Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei En ik maar denken dat Mats Wieffer geblesseerd was en daarom dit seizoen niet meer in actie komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei neva: Hoe vaker ik Zwitserland zie hoe meer het me begint tegen te staan eigenlijk. Histerisch gedoe. Edit: en ja, dat komt van iemand die Ierland goed vond. Wat een verschrikking joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 22 minuten geleden zei timpy00: Nummer van Servië heeft eigenlijk wel iets. Eens ja! Zwitserland ook heel sterk weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei neva: Hoe vaker ik Zwitserland zie hoe meer het me begint tegen te staan eigenlijk. Histerisch gedoe. Edit: en ja, dat komt van iemand die Ierland goed vond. Ik deel die oordoppen dan wel in mijn eentje uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Nou Cyprus krijgt mijn stem, lekker wijf man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Vitesse88: Nou Cyprus krijgt mijn stem, lekker wijf man Haha te jong! Maar gelijk heb je wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Vitesse88: Nou Cyprus krijgt mijn stem, lekker wijf man Minimaal 2 dikke punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Vitesse88: Nou Cyprus krijgt mijn stem, lekker wijf man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Meisje is nog geen 18 jongens. Denk aan het reglement, anders komt @Fantasy zo een ebu'tje doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ierland vind ik ook goed, ook sympathie voor het team achter de act trouwens. Kroatië vond ik ook goed toen ik het nummer op YT zag. De act heb ik wel nog niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Poh. Indrukwekkend. Hele sterke song ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Zie grote favoriet Kroatië voor het eerst. Dit is gewoon oke en leuk maar ook niet heel bijzonder toch? Niet slecht, maar begrijp die extreme scores bij de bookmakers dan niet. 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 6 minuten geleden zei timpy00: Meisje is nog geen 18 jongens. Denk aan het reglement, anders komt @Fantasy zo een ebu'tje doen. Iedereen een ban totdat het onderzoek is afgerond naar eenieder. Breng me niet op ideeën Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 10 minuten geleden zei Geppiej: Haha te jong! Maar gelijk heb je wel ja. Oké dat heb ik niet gezien Die ziet er gewoon 20+ uit 11 mei bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Chiemel: Zie grote favoriet Kroatië voor het eerst. Dit is gewoon oke en leuk maar ook niet heel bijzonder toch? Snap het ook niet helemaal. Het is oprecht wel een leuk en catchy nummer, maar echt bijzonder vind ik dit Rammstein light nummer nou ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Chiemel: Zie grote favoriet Kroatië voor het eerst. Dit is gewoon oke en leuk maar ook niet heel bijzonder toch? Eens. Overschatte hype. Vind het echt verre van bijzonder. Tekstueel zwak en dat "Oooohoooo" gehalte ligt mij ook net wat te hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Vitesse88: Oké dat heb ik niet gezien Die ziet er gewoon 20+ uit Dat had ik dus ook. Ik schatte haar 25 totdat iemand zei dat ze 17 was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Zelf zwak voor Ierland, Zwitserland, Letland en Frankrijk. Winnaar kan best wel eens spannend worden denk ik en ook wederom met grote verschillen tussen jurystemmen en gewone stemmen. Letland zal trouwens kansloos zijn, maar die andere 3 maken zeker een kans op het podium. 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Die Fransoos zingt ook echt prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Echt een hele goede zanger die Fransman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Moest bij dit Franse optreden denken aan de Passion haha. Geen idee waarom. Wel mooi gezongen trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Geen geweldige zangeres, wel leuk nummertje maar vind het vooral een knappe vrouw die van Oostenrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Gok dat dit de top 3 gaat worden: 1. Kroatie 2. Israel 3. Frankrijk Zelf zou ik kiezen voor: 1. Zwitserland 2. Frankrijk 3. Ierland Mag ook prima in andere volgorde 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 11 minuten geleden zei Geppiej: Snap het ook niet helemaal. Het is oprecht wel een leuk en catchy nummer, maar echt bijzonder vind ik dit Rammstein light nummer nou ook weer niet. Rammstein light is al 10* beter dan de overige 23 nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ik denk Kroatië, Zwitserland, Frankrijk als top 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten