Jump to content
Doe mee en voorspel het Nederlands Elftal van 2030!`` ×

KNVB Beker

Ilias.

Recommended Posts

Morgen ja. Doe maar NEC - JVC Cuijk (d)

Tini Ruys heeft al maandagavond met Hans Kraay gebeld en gezegd dat ze tegen elkaar komen :LO:

Vanaf komende ronde recettes etc. verdeeld, ik zeg, Roda uit. 25.000 man, kleine 150.000 opharken en we zijn uit de problemen.

Die interviews met Ruys :-D Mooie vent hoor als die praat.

Oja even opnemen voor Guusje dat is gewoon voor Roda een uitstekende speler vormt ook een goed koppel met Dijkhuizen zal misschien niet de top halen maar Heerenveen etc kan die makkelijk aan als je ziet wat daar rondloopt bij PSV loopt er zelfs een Jozefsoon rond nou dan is Hupperts niet minder ;c

Edited by cimbomcu

Wildschut heeft techniek en een voorzet, dat heeft Hupperts niet.

Wildschut heeft snelheid, heel veel techniek heeft hij niet.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Laatste weken is Willems sowieso weer minder dan daarvoor, had ook beetje last van blessure geloof ik. Het probleem is bij hem dat als hij minder is hij ook gelijk een stuk minder is.

Tini Ruys heeft al maandagavond met Hans Kraay gebeld en gezegd dat ze tegen elkaar komen :LO:

Vanaf komende ronde recettes etc. verdeeld, ik zeg, Roda uit. 25.000 man, kleine 150.000 opharken en we zijn uit de problemen.

Dat worden dan Hillsborough-achtige taferelen..

Dat worden dan Hillsborough-achtige taferelen..

20.000 dan. Man man man, wat zou ik me daar op verheugen die wedstrijd :<

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Nee, interviews zijn bepaald niet zijn sterkste punt inderdaad :-D

[MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Anders ik wel ;) Is al veels te lang geleden, heb er zelf nog geen bewust meegemaakt.

Precies hetzelfde, was 4 toen hij voor het laatst werd gespeeld. Kan niks meer van die wedstrijd herinneren.

58soozZskRE

Huhu, dat is die stem van ''Kijk al die stoeltjes vliegen ouwe...'' :-D