Pino Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Hier ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Wist al dat dit zou gebeuren, heb ergens op Facebook spoilers van elke aflevering voorbij zien komen gvd. Haalde voor mij dus meeste spanning er wel af, maar alsnog sick. Blij dat ik voor vorige aflevering niets heb zien staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Mooie aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) [spoiler=spoiler]Heb uiteraard genoten van deze aflevering maar wat de fuck man. Gendry rent naar the wall, stuurt een raven naar daenerys en die komt dat klere end naar eastwatch gevlogen in een paar dagen tijd terwijl dat groepje omsingeld was door het dodenleger?:D Daarnaast ook vrij lauw dat Benjen de persoon was die jon redde. Ziet hij zijn oom terug na 7 seizoen, gaat ie een halve minuut later dood. Oké, hij kan blijkbaar niet naar the wall, maar dan nog. Had eigenlijk verwacht en gehoopt dat die tweede draak Jon zou redden en hij daarmee terug zou vliegen. de preview voor de laatste ziet er wel heel ziek uit: 21 augustus 2017 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ja bedankt voor de spoilers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ja bedankt voor de spoilers! De aflevering is al uit dus dan moet je maar niet in het topic komen. Of als je het over de preview hebt, daar zie je niet wat er gaat gebeuren oid dus zeur niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 De aflevering is al uit dus dan moet je maar niet in het topic komen. Of als je het over de preview hebt, daar zie je niet wat er gaat gebeuren oid dus zeur niet. Het is de bedoeling dat hier over afleveringen gespoilerd wordt, iedereen doet dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 De aflevering is al uit dus dan moet je maar niet in het topic komen. Of als je het over de preview hebt, daar zie je niet wat er gaat gebeuren oid dus zeur niet. http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/multimedia/tv-series/44818-spoilers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Bericht is aangepast. Gewoon spoilers gebruiken @Beppu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) De aflevering is al uit dus dan moet je maar niet in het topic komen. Of als je het over de preview hebt, daar zie je niet wat er gaat gebeuren oid dus zeur niet. O ben jij er zo een. Jij leest ook altijd alvast het hele script van een film voor je hem kijkt en lekker deelt met iedereen die erbij is? Is immers toch al uit dus dan maakt het niet meer uit of je de 'complete ervaring' krijgt. Jij doet het vast goed op feestjes 21 augustus 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Nadeel van zo'n gelekte aflevering kijken is wel dat je vervolgens mokerlang moet wachten op de volgende. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 O ben jij er zo een. Jij leest ook altijd alvast het hele script van een film voor je hem kijkt en lekker deelt met iedereen die erbij is? Is immers toch al uit dus dan maakt het niet meer uit of je de 'complete ervaring' krijgt. Jij doet het vast goed op feestjes :D doe lekker rustig man. Wist niet dat er een spoilerbeleid oid was, dacht dat je gewoon mocht posten na de release maar excusé dan als ik wat verpest heb voor sommigen. Vind het alsnog niet slim om in dit topic te komen als hij al uit is, maarja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Alles in dit topic is ook gespoilerd, kon @Beppu ook niet weten nee..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Het is niet slim omdat er nog steeds halve gare zijn die denken dat de hele wereld alles meteen kijkt wanneer iets uit is gekomen. Moet er niet aan denken dat de boeklezers hier alles al hadden gespoiled met jouw argument "Ja maar alles is al bekend". Maar wtf doe je dan in dit topic de dag dat de aflevering (officieel) voor iedereen te zien is? Hopen op een reactie op S03E07? Lekker staren naar een in een spoiler gezette reactie over de laatste aflevering die je dus toch niet kunt lezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) De aflevering was in Nederland nog helemaal niet uit. En al was dat wel zo, stel ik wil iets over seizoen 6 posten als ik net dat seizoen heb afgekeken? Dan hoef ik niet meteen ook alles van seizoen 7 te zien. 21 augustus 2017 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) Ok, het enige wat ik het laatste half uur van deze episode kon denken was; HOOOOOOLY F*CK!!!! Wat een ongelooflijk zieke aflevering. 21 augustus 2017 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ben ik dan de enige hier dat het de slechtste aflevering va dit seizoen vond? Belachelijk slecht script, dialogen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ben ik dan de enige hier dat het de slechtste aflevering va dit seizoen vond? Belachelijk slecht script, dialogen... Dit ja. Had het idee dat ik naar een LARP-versie van The Expendables zat te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 22 augustus 2017 Share Geplaatst 22 augustus 2017 Dit ja. Had het idee dat ik naar een LARP-versie van The Expendables zat te kijken. Dat zei ik ook al tegen m'n vriendin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 augustus 2017 Share Geplaatst 22 augustus 2017 [spoiler=spoiler]Die gesprekjes tussen de leden van het "suicide squad", tenenkrullend zeg. Net dronkenmanspraat van deelnemers aan een kroegentocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 augustus 2017 Share Geplaatst 24 augustus 2017 Dat vond ik juist een van de leukere stukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 Holy shit, wat een einde van een seizoen zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 Wow.. wat een episode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 Een jaar wachten. Hou op hoor :mrg: Met zo een einde.. Kan echt niet meer wachten zeg. Las dat het misschien zelfs 2019 kan worden. Wat een aflevering zeg. De spectaculairste en beste van allemaal voor mij. Allemachtig die laatste scenes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 Gave ep zeg _O_ Ook eindelijk weer heerlijke dialoog zoals eerder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten