Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Van Boekel fluit twee kanten op voor het minste contact al voor een overtreding, vanaf de eerste minuut al. Dan is het gewoon ontzettend dom van Veltman om een countermogelijkheid spaak te laten lopen d.m.v. een overtreding en om dan binnen een minuut iemand vast te gaan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNVB Beker #5

Van Boekel fluit twee kanten op voor het minste contact al voor een overtreding, vanaf de eerste minuut al. Dan is het gewoon ontzettend dom van Veltman om een countermogelijkheid spaak te laten lopen d.m.v. een overtreding en om dan binnen een minuut iemand vast te gaan houden.

Dus Ajacieden geel geven en Az-ers niet voor zelfde overtreding vind jij 2 kanten op fluiten? Netjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond die gele kaart voor die rechtsback van AZ belachelijk. Die ving de Sa niet op. De Sa liep tegen hem aan. Kans is nu met 11 tegen 10 best groot dat AZ de finale zal halen en dan mist die gozer door zo'n situatie de finale :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus Ajacieden geel geven en Az-ers niet voor zelfde overtreding vind jij 2 kanten op fluiten? Netjes

Ik zeg alleen maar dat Van Boekel twee kanten op slecht fluit, ik heb niet gezegd dat de schaaltjes volledig in evenwicht zijn. Ik vind het wel erg makkelijk om hierover te gaan zitten mieren op de scheids, dat dan weer wel. Veltman z'n acties zijn gewoon ontzettend dom, los van of Van Boekel voor de volle 100% consequent is geweest in de eerste 45 minuten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNVB Beker #5

Ik zeg alleen maar dat Van Boekel twee kanten op slecht fluit, ik heb niet gezegd dat de schaaltjes volledig in evenwicht zijn. Ik vind het wel erg makkelijk om hierover te gaan zitten mieren op de scheids, dat dan weer wel. Veltman z'n acties zijn gewoon ontzettend dom, los van of Van Boekel voor de volle 100% consequent is geweest in de eerste 45 minuten.

Ik zeg ook niet dat ik het Slim vind van Veltman. In tegendeel zelfs. Hij moet de scheids de kans niet geven.

Vind het alleen ook erg slecht hoe van Boekel fluit. En dat voor een halve finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNVB Beker #5

Nou dan zijn we het volledig met elkaar eens geloof ik, zeker nu Boekeltje AZ ook een zwaarrrr overdreven rode kaart heeft gegeven.

Vond vooraf z'n aanstelling al belachelijk. En dat bewijst hij vandaag volkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites