Petterson Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Bierdopje per direct gestopt met ondertitels :cab:. Bedankt Tim Kuik! Iemand al een vervanger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Ben op zoek naar een lekkere luchtige serie. Was begonnen met Derek maar houd niet zo van die docu-achtige series. Iemand wat tips? Had overigens ook een site waar ik alle series bijhield, maar kan me nu niet meer voor de geest halen welke site dat was. Twee sites die ik ken/gebruik(te) zijn followmy.tv en mijnserie.nl. Beste luchtige serie die ik kan noemen is Chuck, maar die ken je wellicht al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Ben ook op zoek naar een vervanger voor Bierdopje. Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Ik haal nogal eens subs bij podnapsi vandaan. Wel Engels vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Subscene Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Ben op zoek naar een lekkere luchtige serie. Was begonnen met Derek maar houd niet zo van die docu-achtige series. Iemand wat tips? Had overigens ook een site waar ik alle series bijhield, maar kan me nu niet meer voor de geest halen welke site dat was. tvcountdown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Wat is er met bierdopje keburt dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 In hun ziekelijke neiging alles wat met downloaden te maken heeft een halt toe te roepen, heeft stiching BREIN gedreigd met rechtzaken aangezien het verspreiden van subs een schending van het auteursrecht zou zijn :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Oh oh oh. Ik gebruik zo'n programmaatje Subtitles op m'n Mac, daar vind ik meestal wel wat mee. Alleen soms dan maar Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Thanks guys. Tussen al jullie suggesties moet ik ze voortaan vast wel kunnen vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Voor het eerst? Mooi man. Zeker bewaren en nog een paar keer herkijken. Ga je nog veel meer de personages herkennen etc. Inderdaad de eerste keer. Herkende wel een paar scene's die ik vroeger gezien had bij Geschiedenis. Waaronder de eerste ontdekking van een concentratiekamp. Dat was behoorlijk heftig zijn, dat breekt je echt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Inderdaad de eerste keer. Herkende wel een paar scene's die ik vroeger gezien had bij Geschiedenis. Waaronder de eerste ontdekking van een concentratiekamp. Dat was behoorlijk heftig zijn, dat breekt je echt hoor. "Sind sie Verbrecher?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 "Sind sie Verbrecher?" Ja vreselijk. Ze hadden werkelijk waar geen idee wat nou de overeenkomsten waren tussen al die mensen. En dan het hartverscheurende 'Wir sind Juden, Juden, Juden!' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Tim Kuik hondelul :cab: Als er weer een site komt waar meer Nederlandse subtitles komen, hoor ik het graag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Sinds ik alles zonder ondertitel kijk vind ik het in de weg staan als ik iets met ondertitel zit te kijken. Wel irritant als er leuke buitenlandse programma's op tv zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Eerste twee afleveringen van The Blacklist gekeken. Niet slecht hoor, maar ik heb een beetje problemen met de casting. Denk dat Jodie Foster en Anthony Hopkins in de hoofdrollen nog beter was geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Begonnen aan Spartacus. Eerste drie aflevertingen wel vet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 december 2013 Share Geplaatst 4 december 2013 Wel een vet serietje inderdaad, vrouwelijk schoon is er ook bijzonder goed in vertegenwoordigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 4 december 2013 Share Geplaatst 4 december 2013 Iemand nog die een leuke series weet? Ben/was fan van Prison Break, Lie to Me, Breakout Kings, Flikken Maastricht? Iemand die nog iets weet in deze categorie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 december 2013 Share Geplaatst 7 december 2013 24, Flashpoint volgens imdb, misschien Criminal Minds of een andere crimethriller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Breaking Bad seizoen 1 gekeken afgelopen tijd, toch wel mooie serie. Gelijk seizoen 2 t/m 5 in de download gegooid, ben benieuwd. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Iemand nog die een leuke series weet? Ben/was fan van Prison Break, Lie to Me, Breakout Kings, Flikken Maastricht? Iemand die nog iets weet in deze categorie? Homeland. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) Niemand hier die Person of Interest volgt? Net 4 héél goeie afleveringen geweest, ben sinds vandaag mee. Makkelijke serie om te volgen, zit ook goed in elkaar. Nouja, eigenlijk is ie soms niet zo makkelijk om te volgen ;c Sommige afleveringen zijn echt diepzinniger dan de standaardroutine die in het verhaal zit. 9 december 2013 bewerkt door mattijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Waarom heb ik zolang gewacht met Modern Family? Geniaal hoor. Waarheid. Inmiddels helemaal into Gloria. Euh, Modern Family Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Mensen die mij een serie kunnen aanraden als ontspanning in de examens? Liefst niet té lange ep's. Heb er wel al veel gezien, maar zie wel of er tips tussen zitten die ik nog niet ken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten