Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Ik vind het niet zo schandalig eigenlijk. Spanje wordt ook derde, dat nummer was niet beter dan die van Oekraïne. Toont, net als het gegeven dat Servië hoog eindigt, maatschappelijke betrokkenheid. 

Voor de rest, als het niet Oekraïne kan volgend jaar, moet het eigenlijk in Berlijn georganiseerd worden (qua symboliek in elk geval).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kelvin:

439 op 480 maximaal haalbare punten. Nu uitzoeken waar die 41 gemiste punten voor Oekraïne vandaan komen, daar moeten de Russische hackers zitten.

468 want ze kunnen zichzelf geen punten geven. Dus ze missen er 29.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei aron24:

Ik vind het niet zo schandalig eigenlijk. Spanje wordt ook derde, dat nummer was niet beter dan die van Oekraïne. Toont, net als het gegeven dat Servië hoog eindigt, maatschappelijke betrokkenheid. 

Voor de rest, als het niet Oekraïne kan volgend jaar, moet het eigenlijk in Berlijn georganiseerd worden (qua symboliek in elk geval).

Gaat er denk ik meer om dat het hebben van een statement vaak meer effect heeft dan de kwaliteit van de muziek. Portugal met die zieke gast. Conchita Wurst, Oekraïne in 2016 al en nu weer. 

Hoopte stiekem nog op mega veel stemmen voor UK. Maar na die 400+ punten voor Oekraïne was dat een kansloze missie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gaat er denk ik meer om dat het hebben van een statement vaak meer effect heeft dan de kwaliteit van de muziek. Portugal met die zieke gast. Conchita Wurst, Oekraïne in 2016 al en nu weer. 

Hoopte stiekem nog op mega veel stemmen voor UK. Maar na die 400+ punten voor Oekraïne was dat een kansloze missie.

Dat is wel een beetje onzin. Salvador en Jamala hadden sowieso wel gewonnen, muzikaal erg veel waardering voor geweest ook. 

Blij met Oekraïne, geen Spanje in elk geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Michaelinho*:

Ach ja, voor kwaliteit van muziek kijken we ook niet naar het Songfestival of wel? Tuurlijk was UK kwalitatief het beste nummer, maar een echte boodschap ontbreekt natuurlijk wel. Plus, dit nummer had het sowieso wel goed gedaan (niet gewonnen, maar wel top 8). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites