Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Dus als ik later op de dag met drie studiegenoten de trein richting Amsterdam Zuid pak, die ook in Bijlmer stopt, dan loop ik het risico om tegengehouden te worden? Stap dan weliswaar in Utrecht in. En dan staat ´Rotterdam´ ook nog als geboorteplaats op m´n legitimatie omdat ik daar toevallig in ´t ziekenhuis geboren ben :cab:

Welkom in Nederland!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we maar gewoon hopen dat t rustig blijft vanavond of dat het de harde kern tegen de harde kern wordt, die randdebielen zullen we toch niet missen. Als er maar geen onschuldige personen betrokken raken bij mogelijke rellen of opstootjes.

Blijf het ook wel echt ongelooflijk dom vinden dat je als Feyenoorder nu naar de Arena wil gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou de homo's in Rusland hebben het makkelijker dan de supporters in Nederland hoor!

Die homo's zorgen ook voor veel minder overlast dan de supporters ;) Hoe vaak lees je over een massale vechtpartij onder homo's waarbij de ME in actie moet komen? Hoe vaak zie je op televisie dat een groep homo's het Leidscheplein klein slaan? Hoe vaak bedreigen homo's burgemeesters etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die homo's zorgen ook voor veel minder overlast dan de supporters ;) Hoe vaak lees je over een massale vechtpartij onder homo's waarbij de ME in actie moet komen? Hoe vaak zie je op televisie dat een groep homo's het Leidscheplein klein slaan? Hoe vaak bedreigen homo's burgemeesters etc?

Hoe vaak lees je iets over uitgaansgeweld en zet dat ff tegenover het supportersgeweld? Als we toch vergelijkingen gaan maken om een punt te maken. #closeallpubs #saynotostadhuisplein

Daarnaast wat Marc hieronder zegt: z'n post was overduidelijk niet serieus :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sarcasme. ;) Heerlijke bitchfight hier aan de gang in kantine trouwens, mooi opwarmertje voor vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update:

Ik liep net over Rotterdam Centraal, en er komen nu langzaam ook foto's van op twitter en Facebook: Je wordt van top tot teen gescanned als je een trein in wilt stappen naar Amsterdam. Wat een schande voor dit land dat volgens zeggen sinds 1945 vrij te zijn. Je mag je niet in die trein begeven als je voor Feyenoord bent, en ik toevallig die trein moet hebben om thuis te komen. Shame!

Moet je eens zien hoeveel dit geintje gaat kosten, terwijl het veel makkelijker tegengehouden kon worden. Waarom niet 1 kaart per cc, met eventueel steekproefsgewijs controle ofdat de naam die op het kaartje staat overeenkomt met de persoon in kwestie. Kost meer tijd, maar alles beter dan dit. En waarom worden die kaarten in hemelsnaam aangeboden op sites als vakantieveilingen? De eerstvolgende keer dat er uitsupporters mee mogen zal wel rond 2060 zijn. En dan hoeft er vanavond nog geen eens wat te gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites