Erwin. Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Mocht iemand geïnteresseerd zijn in het concert van The War on Drugs van volgend jaar, ik heb toegang tot de pre-sale mocht je bang zijn dat het uitverkoopt of je graag wilt staan of iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 https://www.013.nl/programma/6671/marduk Lang geleden dat ik naar een optreden ben geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 https://www.paradiso.nl/nl/programma/s10/88439/ Op 21 december naar S10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Bam 13 mei naar Dream Theater met hun 'a view from the top of the world tour'. Prima tour en album naam van de allerbeste band in de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 (bewerkt) Heb beetje zitten slapen afgelopen weken en nu zijn zowel de shows van Jungle als Joy Crookes in Amsterdam uitverkocht Toptip voor met name mezelf, wees scherp, al helemaal als je mailtjes krijgt dat de ticketverkoop begint.. 13 september 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Zojuist tickets voor Burna Boy gefixt in de Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 (bewerkt) https://botanique.be/nl/concert/danny-l-harle-mechatok-yeule-2021 Ik ga op 20 november voor het eerst in 12 jaar ook nog eens naar een concert. Naar yeule. Ik weet wel niet of ik kan blijven voor die 2 anderen. Mocht het kunnen, graag, maar anders weet ik het niet. Belangrijkste is yeule voor mij, dus die kans moest ik grijpen. Maar ik moet een trein terughebben, want anders moet ik een hele nacht in Brussel schimmelen. Danny L Harle is wel nog een bekende naam als producer van dat erg goede Charli XCX album, dus die kan zeker iets. Mechatok ken ik niet. 5 november 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Alvast veel plezier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) Op 5-11-2021 om 19:58 zei hjs: Alvast veel plezier Dank je wel. Voor de volgende Worldvisiesongfestival stuur ik een liedje in van die artiest (voor Singapore). En ergens in de zomer zal ik ook Puerto Rico eens vertegenwoordigen. Maar gezien ik daar meer een zomers gevoel bij krijg, zal dat een beter moment zijn (en eerstvolgende is voor Singapore), en daarna is het wellicht eind lente/begin zomer. 14 november 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Citaat Met Yeule, het project van de 24-jarige Nat Ćmiel, is het heerlijk dobberen in de grijze zone tussen internet en irl. Deze Brits-Singaporese schilder, performance artiest en muzikant groeide op in cyborg- en noise communities. Dat kan je horen aan hun muziek: die zit vol glitch en distortion, en gaat op zoek naar de non-binariteit van het digitale en het vitale. Hun nummers bewegen zich voor tegen de snelheid van dromen en video game soundtracks, en gaat richting een post-menselijk paradijs waarin we vrij zijn van genders en identiteiten. Ćmiel creëert daarmee een universum dat volledig het hunne is, ergens zwevend tussen shoegaze-pop en extraterrestriële transmissies. Leuke beschrijving op de site ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Yeule was absoluut fantastisch live. Zelfs de unreleased nummers waren super. Sommige unreleased hebben de zaal volledig los doen gaan. En ook veel nummers van Serotonin II alsook dont be so hard on your beauty en friendly machine gehoord. En echt die acts zijn erg goed met meer beweging dan ik had gedacht. Soms speelde men ook de muziekvideos wat na. Bij poison arrow keek men heel indringend in mijn ogen ook. Ik had het geluk op de eerste rij te staan. Heb de act volledig kunnen live zien maar wel eerder vertrokken dus geen mechatok of danny l harle. Coronamaatregelen zoveel mogelijk opgevolgd verder maar het blijft toch een risico als je dicht op elkaar staat. Leuke mensen ontmoet, bijna iedereen waar ik tegen praatte was een Duitse twintiger van het Ruhrgebied. Ook veel frans gehoord. En bijna allemaal twintigers. Eerste keer dat ik iemand muzikaal live op 12 jaar tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Hardnekkige geruchten dat Bruce Springsteen komende zomer weer in Europa gaat touren en dat er vanaf vrijdag kaarten voor Duitsland in de verkoop gaan. Dat wordt even kijken waar die gaat optreden en dan kaarten kopen. Eindelijk komt die weer deze kant op. Dat is al weer te lang geleden. Hopelijk zijn de geruchten op waarheid gebaseerd. Nog even afwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Ik heb kaarten voor Jason Mraz in Amsterdam komende januari, maar dankzij de avondlockdown gaat die waarschijnlijk (weer) niet door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Zou wel zuur zijn inderdaad. Het concert van Fink waar ik in maart heen zou gaan is ook al gecancelled. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 december 2021 Auteur Share Geplaatst 21 december 2021 11 uur geleden zei Grote Ree: Het concert van Fink waar ik in maart heen zou gaan is ook al gecancelled. Neem aan dat je de dag nadat je dat nieuws te horen kreeg "Yesterday Was Hard On All of Us" hebt aangezet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 4 uur geleden zei Richarð.: Neem aan dat je de dag nadat je dat nieuws te horen kreeg "Yesterday Was Hard On All of Us" hebt aangezet? Zeker, maar Two Days Later was het mentale verzet gebroken en wapperde ik met mijn White Flag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Sam Fender In Afas 5 mei. @Tim' @007mark https://www.afaslive.nl/agenda/sam-fender Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Idee voor de MU Meeting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 39 minuten geleden zei 007mark: Idee voor de MU Meeting Een betere meeting gaan we zeker niet krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 10 uur geleden zei Tim': Een betere meeting gaan we zeker niet krijgen Ik ga een ticket bestellen denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 januari 2022 Share Geplaatst 21 januari 2022 Vanmorgen tickets gehaald voor Stromae in de Ziggodome, lijkt me oprecht tof om die eens een keer live te zien. Verder de komende maanden nog wel de nodige concerten op de planning (Balthazar, Blaudzun, White Lies, Spinvis, The Reytons, Dubioza Kolektiv). Sam Fender lijkt me ook tof om mee te pakken, maar beetje jammer dat het op 5 mei is. Normaal gesproken is BFO dan vaste prik (als het doorgaat tenminste). Al sluit ik niet uit dat ik lastminute alsnog kaarten ga halen voor Sam Fender mocht BFO niet doorgaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 januari 2022 Share Geplaatst 21 januari 2022 Op 9-1-2022 om 22:10 zei 007mark: Idee voor de MU Meeting Op 9-1-2022 om 22:49 zei Tim': Een betere meeting gaan we zeker niet krijgen Jullie al geboekt mannen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Moet ik nog doen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 (bewerkt) Op 22-1-2022 om 03:03 zei 007mark: Moet ik nog doen inderdaad. Mijn kaartje is net geboekt! Vrienden zeggen af, maar fuck it. Sam Fender mag je niet missen. @Tim' Jij ook van de partij toevallig? 24 februari 2022 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Op 6-2-2022 om 18:32 zei ElPrincipito: @Tim' Jij ook van de partij toevallig? Zat te twijfelen omdat een vriend waarschijnlijk niet mee kan. Maar fuck it, kaartje is gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten