Vitesse88 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 5 minuten geleden zei MetalMichael: Wordt de partijdige arbitrage kaart inmiddels ook bij een voorsprong getrokken ja? Heitinga wacht er tenminste tot na de wedstrijd mee. Nou we kunnen iig stellen dat Lindhout inconsequent is met kaarten wel/niet geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Welke sport ben ik aan het kijken? Spoiler Lijkt niet op voetbal iig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Knappe goal hoor dit, wel erg matig verdedigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Jij ging naar de bioscoop, Kyrill. Sinds wanneer zenden ze daar live voetbal uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Jij ging naar de bioscoop, Kyrill. Sinds wanneer zenden ze daar live voetbal uit? In ieder geval een hoop acteurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Jij ging naar de bioscoop, Kyrill. Sinds wanneer zenden ze daar live voetbal uit? Ik was vanmiddag al.... En ik had geen zin meer om naar film over een schoen te gaan Ik kijk lekker op mijn mobiel, op mijn laptop is internet verbinding van 1842.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Ben wel benieuwd naar de omzetting bij Feyenoord in de rust, qua opbouwen. Dat heeft Ajax nu best aardig voor elkaar om dat te verstoren. Daar zou Heitinga nu al op moeten anticiperen, maar het verleden leert dat hij daar vaak te laat mee is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Ben benieuwd welke van de teams, bal langer dan 3 passes in de ploeg kan houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Tijd om Feyenoord eens te verbieden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Feyenoord uit alle competities halen, ongelofelijk dit weer! Keihard aanpakken, anders werkt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Heb het gemist, wat is er gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) nvm 5 april 2023 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Dit is erover. Wat een kneuzen in die tribune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei MNie: Feyenoord uit alle competities halen, ongelofelijk dit weer! Keihard aanpakken, anders werkt het niet. Spelen wij wel de play off ( als we Cambuur onder ons houden ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) Volgende stap na die netten lijkt me een (paar) pot(ten) zonder publiek? Zijn er genoeg die er niet aan mee doen / die er niks aan kunnen doen, maar ooit moet je aan de volgende stap gaan denken lijkt me. Worden natuurlijk zowat elke pot wel dingen gegooid en nu wordt Klaassen toevallig goed geraakt, maar dat is dan maar net de pech die je hebt. 5 april 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 3 minuten geleden zei Keko: nvm Wij degraderen al. Maak je niet druk. Maar goed bij Feyenoord is het keer op keer. Jaar in jaar uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei La Pulga: Heb het gemist, wat is er gebeurd? Heel eufemistisch uitgedrukt: Iemand op de tribune kan heel goed mikken. Nou, ze hebben het altijd over de kwaliteit van de camera's die op het publiek gericht zijn. Laat ze dat dan bewijzen om deze knakker een levenslang stadionverbod met meldingsplicht te bezorgen. @JanVertonghenNetten zijn vanuit Feyenoord zelf, niet als straf oid. 5 april 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei MetalMichael: @JanVertonghenNetten zijn vanuit Feyenoord zelf, niet als straf oid. Ah, zo goed ben ik nou op de hoogte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei MetalMichael: Heel eufemistisch uitgedrukt: Iemand op de tribune kan heel goed mikken. Nou, ze hebben het altijd over de kwaliteit van de camera's die op het publiek gericht zijn. Laat ze dat dan bewijzen om deze knakker een levenslang stadionverbod met meldingsplicht te bezorgen. Ah, snap niet dat er pas wordt ingegrepen zodra iemand wordt geraakt. Worden al jarenlang aanstekers, mobieltjes(vooral de nokia's waren populair, eerst batterij gooien en dan de rest) en bier gegooid. Waarom wachten als er iemand geraakt wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Werken goed die netten. Volgende stap lijkt me een (paar) pot(ten) zonder publiek? Zijn er genoeg die er niet aan mee doen / die er niks aan kunnen doen, maar ooit moet je aan de volgende stap gaan denken lijkt me. Worden natuurlijk zowat elke pot wel dingen gegooid en nu wordt Klaassen toevallig goed geraakt, maar dat is dan maar net de pech die je hebt. Zou me oprecht niet verbazen als ze bij de kampioenswedstrijd geen publiek mogen toelaten. Nog 4 keer thuis. Zondag is te snel voor een verbod op toeschouwers, en het zou echt gestoord zijn als er geen (meerdere) wedstrijd(en) zonder publiek komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Best knap dat je een speler raakt vanaf de tribune. Triest dit man. Maar het gebeurd gewoon weer door die kansloze 2 aanvoerders die willen laten zien wie de grootste heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Vitesse88: Best knap dat je een speler raakt vanaf de tribune. Triest dit man. Maar het gebeurd gewoon weer door die kansloze 2 aanvoerders die willen laten zien wie de grootste heeft. Met alle respect maar ik vind dat onzin. Ja die aanvoerders doen stom, maar dat betekent niet dat je iets mag gaan gooien. Dit gebeurt gewoon door hersenloze acties van "supporters". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Deed Tadic nou iets van een Ramadan-gebaar naar Kokcu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei Bolderbast: Deed Tadic nou iets van een Ramadan-gebaar naar Kokcu? Ja zo’n eetgebaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei Bolderbast: Deed Tadic nou iets van een Ramadan-gebaar naar Kokcu? Zag ook zoiets in een herhaling, daarop reageerde Kokcu weer nogal wild. Lijkt me dus niet dat Tadic iets liefs zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten