Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Pff, nee!

Nou, PSV, AZ en Twente allen op heerlijke en soms wonderbaarlijke wijzen het toernooi uitknikkeren. Ajax met twee vingers in de neus (no pun intended) naar de finale. Zeggen ze ja we maken er twee finales van, wist je al dat je kansloos was. Vervolgens begint de eerste finale, zit je toch met goede moed te kijken, krijg je de 1-0 na 3 min om je oren door een fout van Mulder en zit je gewoon naar 90 minuten zaad te kijken voor de rest. Hoe je afgestraft wordt door de aartsrivaal. En het mooiste is, je was hartstikke kansloos na die pot, mochten we nog lekker ff naar de Kuip, gratis oorwassing krijgen. Heb geen woord gezegd die tweede pot, zat er echt mee toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk, allemaal doorgestoken kaart huhuhu. Wel lauw te zien dat er zo weinig vertrouwen is onder de Feyenoorders, als jullie denken thuis Ajax partij te kunnen bieden kan dat uit ook gewoon.

Normale ploegen misschien, maar Feyenoord? Denk het niet, verschil tussen uit en thuis is zo vreselijk groot he, al valt dat niet echt te zien in het veldspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk, allemaal doorgestoken kaart huhuhu. Wel lauw te zien dat er zo weinig vertrouwen is onder de Feyenoorders, als jullie denken thuis Ajax partij te kunnen bieden kan dat uit ook gewoon.

Sowieso zijn uit en thuis hele andere wedstrijden door allemaal psychologische shit.

En ondanks dat we Feyenoord fans zijn, zijn we niet blind. Feyenoord speelt echt niet goed en helaas voor ons doet Ajax het wel wat beter... :( Nee, vertrouwen heb ik er niet in nee.

[MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; Ze hadden het de vorige keer ook niet over twee wedstrijden moeten doen... Echt een te domme en lompe beslissing de vorige keer. Nu moet het ook gewoon over 1 wedstrijd worden gedaan vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof wel in een overwinning, zeker nu Van Beek erin zal staan, en niet De Vrij die het hele seizoen nog niet thuis geeft. Wij zijn ajax, wij denken dat we de beste zijn. MUWHAHAHA, nee, en doe eens niet altijd zo onderdanig naar die joden. Zelfs zonder al te veel moslims, moeten we ze kunnen pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hebben jullie liever, toch uitsupporters mee of over 2 wedstrijden?

Totaal niet relevant vind ik. De bekerfinale was op neutraal terrein, voor zover je daarover mag spreken bij de Kuip. Dan had je het stadion dus half/half gevuld met supporters wat absoluut niet kon/mocht/vul maar in. Nu is er geloot dat één van beide teams thuis speelt, gewoon één wedstrijd dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof wel in een overwinning, zeker nu Van Beek erin zal staan, en niet De Vrij die het hele seizoen nog niet thuis geeft. Wij zijn ajax, wij denken dat we de beste zijn. MUWHAHAHA, nee, en doe eens niet altijd zo onderdanig naar die joden. Zelfs zonder al te veel moslims, moeten we ze kunnen pakken.

3-0 met de rust, inpakken en wegwezen. Doodzonde dat we jullie niet in de finale treffen, had ik toch op gehoopt. Maar goed, nu wordt het helemaal appeltje eitje natuurlijk. Doordeweeks tegen Feyenoord, moet voor jullie aanvoelen als een Europese wedstrijd. Nou, daar geven jullie al jaren niet thuis. Alleen voor een PJ Houtman en voor jou omdat je altijd zo lief bent, mogen ze bij 3-0 stoppen. Dan weer krachten sparen voor het weekend daarop.

WIJ ZIJN AJAX! _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3-0 met de rust, inpakken en wegwezen. Doodzonde dat we jullie niet in de finale treffen, had ik toch op gehoopt. Maar goed, nu wordt het helemaal appeltje eitje natuurlijk. Doordeweeks tegen Feyenoord, moet voor jullie aanvoelen als een Europese wedstrijd. Nou, daar geven jullie al jaren niet thuis. Alleen voor een PJ Houtman en voor jou omdat je altijd zo lief bent, mogen ze bij 3-0 stoppen. Dan weer krachten sparen voor het weekend daarop.

WIJ ZIJN AJAX! _O_

Kusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En natuurlijk weer een uitwedstrijd, vorig jaar psv uit en nu naar die pisbak..

Maar we zullen zien, in de competitie waren we zeker niet minder daar maar verloren we door een goedkoop gegeven penalty (cadeautje).

bewerkt door MarcFR
Link naar opmerking
Deel via andere websites