GAE EAGLES Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Kaartjes voor Springsteen zijn ook weer binnen. Dit jaar 2x geweest in Amsterdam en in Düsseldorf. Volgend jaar Nijmegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 november 2023 Auteur Share Geplaatst 4 november 2023 Hoe was Gladde Paling? @lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 2 uur geleden zei Richarð.: Hoe was Gladde Paling? @lennard95 Was best leuk nog, kwam puur omdat mn maat draaide en ik gastenlijst plek had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst 5 november 2023 32 minuten geleden zei lennard95: Was best leuk nog, kwam puur omdat mn maat draaide en ik gastenlijst plek had. Hoorde het toen je aankwam, ja. Wie was die maat van je dan? Die tweede dj? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 8 minuten geleden zei Richarð.: Hoorde het toen je aankwam, ja. Wie was die maat van je dan? Die tweede dj? Kraay ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ik overweeg kaarten te kopen voor Green Day in de GelreDome volgend jaar. Nu heb ik een paar berichten gelezen op het internet het stadion niet zo geschikt zou zijn voor concerten. Hebben jullie ervaringen met de GelreDome? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 november 2023 Auteur Share Geplaatst 8 november 2023 Ben er één keer geweest voor Roger Waters en dat was toen prima. Vervoer was goed te doen (openbaar vervoer) en kan me niet herrineren dat het geluid en de beleving daar tegen viel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Heb voor 16 december in Paradiso nog 2 tickets over voor de show van S10. Als iemand wilt, of iemand kent, laat maar weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Afgelopen zondag Nothing But Thieves en Tom O'dell live mogen meemaken. Week ervoor Noel Gallagher. Best prima vertoeven. Voor volgende week staat Gibbs op de planning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Gisteren bij Matthew and the Atlas geweest in Lutherse Kerk in Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Alweer twee weken terug. Geen woord van begrepen, maar prima vermaakt. IMG_8150.MOV proszę zero cukru, bo prawda jest gorzka. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Vanavond naar The Opposites in Doornroosje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Vanavond naar S10 in Paradiso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Op 15-12-2023 om 11:59 zei The Saint: Vanavond naar The Opposites in Doornroosje Hoe was het? Ik ga woensdag naar The Opposites in de AB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 5 uur geleden zei FlyD: Hoe was het? Ik ga woensdag naar The Opposites in de AB. Was echt super vet. Heel het optreden was een grote bonk energie. Ga komende week in Eindhoven nog een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Op 17-12-2023 om 20:21 zei The Saint: Was echt super vet. Heel het optreden was een grote bonk energie. Ga komende week in Eindhoven nog een keer. In de AB ook een super vet optreden. Echt genoten van de sfeer en de energie! Gastoptreden van Jan Vertonghen er nog bij, heerlijke avond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Weer thuis vanuit De Melkweg. Bezoekje gebracht aan Giant Rooks! Had ze ook al eens ingezonden bij Worldvision, maar erg leuk bandje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Vanavond naar het Metropool Orkest geweest en man, wat was dat gruwelijk! Ze speelden de hele avond gamemuziek en je kon zelfs meegamen. Meerdere keren kippenvel gehad, het klonk echt prachtig en de dynamiek in de arrangementen is weergaloos. Absolute aanrader, ook als je geen gamer bent (kende zelf maar twee songs). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Nog iemand bij BEYONDOOM (Yasiin Bey doet MF DOOM) net? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Afgelopen maandagavond hier in Stockholm naar Nothing But Thieves geweest. Ze speelden in Fryshuset, een vrij kleine venue met zo'n 1500 aanwezigen. Dit gaf de sfeer wat intiems. Het was een topervaring. Bad Nerves in het voorprogramma vond ik niet veel, maar de hoofdact maakte dat ruimschoots goed. Alle grote hits kwamen voorbij en ze speelden ook nog enkele van hun mij onbekende vroegere muziek. Het is echt ongekend wat het vocale bereik van Conor Mason is. Persoonlijke hoogtepunten waren Impossible en Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 1 uur geleden zei Urbeto: Afgelopen maandagavond hier in Stockholm naar Nothing But Thieves geweest. Ze speelden in Fryshuset, een vrij kleine venue met zo'n 1500 aanwezigen. Dit gaf de sfeer wat intiems. Het was een topervaring. Bad Nerves in het voorprogramma vond ik niet veel, maar de hoofdact maakte dat ruimschoots goed. Alle grote hits kwamen voorbij en ze speelden ook nog enkele van hun mij onbekende vroegere muziek. Het is echt ongekend wat het vocale bereik van Conor Mason is. Persoonlijke hoogtepunten waren Impossible en Amsterdam. Dat klinkt goed. Belooft een hoop voor de Ziggo Dome over twee weken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 21 uur geleden zei Wokulski: Nog iemand bij BEYONDOOM (Yasiin Bey doet MF DOOM) net? Helemaal gemist deze. Madvillainy is een van de beste albums ooit. Was het vet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Op 7-2-2024 om 20:12 zei Vreven: Helemaal gemist deze. Madvillainy is een van de beste albums ooit. Was het vet? Was ook binnen een uur uitverkocht, dus niet heel gek. En ja, vet was het zeker. Maar heel eerlijk, het was meer dat ik het een keer gezien moest hebben, niet zozeer dat het echt super goed was. Yasiin kwam keurig een uur te laat, deed denk ik een nummertje of 10 van DOOM (a 2-3 minuten per nummer) en liet nog wat nieuw eigen werk horen (waar hij niet eens alles zelf van rapte). De rest van de tijd vulde hij op met zingen/praten, NRC noemde het meer een voordracht dan een concert en dat was het af en toe ook. Zij gaven het 4 ballen, ik zou het bij 3 houden. Had het niet willen missen, maar Yasiin heeft mijn 50 euro gauw verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Nice man, al lijkt me toch gek om iemand anders DOOM te zien doen. Nu is Bey natuurlijk zelf ook niet de minste, maar toch. Zelf a.s. vrijdag hier naar toe: https://www.dedoelen.nl/nl/agenda/21154/liquid-swords-live-2024/gza-w-phunky-nomads Heeeel benieuwd naar, lijkt me heel vet om Liquid Swords live te zien, maar ook lastig voor te stellen in een dergelijke zaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Vanavond Nothing But Thieves in de Ziggo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten