Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

https://botanique.be/nl/concert/danny-l-harle-mechatok-yeule-2021

Ik ga op 20 november voor het eerst in 12 jaar ook nog eens naar een concert. Naar yeule.

Ik weet wel niet of ik kan blijven voor die 2 anderen. Mocht het kunnen, graag, maar anders weet ik het niet. Belangrijkste is yeule voor mij, dus die kans moest ik grijpen. Maar ik moet een trein terughebben, want anders moet ik een hele nacht in Brussel schimmelen.

Danny L Harle is wel nog een bekende naam als producer van dat erg goede Charli XCX album, dus die kan zeker iets. Mechatok ken ik niet.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-11-2021 om 19:58 zei hjs:

Alvast veel plezier ;)

Dank je wel.

Voor de volgende Worldvisiesongfestival stuur ik een liedje in van die artiest (voor Singapore). En ergens in de zomer zal ik ook Puerto Rico eens vertegenwoordigen. Maar gezien ik daar meer een zomers gevoel bij krijg, zal dat een beter moment zijn (en eerstvolgende is voor Singapore), en daarna is het wellicht eind lente/begin zomer.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Met Yeule, het project van de 24-jarige Nat Ćmiel, is het heerlijk dobberen in de grijze zone tussen internet en irl. Deze Brits-Singaporese schilder, performance artiest en muzikant groeide op in cyborg- en noise communities. Dat kan je horen aan hun muziek: die zit vol glitch en distortion, en gaat op zoek naar de non-binariteit van het digitale en het vitale. Hun nummers bewegen zich voor tegen de snelheid van dromen en video game soundtracks, en gaat richting een post-menselijk paradijs waarin we vrij zijn van genders en identiteiten. Ćmiel creëert daarmee een universum dat volledig het hunne is, ergens zwevend tussen shoegaze-pop en extraterrestriële transmissies.

Leuke beschrijving op de site ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeule was absoluut fantastisch live. Zelfs de unreleased nummers waren super. Sommige unreleased hebben de zaal volledig los doen gaan. En ook veel nummers van Serotonin II alsook dont be so hard on your beauty en friendly machine gehoord. En echt die acts zijn erg goed met meer beweging dan ik had gedacht. Soms speelde men ook de muziekvideos wat na. Bij poison arrow keek men heel indringend in mijn ogen ook. Ik had het geluk op de eerste rij te staan.

Heb de act volledig kunnen live zien maar wel eerder vertrokken dus geen mechatok of danny l harle. Coronamaatregelen zoveel mogelijk opgevolgd verder maar het blijft toch een risico als je dicht op elkaar staat. Leuke mensen ontmoet, bijna iedereen waar ik tegen praatte was een Duitse twintiger van het Ruhrgebied. Ook veel frans gehoord. En bijna allemaal twintigers.

Eerste keer dat ik iemand muzikaal live op 12 jaar tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hardnekkige geruchten dat Bruce Springsteen komende zomer weer in Europa gaat touren en dat er vanaf vrijdag kaarten voor Duitsland in de verkoop gaan. Dat wordt even kijken waar die gaat optreden en dan kaarten kopen. Eindelijk komt die weer deze kant op. Dat is al weer te lang geleden. 

Hopelijk zijn de geruchten op waarheid gebaseerd. Nog even afwachten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen tickets gehaald voor Stromae in de Ziggodome, lijkt me oprecht tof om die eens een keer live te zien. Verder de komende maanden nog wel de nodige concerten op de planning (Balthazar, Blaudzun, White Lies, Spinvis, The Reytons, Dubioza Kolektiv).

Sam Fender lijkt me ook tof om mee te pakken, maar beetje jammer dat het op 5 mei is. Normaal gesproken is BFO dan vaste prik (als het doorgaat tenminste). Al sluit ik niet uit dat ik lastminute alsnog kaarten ga halen voor Sam Fender mocht BFO niet doorgaan :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites