cimbomcu Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Privézaken worden openbaar gemaakt hier. Was dat niet zo'n ding waarom je laatst zo last van had? ;e Hm dat jij een trieste meeloper bent is een privezaak? Nee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Sesamstraat is al geweest heren. Hup naar bed... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Laten we een beetje lief blijven jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Van Boekel fluit twee kanten op voor het minste contact al voor een overtreding, vanaf de eerste minuut al. Dan is het gewoon ontzettend dom van Veltman om een countermogelijkheid spaak te laten lopen d.m.v. een overtreding en om dan binnen een minuut iemand vast te gaan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Laten we ons maar focussen op de wedstrijd inderdaad, Emir. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Veltman. :D Wat een koekenbakker blijft het, zó dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 KNVB Beker #5 Van Boekel fluit twee kanten op voor het minste contact al voor een overtreding, vanaf de eerste minuut al. Dan is het gewoon ontzettend dom van Veltman om een countermogelijkheid spaak te laten lopen d.m.v. een overtreding en om dan binnen een minuut iemand vast te gaan houden. Dus Ajacieden geel geven en Az-ers niet voor zelfde overtreding vind jij 2 kanten op fluiten? Netjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik vond die gele kaart voor die rechtsback van AZ belachelijk. Die ving de Sa niet op. De Sa liep tegen hem aan. Kans is nu met 11 tegen 10 best groot dat AZ de finale zal halen en dan mist die gozer door zo'n situatie de finale :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Dus Ajacieden geel geven en Az-ers niet voor zelfde overtreding vind jij 2 kanten op fluiten? Netjes Ik zeg alleen maar dat Van Boekel twee kanten op slecht fluit, ik heb niet gezegd dat de schaaltjes volledig in evenwicht zijn. Ik vind het wel erg makkelijk om hierover te gaan zitten mieren op de scheids, dat dan weer wel. Veltman z'n acties zijn gewoon ontzettend dom, los van of Van Boekel voor de volle 100% consequent is geweest in de eerste 45 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ahahhahahaa polletje wat een man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Boekel :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 KNVB Beker #5 Ik zeg alleen maar dat Van Boekel twee kanten op slecht fluit, ik heb niet gezegd dat de schaaltjes volledig in evenwicht zijn. Ik vind het wel erg makkelijk om hierover te gaan zitten mieren op de scheids, dat dan weer wel. Veltman z'n acties zijn gewoon ontzettend dom, los van of Van Boekel voor de volle 100% consequent is geweest in de eerste 45 minuten. Ik zeg ook niet dat ik het Slim vind van Veltman. In tegendeel zelfs. Hij moet de scheids de kans niet geven. Vind het alleen ook erg slecht hoe van Boekel fluit. En dat voor een halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Lastige situaties dit, raakt volgens mij wel de hak maar niet expres. Wel heerlijke vrije trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Dit is net zo genaaid als bij veldman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Gelukkig fluit Boekel alleen maar voor AZ he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Aparte scheids dit zeg. En zoiets fluit de halve finale beker... Rare kaarten aan beide kanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Gelukkig fluit Boekel alleen maar voor AZ heJa, gemakkelijk om te zeggen ja na zo'n actie. In de eerste helft daarentegen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Beide verdedigers konden hun man beter laten gaan en gewoon 0-1/1-0 achterstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Vind het alleen ook erg slecht hoe van Boekel fluit. En dat voor een halve finale. Nou dan zijn we het volledig met elkaar eens geloof ik, zeker nu Boekeltje AZ ook een zwaarrrr overdreven rode kaart heeft gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 KNVB Beker #5 Nou dan zijn we het volledig met elkaar eens geloof ik, zeker nu Boekeltje AZ ook een zwaarrrr overdreven rode kaart heeft gegeven. Vond vooraf z'n aanstelling al belachelijk. En dat bewijst hij vandaag volkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik vind het al jaren belachelijk dat ze die man überhaupt een fluit geven, ongeacht op welk niveau dat gebeurt. Hij is hét gezicht van de onkunde van het Nederlandse scheidsrechterskorps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Eerlijk gezegd heb ik best wel wat vertrouwen in PEC. Die hebben een prima middenveld. Als ze een fatsoenlijke centrale verdediger en een fatsoenlijke spits erbij kunnen krijgen, zouden ze best eens kunnen stunten. Edit: We zitten al op een andere pagina. Bizarre wedstrijd dit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik vind het al jaren belachelijk dat ze die man überhaupt een fluit geven, ongeacht op welk niveau dat gebeurt. Hij is hét gezicht van de onkunde van het Nederlandse scheidsrechterskorps. Die plek is al vergeven aan Higler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik dacht aan Gozubuyuk/Blom/Vink/Liesveld etc. Toch zonde dat Kuipers niet elke wedstrijd kan fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Die plek is al vergeven aan Higler. Oja... die hebben we ook nog :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten