Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Op 17-12-2023 om 20:21 zei The Saint:

Was echt super vet. Heel het optreden was een grote bonk energie. 

Ga komende week in Eindhoven nog een keer. 

In de AB ook een super vet optreden. Echt genoten van de sfeer en de energie! Gastoptreden van Jan Vertonghen er nog bij, heerlijke avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond naar het Metropool Orkest geweest en man, wat was dat gruwelijk! Ze speelden de hele avond gamemuziek en je kon zelfs meegamen. Meerdere keren kippenvel gehad, het klonk echt prachtig en de dynamiek in de arrangementen is weergaloos. Absolute aanrader, ook als je geen gamer bent (kende zelf maar twee songs).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen maandagavond hier in Stockholm naar Nothing But Thieves geweest. Ze speelden in Fryshuset, een vrij kleine venue met zo'n 1500 aanwezigen. Dit gaf de sfeer wat intiems. Het was een topervaring. Bad Nerves in het voorprogramma vond ik niet veel, maar de hoofdact maakte dat ruimschoots goed. Alle grote hits kwamen voorbij en ze speelden ook nog enkele van hun mij onbekende vroegere muziek. Het is echt ongekend wat het vocale bereik van Conor Mason is. Persoonlijke hoogtepunten waren Impossible en Amsterdam

425990191-780005077316595-25344942115864

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Afgelopen maandagavond hier in Stockholm naar Nothing But Thieves geweest. Ze speelden in Fryshuset, een vrij kleine venue met zo'n 1500 aanwezigen. Dit gaf de sfeer wat intiems. Het was een topervaring. Bad Nerves in het voorprogramma vond ik niet veel, maar de hoofdact maakte dat ruimschoots goed. Alle grote hits kwamen voorbij en ze speelden ook nog enkele van hun mij onbekende vroegere muziek. Het is echt ongekend wat het vocale bereik van Conor Mason is. Persoonlijke hoogtepunten waren Impossible en Amsterdam

Dat klinkt goed. Belooft een hoop voor de Ziggo Dome over twee weken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-2-2024 om 20:12 zei Vreven:

Helemaal gemist deze. Madvillainy is een van de beste albums ooit. Was het vet?

Was ook binnen een uur uitverkocht, dus niet heel gek. En ja, vet was het zeker. Maar heel eerlijk, het was meer dat ik het een keer gezien moest hebben, niet zozeer dat het echt super goed was. Yasiin kwam keurig een uur te laat, deed denk ik een nummertje of 10 van DOOM (a 2-3 minuten per nummer) en liet nog wat nieuw eigen werk horen (waar hij niet eens alles zelf van rapte). De rest van de tijd vulde hij op met zingen/praten, NRC noemde het meer een voordracht dan een concert en dat was het af en toe ook. Zij gaven het 4 ballen, ik zou het bij 3 houden. Had het niet willen missen, maar Yasiin heeft mijn 50 euro gauw verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice man, al lijkt me toch gek om iemand anders DOOM te zien doen. Nu is Bey natuurlijk zelf ook niet de minste, maar toch.

Zelf a.s. vrijdag hier naar toe: https://www.dedoelen.nl/nl/agenda/21154/liquid-swords-live-2024/gza-w-phunky-nomads

Heeeel benieuwd naar, lijkt me heel vet om Liquid Swords live te zien, maar ook lastig voor te stellen in een dergelijke zaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites