Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Kyrill:

Nadal zijn 14e RG finale gewonnen, onvoorstelbaar.

Iedereen heeft daar in Parijs, soort choke gevoel tegne hem....

En hij is inmiddels al 36....

Denk niet dat iemand choke gevoel tegen hem heeft. Ik denk gewoon dat hij veel te bizar goed is op gravel.

Andere helft waar Ruud uit kwam was ook dramatische helft trouwens. En Ruud was ook heel matig in de finale 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Denk niet dat iemand choke gevoel tegen hem heeft. Ik denk gewoon dat hij veel te bizar goed is op gravel.

Andere helft waar Ruud uit kwam was ook dramatische helft trouwens. En Ruud was ook heel matig in de finale 

Ja klopt idd, heb je gelijk in. Maar Djokovic gaf die 4e set tegen Nadal echt compleet weg. Hij had minstens 5e set uit moeten halen... 

Verloor 6 van laatste 7 games zowat.. 

Maar goed zegt genoeg Nadal op RG 106 winst en 3 verlies maar, andere keren wss niet mee gedaan haahaha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me herinneren dat Nadal dat toernooi iedere keer in straight sets won. En ja ik zeg HET TOERNOOI. Dus dat hij nu soms wat setjes verliest en nog steeds wint, is toch niet zo heel gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei himan:

Ik kan me herinneren dat Nadal dat toernooi iedere keer in straight sets won. En ja ik zeg HET TOERNOOI. Dus dat hij nu soms wat setjes verliest en nog steeds wint, is toch niet zo heel gek.

Zo simpel als jij het doet lijken is het al een tijdje niet meer voor Nadal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei timpy00:

Zo simpel als jij het doet lijken is het al een tijdje niet meer voor Nadal.

Dat zeg ik toch, dat het nu niet meer zo makkelijk is, maar hij wel nog wint? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei himan:

Dat zeg ik toch, dat het nu niet meer zo makkelijk is, maar hij wel nog wint? 

Dan interpreteerde ik dat verkeerd.

Jammer dat zijn pot tegen zverev voortijdig eindigde. Dat was echt leuk om te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei CrisChivu:

Heerlijk dit Opeens weer heel actief kijken na de tijd van Schalken.

Weet iemand als ik vorig jaar naar wimbledon zou willen wat ik dan moet hebben? Bepaalde clubcard of is het loting en of geluk?

Ligt eraan wat je wilt zien. Clubcard-idee is alleen voor leden van Wimbledon zelf en dat word je niet zomaar. Verder loting en geluk, maar die kans is echt heel klein. Je kunt wel in de rij gaan staan voor de ground passes. Grootste deel van die kaarten worden op de dag zelf verkocht. Familie van mijn ex-vriendin (Londenaren) maken daar altijd een feest van en gaan met een groep rond een uur of drie 's nachts met z'n allen in de rij staan en de rest van dezelfde dag hang je dan dus rond op Wimbledon.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei CrisChivu:

Heerlijk dit Opeens weer heel actief kijken na de tijd van Schalken.

Weet iemand als ik vorig jaar naar wimbledon zou willen wat ik dan moet hebben? Bepaalde clubcard of is het loting en of geluk?

Een tijdmachine :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei 007mark:

Rankingpunten zijn dus niet te verdienen op deze editie van Wimbledon, vanwege het feit dat Russen niet mogen deelnemen?

Zuur wel voor de Nederlanders die het nu zo goed doen.

Niet alleen zuur voor de Nederlanders, ook voor alle spelers ivm de rankingpunten van vorig jaar bijvoorbeeld die wel komen te vervallen. Djoko bijvoorbeeld daalt sowieso naar plek 7-8 zelfs als hij toernooi weet te winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites