vinnypassy Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 "Grootste pluspunt is de stijl van de film" Beetje jammer dat ik het moet uitleggen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Nu Stalker op SBS6. Begin is veelbelovend. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Wil gaan beginnen met een nieuwe serie en twijfel tussen Homeland of Fargo. Iemand een voorkeur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Wil gaan beginnen met een nieuwe serie en twijfel tussen Homeland of Fargo. Iemand een voorkeur? Homeland, is echt een bazenserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Allebei goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Then Homeland it is. Is Fargo de volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Netjes ;) wordt wel slecht naarmate je verder komt in de seizoenen helaas.. Tweede seizoen uit en ik vond het zeer goed. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Ben net begonnen met seizoen 1 van suits via popcorn time, vond de eerste aflevering wel leuk eigenlijk. Nu snel door met aflevering 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Suits is top. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 (bewerkt) Volg momenteel Arrow en Castle, nu maar eens beginnen aan Person of Interest. Jaren terug eens wat afleveringen van gezien en sprak me wel aan, maar is er nooit echt van gekomen om de serie helemaal te gaan kijken. Nu maar eens doen, morgen lekker een dagje vrij, kloteweer en niks beters te doen. Edit: Eerste 2 episodes had ik dus toen al gezien, maar net nog maar even herbekeken zodat ik alles weer herinner. Kijkt heerlijk weg. 18 november 2014 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 ^ Geweldige serie. Later vandaag de season finale kijken, eerste seizoen beviel me echt uitstekend. Hangt een apart, maar lekker sfeertje, kijkt lekker weg en de cliffhangers spreken me ook elke episode weer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 ^ Geweldige serie. Later vandaag de season finale kijken, eerste seizoen beviel me echt uitstekend. Hangt een apart, maar lekker sfeertje, kijkt lekker weg en de cliffhangers spreken me ook elke episode weer aan. Sowieso mooie personages in de serie hé, Reese, Finch, Fusco, Elias (y). Het wordt ook alleen maar beter, veel plezier dus ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Net het vierde seizoen van Breaking Bad afgekeken :<:<:<:<:<:<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 november 2014 Share Geplaatst 25 november 2014 Ik ben fijn weer voor de zoveelste keer Dragonball Z aan het kijken. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Ben begonnen met de serie "The Fall": een crime drama van de BBC. Ben begonnen met kijken omdat de serie zich afspeelt in Belfast. Maar na tien minuten was het voor mij al duidelijk dat deze serie voor mij inhoudelijk ook interessant is. Worden wel de meest gruwelijke moorden gepleegd in deze serie in straten waar ik dagelijks doorliep ;c Ben nu bijna bij, zijn IRL bij seizoen twee aflevering vier (negende aflevering in totaal). Dit is de killer, leipe gozert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik ben fijn weer voor de zoveelste keer Dragonball Z aan het kijken. (d) Held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik ben fijn weer voor de zoveelste keer Dragonball Z aan het kijken. (d) Die heb ik in de afgelopen weken er ook er doorheen getrokken. Geniaal gewoon, vooral de laatste paar saga's met kleine Trunks en Goten. En altijd de geniale Goku _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Haha ik ben toch meer van Vegeta, hij heeft echt heerlijke quotes. :D Maar m'n favoriete personage blijft toch Gohan in z'n gevecht tegen Cell, als hij dan die overgang maakt naar Super Saiyan 2. :< Alleen zonde dat hij daarna zo'n kneus wordt, met dat Great Saiyaman gedoe haha. Goten en Trunks zijn inderdaad ook baasjes, met name Goten vind ik wel een mans ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Begonnen (I know, laat) aan Sons of Anarchy. Gister en vandaag de eerste zes afleveringen gekeken. Nu al heldig. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ben begonnen met de serie "The Fall": een crime drama van de BBC. Ben begonnen met kijken omdat de serie zich afspeelt in Belfast. Maar na tien minuten was het voor mij al duidelijk dat deze serie voor mij inhoudelijk ook interessant is. Worden wel de meest gruwelijke moorden gepleegd in deze serie in straten waar ik dagelijks doorliep ;c Ben nu bijna bij, zijn IRL bij seizoen twee aflevering vier (negende aflevering in totaal). Dit is de killer, leipe gozert Weejoh zit helemaal in deze serie damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Weejoh zit helemaal in deze serie damn Hoe is Gillian Anderson in die serie? ;c Wat ik zoal de laatste maanden/weken/dagen gekeken heb door de komst van Netflix in random volgorde: Orphan Black seizoen 2 onlangs afgerond. Redelijk niet heel geweldig. 7.5/10 The Blacklist seizoen 1. Gaaf 8.2/10 Boss seizoen 1 en 2. 7.5/10 en 8/10 Skins seizoen 1. 8/10 Masters of Sex seizoen 1. 8.4/10 The Americans seizoen 1 en 2. 8/10 en 8.4/10 Arrow seizoen 1. 7.3/10 The Killing (USA remake) seizoen 1 tot en met 3. 8.0, 8.3 en 8.7 Les Revenants(the returned) hele toffe franse serie 9.0/10 Sherlock seizoen 3. Heel gaaf 8.8/10 Justified seizoen 1. 8/10 Hannibal seizoen 2. 8/10 Derek seizoen 2. 7.8/10 The Knick seizoen 1. 8.7/10 Dexter seizoen 8. 7/10 Boardwalk Empire seizoen 5. 8.4/10 Fringe seizoen 4. 8.2/10 Parks and Recreation seizoen 2. 7.6/10 En dan wil/ben/ga nu verder met: Blacklist seizoen 2 aflevering 3 Luther seizoen 2. Nu bij S2 E2 Peaky Blinders seizoen 1 episode 1 moet nog mee verder. Seizoen 2 schijnt Tom Hardy te hebben Seizoen 1 van X-Files Sons of Anarchy seizoen 5 mee verder dacht ik. Avatar: The Last Airbender seizoen 1 aflevering 7 moet ik mee verder Skins seizoen 2 verder en dan 3 en 4 Fringe seizoen 5 verder kijken en afsluiten En dan nog eventuele reserve lijstje wat ik nog wil zien haha: The Fall Orange is the New Black allicht Person of Interest seizoen 1 Arrow seizoen 2 Kortom ik kijk echt teveel haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Weejoh zit helemaal in deze serie damn Lijkt me wel tof. Online te downloaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Bij Orange is the New Black is alleen seizoen 1 leuk. Je leert zeg maar alles over bepaalde personages en dan ineens vervalt alles. Balen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Gisteren een lijst gemaakt met series die we volgen en wat we in huis hebben, maar nog niet aan begonnen zijn. Kom tot 14 series: Mad Men Penoza Luther The Corner OZ Army Wives Game of Thrones The Good Wife Revenge Once upon a Time Modern Family Homeland New Girl The Big Bang Theory Genoeg te doen, zeker omdat we ook nog eea op TV kijken. Daarnaast nog een paar series die ik op mijn Watchlist heb staan, maar die daar voorlopig nog wel zullen blijven: Carnivalè Six feet under Sons of Anarchy The Sopranos Breaking Bad Dexter Spooks Waking the Dead 24: seizoen 9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Hoe is Gillian Anderson in die serie? ;c Ben er nog niet uit of ze lekker is of niet ;c Maar qua actrice speelt ze een hele goeie rol. Beetje de feministische harde bitch, maar toch gevoelig. Ik word wel een beetje loco van de parallellen, wat op zich een heel mooi effect oplevert. Moordenaar strikt veters, gaat over in scene agent strikt veters. In het eerst seizoen, geregisseerd door een Vlaming, werd dit met meer 'gevoel' gedaan. Nu wordt het continu gebruikt. Lijkt me wel tof. Online te downloaden? Jaman, torrentboer en donderdag avond op BBC 2 (22.00 uur). Ook op RTE te zien een dag eerder, wat je online kunt kijken als je je locatie verbergt zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten