Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Geppiej: Mocht Australië winnen, wordt het dan ook daar gehouden en zitten we dan al bij het ontbijt achter de tv? Of blijft het dan gewoon in Europa? Geen idee eigenlijk. Ook een geweldige zanger, Engeland. Echte performer ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 UK echt bizar goed. Zou het nummer zelf niet per sé opzetten, maar gewoon heel goed gezongen en een mooie act. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Goed gezongen inderdaad, werd er wel wat onrustig van. Hou er niet van als een man zoveel hoog zingt en hij is wat druk. Heb ik toch liever zo'n Zwitserland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Polen ook een hele sterke performance weer. Ook visueel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Servië. Kunst. Intelligent. Maatschappelijk relevant. Mijn winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zojuist zei Socrates: Servië. Kunst. Intelligent. Maatschappelijk relevant. Niet mijn winnaar. Fixed it. Ging wel even stuk toen ze voor de 10e keer haar handen ging wassen. Kwartje viel ook pas na de het nummer bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Rogier.: Fixed it. Ging wel even stuk toen ze voor de 10e keer haar handen ging wassen. Kwartje viel ook pas na de het nummer bij mij Welk kwartje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 16 minuten geleden zei Geppiej: Mocht Australië winnen, wordt het dan ook daar gehouden en zitten we dan al bij het ontbijt achter de tv? Of blijft het dan gewoon in Europa? Nee. Australië zal het ESF nooit organiseren, is zo afgesproken sinds zij mogen meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) Edit: vergat Zweden helemaal Portugal - 12 Zweden - 10 Oekraine - 7 Nederland - 7 Servië - 6 Zwitserland - 5 Litouwen - 4 IJsland - 3 UK - 2 Polen - 1 Duitsland Australie Armenie Griekenland Estland Belgie Italie Azerbeidjan Noorwegen Moldavie Tsjechie Spanje Finland Frankrijk Roemenie Wat ik denk dat de top 5 gaat worden 1. Oekraine 2. Zweden 3. UK 4. Noorwegen 5. Australië 14 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Estland wel al beter dan de halve finale, maar komt qua live niveau natuurlijk niet bij andere zangers die hier meededen. Melodie van het nummer blijft echter geweldig imo. Winnaar wordt Oekraïne (en UK wordt tweede gok ik zo). Daarna Zweden. Tjeschië, Roemenië, Litouwen of Duitsland laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1. Spanje 2. Polen 3. Moldavië (gewoon omdat het kan) Mijn top 3 voor dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Liggen we er al uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Voor het eerst ook daadwerkelijk gestemd. Op Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Welk kwartje? Dat het over corona gaat. Versta er natuurlijk geen reet van, of kan jij Servisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 10 stemmen naar Australië en 10 naar Polen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Rogier.: Dat het over corona gaat. Versta er natuurlijk geen reet van, of kan jij Servisch? Het gaat totaal niet over corona pipo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Overigens erg sterk optreden van S10 vanavond. Hopelijk gaat het beloond worden. Zweden mag van mij winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Denk dat dit de top 5 gaat worden: 1 Oekraïne 2 Spanje 3 Engeland 4 Zweden 5 Australië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Van mij mag dit bandje wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Heel leuk dat de boodschap van het Servische nummer zo kunstzinnig en scherp zal zijn, maar verder klinkt het toch nergens naar? Geen bijzondere stem. Engeland wel een goede zanger, maar die hoge zang bij een man klinkt toch wat tegennatuurlijk vind ik. Niet heel prettig om naar te luisteren, hoe knap en zuiver de zang ook is. Vond Polen voor wat ik net kort zag wel goed overkomen. Verder heb ik vrijwel niets gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) Als Spanje zo hoog eindigt eet ik m'n schoen op. Zang was niet bijzonder (achtergrondzangeressen deden het) en nummer was gewoon een gemiddeld top 40-achtig nummertje. Gewoon plek 10 ofzo. 14 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) 1 Moldavië Daarna is Estland en Spanje nog wel aan te horen 14 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 7 minuten geleden zei Socrates: Het gaat totaal niet over corona pipo Niet? Waar dan wel over? Leek mij een soort van satire dat je alleen maar je handen moet wassen om fysiek in orde te zijn, maar je vervolgens mentaal niet in orde bent (dank ondertiteling). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Rogier.: Niet? Waar dan wel over? Leek mij een soort van satire dat je alleen maar je handen moet wassen om fysiek in orde te zijn, maar je vervolgens mentaal niet in orde bent (dank ondertiteling). Iets met geen zorgverzekering voor kunstenaars in Servië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Gaan het goed doen bij de juries: Zweden UK Griekenland Australië Italië Gaan het goed doen bij de televotes: Spanje Oekraïne Moldavië Noorwegen Servië Einduitslag: 1. Zweden 2. Oekraïne 3. Spanje 4. UK 5. Moldavië/Servië/Griekenland Mijn persoonlijke favorieten: 1. Servië 2. Australië 3. Portugal 4. Frankrijk 5. IJsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten