Vitesse88 Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Poeh dit jaar was voor ons ook de mogelijkheid, Groningen uit tot de rode kaart gedomineerd. Extra zuur dat ze daarna Excelsior thuis kregen :cab:. Lijkt me sowieso een keer kicken om met zoveel bussen/treinen naar de kuip te gaan :< Of sowieso een buitenlandse uittrip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 2005. Willem II - PSV, gemengde gevoelens toen, die dag vergeet ik ook nooit meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 In 2001 bekerfinale tussen Twente en PSV op de radio geluisterd in de auto. Was dagje strand geweest met gezin (was blijkbaar mooi weer?). Penalty reeks op de radio is wel het spannendste ooit, helaas met een kut afloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 In 2001 bekerfinale tussen Twente en PSV op de radio geluisterd in de auto. Was dagje strand geweest met gezin (was blijkbaar mooi weer?). Penalty reeks op de radio is wel het spannendste ooit, helaas met een kut afloop. Heb dit zelf pas paar jaar na dato gezien aangezien ik voetbal destijds geen ruk aan vond. :cab: Maar zelfs bij de oude beelden krijg ik nog kippenvel van het verloop van de strafschoppen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 2022. Vitesse tegen Jong Vitesse in de finale. Quispe met 4 goals. #neverforget Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Dan pas :cab: : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Dat liedje van Rinus en Pé :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Dat liedje van Rinus en Pé :huhu: Geweldig inderdaad hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Ik heb hier zin in. Geen specifieke voorkeur, gun het beide clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Hoop op penalty's. Ik hou van die spanning. Vorig jaar heb ik bij iedere PEC-goal gejuicht alsof Feyenoord kampioen werd, maar ditmaal heb ik een voorkeur voor Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 4-4 na 90 minuten, 6-6 na verlenging en de penaltyserie die beslist wordt door een panenka van Hahn : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Ik reken op een hattrick van Chery en een interview na afloop met Rutten, die ineens opduikt, waarin hij aangeeft dat Chery ook bij Feyenoord had kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Zin aan de bekerfinale zeg. Niet verwacht dat ik er zo naar uitkeek. Verwacht een leuke pot, heb wel een voorkeur voor Groningen. Niet eens zozeer omdat ik Eagles leuk vind, maar gun het Groningen gewoon :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Ray _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Qua spelers vind ik Groningen, denk ik, toffer. Chery en Rusnák. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Ik hoop ook dat Groningen 'm wint ja, altijd al een leuke club gevonden en nu hebben ze ook weer een prima elftal staan met leuke spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Groningen wint denk ik. Chery is in grootse vorm en ook Rusnak is goed bezig. Come on Green White Army, Come on Groningen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Ben ook voor Grun, wel na een zinderende penalty reeks : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 C-C-Combobreaker: Ik hoop dat PEC wint. A) Ron Jans B) NEF C) Je kan EPIC niet spellen zonder PEC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 C-C-Combobreaker: Ik hoop dat PEC wint. A) Ron Jans B) NEF C) Je kan EPIC niet spellen zonder PEC ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 laat Zwolle maar winnen... dan zijn die arrogante kameraden ook weer stil... man man man, ze lopen erbij alsof die prijs al binnen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Absoluut voor Zwolle, vind Groningen maar een kutclub eigenlijk, nooit vette spelers meer, de laatste was Suarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 PEC is beter dan Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Leuke gasten die broertjes Bacuna. Alledrie in een bekerfinale, op verschillende niveaus, mooi hoor voor die mannen:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten