007mark Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Had toch liever een thuiswedstrijd gehad :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Zij natuurlijk weer thuis :cab: Toen Ajax thuis geloot werd, zei ik tegen mijn zusje van nou dan komt Feyenoord hoor. Typisch weer. ;e;e Thuis had je ze kunnen hebben, maar uit? Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Dus als Ajax wint van Pelle dan hebben ze de beker zo goed als binnen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ik neem aan dat ie over twee wedstrijden wordt gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Zullen ze het nu ook over 2 wedstrijden den, omdat Feyenoord nu geen supporters mee mag nemen? Nee zal wel niet. KNJB :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Oef Cuijk thuis, shit. Einde bekeravontuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 KNVB Maffia : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ik neem aan dat ie over twee wedstrijden wordt gespeeld. Pfff herinner me er niet aan he, nog nooit zo kut gevoeld als Feyenoorder met heel dat gebeuren om die wedstrijden heen en de wedstrijd zelf. Zelfs de 10-0 was minder erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Pfff herinner me er niet aan he, nog nooit zo kut gevoeld als Feyenoorder met heel dat gebeuren om die wedstrijden heen en de wedstrijd zelf. Zelfs de 10-0 was minder erg. Pff, nee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ik neem aan dat ie over twee wedstrijden wordt gespeeld. Echt 100% letterlijk mijn eerste gedachte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Gewoon even dat geneuzelte slachten daaro :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Wel mooi om te zien dat jullie er uit 0,0 vertrouwen in hebben. Niet dat FC Pelle thuis ook maar enige kans maakt tegen Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Pff, nee! Nou, PSV, AZ en Twente allen op heerlijke en soms wonderbaarlijke wijzen het toernooi uitknikkeren. Ajax met twee vingers in de neus (no pun intended) naar de finale. Zeggen ze ja we maken er twee finales van, wist je al dat je kansloos was. Vervolgens begint de eerste finale, zit je toch met goede moed te kijken, krijg je de 1-0 na 3 min om je oren door een fout van Mulder en zit je gewoon naar 90 minuten zaad te kijken voor de rest. Hoe je afgestraft wordt door de aartsrivaal. En het mooiste is, je was hartstikke kansloos na die pot, mochten we nog lekker ff naar de Kuip, gratis oorwassing krijgen. Heb geen woord gezegd die tweede pot, zat er echt mee toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 We gaan ze gewoon pakken, de eigen jeugd shinet altijd in de topperts :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Zij natuurlijk weer thuis :cab: Ja natuurlijk, allemaal doorgestoken kaart huhuhu. Wel lauw te zien dat er zo weinig vertrouwen is onder de Feyenoorders, als jullie denken thuis Ajax partij te kunnen bieden kan dat uit ook gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ja natuurlijk, allemaal doorgestoken kaart huhuhu. Wel lauw te zien dat er zo weinig vertrouwen is onder de Feyenoorders, als jullie denken thuis Ajax partij te kunnen bieden kan dat uit ook gewoon. Normale ploegen misschien, maar Feyenoord? Denk het niet, verschil tussen uit en thuis is zo vreselijk groot he, al valt dat niet echt te zien in het veldspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Wat hebben jullie liever, toch uitsupporters mee of over 2 wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ja natuurlijk, allemaal doorgestoken kaart huhuhu. Wel lauw te zien dat er zo weinig vertrouwen is onder de Feyenoorders, als jullie denken thuis Ajax partij te kunnen bieden kan dat uit ook gewoon. Sowieso zijn uit en thuis hele andere wedstrijden door allemaal psychologische shit. En ondanks dat we Feyenoord fans zijn, zijn we niet blind. Feyenoord speelt echt niet goed en helaas voor ons doet Ajax het wel wat beter... :( Nee, vertrouwen heb ik er niet in nee. [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; Ze hadden het de vorige keer ook niet over twee wedstrijden moeten doen... Echt een te domme en lompe beslissing de vorige keer. Nu moet het ook gewoon over 1 wedstrijd worden gedaan vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ajax - FC Pellè dus. Beker zo goed als binnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ik geloof wel in een overwinning, zeker nu Van Beek erin zal staan, en niet De Vrij die het hele seizoen nog niet thuis geeft. Wij zijn ajax, wij denken dat we de beste zijn. MUWHAHAHA, nee, en doe eens niet altijd zo onderdanig naar die joden. Zelfs zonder al te veel moslims, moeten we ze kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Wat hebben jullie liever, toch uitsupporters mee of over 2 wedstrijden? Totaal niet relevant vind ik. De bekerfinale was op neutraal terrein, voor zover je daarover mag spreken bij de Kuip. Dan had je het stadion dus half/half gevuld met supporters wat absoluut niet kon/mocht/vul maar in. Nu is er geloot dat één van beide teams thuis speelt, gewoon één wedstrijd dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 december 2013 Share Geplaatst 20 december 2013 Ik geloof wel in een overwinning, zeker nu Van Beek erin zal staan, en niet De Vrij die het hele seizoen nog niet thuis geeft. Wij zijn ajax, wij denken dat we de beste zijn. MUWHAHAHA, nee, en doe eens niet altijd zo onderdanig naar die joden. Zelfs zonder al te veel moslims, moeten we ze kunnen pakken. 3-0 met de rust, inpakken en wegwezen. Doodzonde dat we jullie niet in de finale treffen, had ik toch op gehoopt. Maar goed, nu wordt het helemaal appeltje eitje natuurlijk. Doordeweeks tegen Feyenoord, moet voor jullie aanvoelen als een Europese wedstrijd. Nou, daar geven jullie al jaren niet thuis. Alleen voor een PJ Houtman en voor jou omdat je altijd zo lief bent, mogen ze bij 3-0 stoppen. Dan weer krachten sparen voor het weekend daarop. WIJ ZIJN AJAX! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 december 2013 Share Geplaatst 20 december 2013 3-0 met de rust, inpakken en wegwezen. Doodzonde dat we jullie niet in de finale treffen, had ik toch op gehoopt. Maar goed, nu wordt het helemaal appeltje eitje natuurlijk. Doordeweeks tegen Feyenoord, moet voor jullie aanvoelen als een Europese wedstrijd. Nou, daar geven jullie al jaren niet thuis. Alleen voor een PJ Houtman en voor jou omdat je altijd zo lief bent, mogen ze bij 3-0 stoppen. Dan weer krachten sparen voor het weekend daarop. WIJ ZIJN AJAX! _O_ Kusje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 december 2013 Share Geplaatst 20 december 2013 Alleen omdat jij als niet- Ajacied wel inziet dat wij het beste voetbal spelen. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 20 december 2013 Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) En natuurlijk weer een uitwedstrijd, vorig jaar psv uit en nu naar die pisbak.. Maar we zullen zien, in de competitie waren we zeker niet minder daar maar verloren we door een goedkoop gegeven penalty (cadeautje). 20 december 2013 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten