chill naar een uitwedstrijd kunnen. Ik weet dat ik rustig ben, en niet bijvoorbeeld in hekken ga klimmen ofzo (cc [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; ), dus voor mij hoeven ze niet 700 miljoen ME en politie te betalen om te beveiligen. Helaas wel voor een aantal andere die altijd vrij hun ding kunnen en mogen doen. Wat is nou de link? Klopt trouwens wel dat vooral de thuissupporters agressief zijn richting Feyenoordfans op de thuisvakken. Erg jammer. Al moet ik zeggen dat juichen op thuisvakken (als het gebeurd is) ook niet slim is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Wat is nou de link? Intern grapje;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Intern grapje;c Oh haha ik dacht al. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Is natuurlijk makkelijk scoren voor dit soort mensen: Ja we zouden het dit jaar echt overwegen (grootste bulshit ooit ;) ) Dat is dus precies de gedachtegang van Aboutaleb. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten