Jump to content
Op zoek naar een cadeau voor de feestdagen? Bestel een shirt van Mystery United met de kortingscode ‘managersunited’! ×

Game of Thrones

Niels

Recommended Posts

Wordt boek zes het laatste boek?

edit: hmm, lees dat het de bedoeling is dat er nog een zevende boek komt. 'A Dream of Spring'. Hoop in elk geval dat hij zijn zesde boek voor het einde van de serie af heeft (en dat ik zelf dan ook bij ben;c).

Ik hoop vooral dat die vetklep niet een hartaanval krijgt voor 'ie alle boeken klaar heeft.

Wordt boek zes het laatste boek?

edit: hmm, lees dat het de bedoeling is dat er nog een zevende boek komt. 'A Dream of Spring'. Hoop in elk geval dat hij zijn zesde boek voor het einde van de serie af heeft (en dat ik zelf dan ook bij ben;c).

Ik heb het idee dat GRRM te veel met randzaken bezig is, aangezien hij zijn eerste deadline eerder dit jaar al heeft gemist. Ik hoop echt dat er eind dit jaar positief nieuws is rondom het nieuwe boek

Debiel zeg... Dan kunnen ze toch ook december al gaan uitzenden dit jaar? Ik las ook dat het was omdat het nog geen winter is op hun film locatie's ;e

Nou dan ga je toch ergens filmen waar het WEL winter is....

Dude.... het is maar een serie.

Zeker, ik zeg ook niet dat het niet mag. Maar zo boos worden, omdat ze het seizoen (met uitstekende argumenten) uitstellen, vind ik overdreven.

Uitstekend? Nou .... Iemand hier zei tijd en geld... Geld hebben ze dus echt wel met alle bluray , dvd verkopen en HBO GO abonnementen etc. Dus geld is echt geen issue... 9/10 mensen hier klaagde anders voor dit bekend was dat nu ''weer jaar wachten is'' nou het is nu dus 1.5 jaar bijna....

Uitstekend? Nou .... Iemand hier zei tijd en geld... Geld hebben ze dus echt wel met alle bluray , dvd verkopen en HBO GO abonnementen etc. Dus geld is echt geen issue... 9/10 mensen hier klaagde anders voor dit bekend was dat nu ''weer jaar wachten is'' nou het is nu dus 1.5 jaar bijna....

Ja maar goed het is toch logisch dat ze op dezelfde plekken willen filmen als waar ze gefilmd hebben, en dat ze, omdat het winter is komend seizoen, dan ook in de winter willen filmen.

En voor zover ik weet gaat er niemand dood aan om even wat langer te wachten op GoT. Maar goed als het je zoveel doet, stuur de makers een mail.

Ja maar goed het is toch logisch dat ze op dezelfde plekken willen filmen als waar ze gefilmd hebben, en dat ze, omdat het winter is komend seizoen, dan ook in de winter willen filmen.

En voor zover ik weet gaat er niemand dood aan om even wat langer te wachten op GoT. Maar goed als het je zoveel doet, stuur de makers een mail.

Anders heb je gewoon respect voor dat iemand anders er anders over denkt dan dat jij het doet ipv het in het belachelijke te trekken. Maar goed het zal wel seizoen 6 was op aflevering 9 en 10 toch weer niet heel boeiend , zal wel.

Waar heb ik dan geen respect? Ik zeg alleen dat ik vind dat je wat overdreven reageert, het is immers maar een serie die een paar maandjes later wordt uitgezonden.

Als je dat al overdreven vindt...

Anders heb je gewoon respect voor dat iemand anders er anders over denkt dan dat jij het doet ipv het in het belachelijke te trekken. Maar goed het zal wel seizoen 6 was op aflevering 9 en 10 toch weer niet heel boeiend , zal wel.

Lul niet, eerder in het seizoen noemde je het al een top seizoen.

Precies dat dus. Plus dat de balans in bepaalde verhaallijnen compleet zoek lijkt. De Arya- en KL-verhaallijn van dit seizoen waren bijvoorbeeld veel te langdradig (te weinig ontwikkeling in te veel screen time), terwijl andere verhaallijnen (alles rond Daenarys zo'n beetje) juist afgeraffeld voelden. Wellicht dat GoT eerder ook wel last had van langdradige verhaallijnen hoor, maar dat werd dan in ieder geval nog gemaskeerd door de goede dialogen.

Ik ben hier de enige die het geen topseizoen vond idd, Kyrill ging pas met me mee na aflevering 5 ofzo. Toen had hij het licht gezien :D

Das nog voor/op de helft anders hoor. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Laat een quote van me zien dan waar ik het een top seizoen noemde vanaf het begin!!!

HBO go. of HBO HD, anders de Piraat.

E1 was al tof maar E2 was geniaal ^_^ Pilou Asbaek aka Verdronken God :<

Aflevering 3:

Ik vond nog steeds erg goede episode, haters Will be haters

Aflevering 4:

Nou en. Alle anderen scenes waren geweldig en zeker niet voorspelbaar. Jamie en Cersei geweldig zeg en Tyrion met de slavenhandelaren.

Wat een goed seizoen he! Heerlijk man

Helemaal mee eens. Die dikke diaree van seizoen 5 ben ik bijna al vergeten zowat... :D
Edited by FC-Breda