Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Marktonderzoek? Makkie man

Ja klopt man, denk nu dat ik hem voor de 2e keer serieus ga maken (in de 6 kansen die ik gehad heb) haha.

Haal je toch niet Erik, net als Vitesse devolgende ronde ;)

Hopen op leuke uitwedstrijd op woensdag voor Ajax :)

Haha verwacht geen problemen, iig bij Vitesse niet ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een wedstrijd gisteren, maar die Holla en Beugelsdijk lieten zich wel kennen hoor, Holla wilde vechten met Ruijs en Beugelsdijk denkt even Kuipers neer te kegelen. :-D

Prima wedstrijd, MVV was heel erg dominant in de beginfase en toen ging het weer allemaal mis in de tweede helft, toch geknokt en gewonnen, mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me toch altijd af waar die [MENTION=27428]bertusoffline[/MENTION]; is tijdens wedstrijden van PSV, vooral in deze tijden van glorie. Die man zit andere clubs wel mooi uit te lachen, maar dit is helemaal erg :-D

Ach, lekker dit. Wilde nog toto zetten op Roda :-D

Offline.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me toch altijd af waar die [MENTION=27428]bertusoffline[/MENTION]; is tijdens wedstrijden van PSV, vooral in deze tijden van glorie. Die man zit andere clubs wel mooi uit te lachen, maar dit is helemaal erg :-D

Ach, lekker dit. Wilde nog toto zetten op Roda :-D

Aaah doet het nog steeds pijn die 4-0.... achgossie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dan heb ik niet genoeg van die gozer gezien, elke keer als ik die gozer aan de bal zie krijg je een 'paard valt over bal' moment :r

Nee hij kan er echt niks van hoor. Zoals iemand al zei, de Dirk Kuyt van de Eredivisie maar dan van het niveau Demouge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bertus :-D Man man man :-D

Overigens had je gelijk [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; ;c :( :P

Haha uiteraard. Heb je iets met Noordwijk of? 5-0 valt nog mee, las dat Havenaar weer eens een flinke kans miste op een korte afstand, bravo voor hem. Hoop dat die zaterdag niet speelt, scheelt weer een hoop ergernis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites