Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Marktonderzoek? Makkie man Ja klopt man, denk nu dat ik hem voor de 2e keer serieus ga maken (in de 6 kansen die ik gehad heb) haha. Haal je toch niet Erik, net als Vitesse devolgende ronde ;) Hopen op leuke uitwedstrijd op woensdag voor Ajax :) Haha verwacht geen problemen, iig bij Vitesse niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Idd :cab: uit verloren, thuis gelijk. Ja het was wel heel grappig bedacht hoor die opsomming :cab: maar hij klopt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldmate. Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Wat een wedstrijd gisteren, maar die Holla en Beugelsdijk lieten zich wel kennen hoor, Holla wilde vechten met Ruijs en Beugelsdijk denkt even Kuipers neer te kegelen. :-D Prima wedstrijd, MVV was heel erg dominant in de beginfase en toen ging het weer allemaal mis in de tweede helft, toch geknokt en gewonnen, mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Vanavond Noordwijk thuis, Piazon doet niet mee wegens een blessure. Verwacht geen problemen. Gratis entree voor seizoenskaarthouders maar sla over, morgen belangrijke laatste toets.Ik zou ook maar overslaan, anders kom je teleurgesteld thuis :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Ik zou ook maar overslaan, anders kom je teleurgesteld thuis :LO: Haha you'll never know ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 PSV (y). :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Vraag me toch altijd af waar die [MENTION=27428]bertusoffline[/MENTION]; is tijdens wedstrijden van PSV, vooral in deze tijden van glorie. Die man zit andere clubs wel mooi uit te lachen, maar dit is helemaal erg :-D Ach, lekker dit. Wilde nog toto zetten op Roda :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 AZ maakt Achilles ondertussen ook helemaal af: 6-0 binnen het uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goh, PSV. :r Roda angstgegner. Leuk voetballertje die Hupperts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goh die scoort ook een keer 2 goeie goals tegen PSV, waardeloze speler is dat :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goh die scoort ook een keer 2 goeie goals tegen PSV, waardeloze speler is dat :r Heeft wel vaker z'n leuke momenten hoor, maar inderdaad geen speler die veel hogerop dan dit gaat komen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goh die scoort ook een keer 2 goeie goals tegen PSV, waardeloze speler is dat :r Beetje de Dirk Kuijt van de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spits Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Iemand een streampje van Feyenoord-Hoek? Eens kijken hoe m'n Zeeuwse vrienden het eraf gaan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goh die scoort ook een keer 2 goeie goals tegen PSV, waardeloze speler is dat :r Dat valt reuze mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Oh dan heb ik niet genoeg van die gozer gezien, elke keer als ik die gozer aan de bal zie krijg je een 'paard valt over bal' moment :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Hupperts :D Mooi man. Technisch is het weinig maar wel nuttig spelertje. Probeert altijd doelpunten van het jaar te maken ook, leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Die Hupperts inderdaad, hoe is hij ooit in het profvoetbal terecht gekomen? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Vraag me toch altijd af waar die [MENTION=27428]bertusoffline[/MENTION]; is tijdens wedstrijden van PSV, vooral in deze tijden van glorie. Die man zit andere clubs wel mooi uit te lachen, maar dit is helemaal erg :-D Ach, lekker dit. Wilde nog toto zetten op Roda :-D Offline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertusoffline Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Vraag me toch altijd af waar die [MENTION=27428]bertusoffline[/MENTION]; is tijdens wedstrijden van PSV, vooral in deze tijden van glorie. Die man zit andere clubs wel mooi uit te lachen, maar dit is helemaal erg :-D Ach, lekker dit. Wilde nog toto zetten op Roda :-D Aaah doet het nog steeds pijn die 4-0.... achgossie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Bertus :-D Man man man :-D Overigens had je gelijk [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; ;c :( :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Die Hupperts inderdaad, hoe is hij ooit in het profvoetbal terecht gekomen? :mrgy: Speelt best aardig sinds afgelopen winterstop eigenlijk, zie hem wel graag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Och gut bertusoffline :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Oh dan heb ik niet genoeg van die gozer gezien, elke keer als ik die gozer aan de bal zie krijg je een 'paard valt over bal' moment :r Nee hij kan er echt niks van hoor. Zoals iemand al zei, de Dirk Kuyt van de Eredivisie maar dan van het niveau Demouge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Aaah doet het nog steeds pijn die 4-0.... achgossie Ach die 3 kampioenschappen de laatste 3 jaar maken veel goed. Goh, erg jammer van Hoek dit. Feyenoord verdient de overwinning wel natuurlijk, maar zonde dat ie er zo in moet gaan :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Bertus :-D Man man man :-D Overigens had je gelijk [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; ;c :( :P Haha uiteraard. Heb je iets met Noordwijk of? 5-0 valt nog mee, las dat Havenaar weer eens een flinke kans miste op een korte afstand, bravo voor hem. Hoop dat die zaterdag niet speelt, scheelt weer een hoop ergernis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten